Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger-miehen kanssa seurustelu

Vierailija
14.11.2023 |

Voisitko seukata Asperger-miehen kanssa? Toisinaan törmää autistisiin miehiin jotka valittavat siitä että heille ei anneta pariutumismarkkinoilla mahdollisuutta erikoisuutensa vuoksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen seurustellut ennenkin ihmisen kanssa jolla on ollut nepsy diagnoosi.

Näissä suhteissa pitää vaan ymmärtää toisen erityistarpeita ja antaa hänelle riittävästi omaa tilaa.

Vierailija
2/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun itse olen autismin kirjolla, niin kyllä kaipaan mieheltä samaa. Neurotyypillisten kanssa tuskin kovin hyvin sopii yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Oon tosin itsekin kirjolla. 

Vierailija
4/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietenkin. Itsekkään kusipään kanssa en, mutta sitä ei mikään diagnoosi tietenkään aiheuta.

Vierailija
5/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen kanssa ja meillä kaksi lasta. Tosin olen itsekin hieman kirjolla.

Vierailija
6/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-jankkausta päivästä toiseen. Jankutijankutijankuti.

Vierailija
7/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Useimmat ovat rasittavia ja vaadin että miehen tunnepuoli on edes normaalilla tasolla. En todellakaan ala opettamaan aikuista miestä enää tässä iässä enkä "ymmärtämään" teinimäisesti käyttäytyvää oman tilan haluajaa. 

Vierailija
8/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin avarakatseinen ja luulin että tietysti hyväksyisin asperger-kumppanin. Sitten aloinkin seurustelemaan sellaisen kanssa tietämättä hänen diagnoosistaan. Mies näytteli normaalia ekat pari kuukautta ja sitten alkoi tiputella pommeja (autismi, tukityö, psykiatrinen hoitokontakti, ahdistushäiriö, masennuslääkkeet jne jne jne). Myös käytös muuttui alkuajan normaaliudesta kuin johonkin kehitysvammayksikön asukkaan käytökseen. Pieri yleisillä paikoilla, saattoi älämölöhuutaa kaupungilla, sai jotain öisiä kauhukohtauksia jne.

Nyt autismista ja aspergerista tulee vain mieleen että ennen tuollaiset olisi suljettu laitokseen. Enää en pitkällä tikullakaan halua koskea mihinkään nepsyihin, kirjolaisiin tai muihin aakkostyyppeihin. Mieluummin olen sinkku kuin rupean uudestaan paitsemaan tuollaista vammaista aikuistaaperoa.

Anteeksi kova teksti, mutta ei todellakaan jäänyt hyvät kokemukset.

Vierailija
9/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asperger-jallittajan aloituksen poistoon, keksi ap jotain muuta. 

Vierailija
10/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger-jankkausta päivästä toiseen. Jankutijankutijankuti.

Just!

Miekii seurustelen Hesburger-miehen kanssa. Entä sitten?

Vierailija
11/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellutkin ja erityisesti tykkäsin siitä että mies oli umpirehellinen jonka sanaan tosiaan pystyi luottamaan eikä hän harrastanut lainkaan mitään joutavaa lirkuttamista tai pskanpuhumista.

Lopulta oltiin sitten siinä liian erilaisia, että mies halusi lapsia kun taas itse olen vela eli parisuhde päättyi, mutta ystäviä ollaan edelleen. Tunnen myös nykyisen puolisonsa ja olisin päässyt kummiksikin heidän esikoiselleen, mutta en tosiaan ole lapsirakas yhtään niin kieltäydyin kunniasta.

Vierailija
12/12 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en usko että voisin. Tunneälykkyys on yksi tärkeimmistä asioista kumppanissa ja olen siinä käsityksessä, että aspergereilla se on yleensä varsin heikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän