Miksi nuo nuoret juoksevat ympyrää Tuskassa?
😂 Tosi hassun näköistä. Iksi ne eivät kuuntele musiikkia?
T. Heavy-mamma
Kommentit (184)
Nuoret? Kaikki tuntemani jotka menevät Tuskaan, ovat yli 40kymppisiä. Toki nuoria 70-80 vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika oli eilen In Flamesin pitissä. Siis tv:stä tuttu! En kyllä löytänyt häntä tv-kuvasta. Sinänsä moshpit on jopa vaarallista, kun päihtyneet törmäilevät kovassa vauhdissa.
Jos pitissä kaatuu, aina autetaan ylös. Jos ei auteta, silloin porukka ei ole ns. aitoa, vaan juoksee ja törmäilee siellä pitissä riehumisen ja vahingoittamisen ilosta.
Itse en ole koskaan ollut pitissä, enkä mene, mutta sen verran kauan olen kuvioissa mukana ollut, että muistan jopa ajan kun pitit kuuluivat vain extremempään metalliin, eikä lähes kaikille metallikeikoille kuten nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Hienon näköistä, mutta Suomessa ei saa pitää hauskaa!
Aika vähissä on vitsit jos ringissä juokseminen on hauskanpitoa.
Suurin osa stereotyyppisen "metallihenkisesti" pukeutuvista ja ringissä juoksijoista ovat pelkkiä whimppejä ja posereita.
Todellinen metallihenkisyys lähtee sisältä, eikä ulkoisesta habituksesta.
Itselläni ei ole mitään tarvetta esittää mitään kenellekään esim. jonkun vaatetuksen perusteella. Tykkään käyttää lähinnä logottomia t-paitoja, joiden värilläkään ei ole niin kovin suurta väliä.
Nothing More.
4 sälliä lavalla, mutta biisien tekijätiedoissa joku 7 tai 8 nimeä lueteltuna.
Onko tämä joku levy-yhtiön laskelmoitu tuote, eli eivät tee itse omia biisejään, vai onko sinne lähisukulaiset ja naapuritkin listattu mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa stereotyyppisen "metallihenkisesti" pukeutuvista ja ringissä juoksijoista ovat pelkkiä whimppejä ja posereita.
Itselläni ei ole mitään tarvetta esittää mitään kenellekään esim. jonkun vaatetuksen perusteella. Tykkään käyttää lähinnä logottomia t-paitoja, joiden värilläkään ei ole niin kovin suurta väliä.
Olin luullut, että tämän kaltainen gatekeeping olisi jo kuollut metalligenressä, mutta hyvin näyttää voivan edelleen. Tokihan niistä bändipaidat päällä hyvällä meiningillä juoksijoista suurin osa on "whimppejä ja posereita", kun itse käyttää lähinnä logottomia t-paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa lammaslauman karitsoja, jotka riehuvat/leikkivät samaan tapaan kun aikuiset keskittyvät syömään. Opetellaan tärkeitä lammaslaumataitoja.
Kyllä ne lampaat löytyvät nelosen kanavia kuuntelevista sekä tietenkin radio novaa.
Tuskalaiset kuvittelee itsestään jotain. Saahan sitä. Kyllästyttävää se muuten oliskin.
Koska ne pystyy juoksemaan.
Eivät ole tahallee lihoannee.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuulen veikkaan, että ne Tuskassa kirmailevat +40 -vuotiaat ei sun logottomista paidoista huolimatta ole mitään whimppejä tai posereita, vaan ihan heitä jotka ovat kirmailleet noissa piteissä iät ja ajat. Muutenkin siinä iässä, ettei tarvitse esittää mitään. Siis ainakaan heidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä nyt pitää jauhaa täällä??
Olitko laukkaamassa ringissä??
Minä laukkasin stringeissä. M72
Noi lavalta pyydetyt "wall of death" pyynnöt ovat jotenkin korneimpia sitten Ozzy Osbourenen "everybody clap your hands" pyyntäjen jälkeen.
Aina vituttanut osallistua noihin jos niitä keulahahmo, tai vaikka joku muu lavalta pyytää.
No, olen vanhus, oikeasti, ehkä myös ääliö.
Naurettavinta lienee pitin "rakentaminen" pyörittelemällä käsiä kuin tuulimyllyn lapoja koittaen osua sivusta katsojiin, jotka ei huomaa antaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä nyt pitää jauhaa täällä??
Olitko laukkaamassa ringissä??
Minä laukkasin stringeissä. M72
Saitko raavasta miestä ja naista pitistä?
Tähän väliin kommentiksi sopinee: Tuskan parahdus?
Ei mulla kunto kestäisi ku max pari kiekkaa 😂 Lol.
Ennemminkin vanhat hevikarjut juoksee ympyrää
Heh, metallikulttuuri pitteineen on muuten varmaan sitä valkoisinta kulttuuria sitten emo-musiikin jälkeen.