Onko noloa kun 35 vuotias nainen käyttää conversen tennareita?
Kommentit (78)
Converset on keski-ikäisillä miehillä ok, mutta ei naisilla.
Vierailija kirjoitti:
On se vähän noloa, kieltämättä, pukeudu ikäistesi lailla, äläkä omi ja matki meidän vanhemman polven kledjuja ja kenkiä. Converset ja Doc Martensit ovat juuri meidän 60-vuotiaiden juttuja. Olen käyttänyt molempia jo 70-luvulta lähtien.
Oletko joko trolli tai sitten täysi ääliö. Mä olen 46v ja todellakin käytän Converseja. Niitä käytettiin ysärillä kun olin teini.
Eiks täällä just äsken joku 50-60+++ mies kertonut, miten menee 35:sta kun sillä on varmarihousut ja tenniskengät?
Eiks nää koskekkaan molempia sukupuolia?
Täällä N45, käytän Converseja ja Skechersejä eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee.
Juu käytän ja ikää reippaasti yli 50. Se miettiminen että "mitäköhän muut ajattelee mun vaatteista" kuuluu kertakaikkiaan nuoruuteen ja epävarmuuteen. Mä pistän turkoosia luomiväriä ja oranssin tukan jos siltä tuntuu :) ei tartte kelvata kellekään, ihanaa!
Katokku merkkivaatteita saavat pitää vain varakkaiden vanhempien jälkeläiset. Miten he muuten erottuisivat rahvaasta?
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kahdetkin ja juuri työkaveri kertoi kadehtivansa löytöäni. Olen 46
Löytöä🤣🤣🤣🤣, niitähän myydään lähes joka kaupassa, jopa Tokmannilla.
Ihan perus tennarit ne on.
Mikä siinä olis noloa..? Nehän on nyt nimenomaan keski-ikäisten tennarit. 🤭 Olin laivalla ja huomasin että tosi monella oli Converset, pitkä hame ja lyhyt nahkatakki. Ikäluokassa 35-45v.
Nyt on IN Pumat, Salomonit ja Addut (gazellet ja speziat)..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet ensinnäkin mies.
Siis mikä ihmeen aivovamma teillä joillaki on kun täällä pitää aina syytellä naisia miehiksi? Mä olen tuon muutaman kerran kokenut. Olen esim. kirjoittanut seksiosiossa suoraan seksistä enkä voi sen vuoksi olla nainen koska ei naiset kirjoita noin. Siis kuinka tyhmiä te jotkut olette? Tai harhaisia kun luulette tietävänne kuinka jokainen nainen kirjoittaa? Todella ärsyttävää ja lapsellista tuollainen käytös teiltä ääliöiltä.
N46
Aivovamma on sillä, joka ei tunnista palstaulin vakiotrollausta, jollainen tämäkin aloitus on.
On munkin aloitusta väitetty trolliksi. Vi tuttaa tuollaisten per seilijöiden syyttely. Ei tänne voi mitään kirjoittaa ilman, että te persereiät olette vi
Onko aivan mahdotonta kommentoida asiallisesti? Nyt on kuitenkin kyse vain tennareista.
Kaverin vaimo käyttää melko useesti telkkarissa ja vapaalla ja on 36v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän noloa, kieltämättä, pukeudu ikäistesi lailla, äläkä omi ja matki meidän vanhemman polven kledjuja ja kenkiä. Converset ja Doc Martensit ovat juuri meidän 60-vuotiaiden juttuja. Olen käyttänyt molempia jo 70-luvulta lähtien.
Oletko joko trolli tai sitten täysi ääliö. Mä olen 46v ja todellakin käytän Converseja. Niitä käytettiin ysärillä kun olin teini.
Olit jo silloin väärän ikäinen noihin😁
Meillä oli jo seitkytluvulla käytössä.
Ihan hirveet ja varsinkin mekon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä olis noloa..? Nehän on nyt nimenomaan keski-ikäisten tennarit. 🤭 Olin laivalla ja huomasin että tosi monella oli Converset, pitkä hame ja lyhyt nahkatakki. Ikäluokassa 35-45v.
Nyt on IN Pumat, Salomonit ja Addut (gazellet ja speziat)..,
Järkyttävä muoti, mekko ja lenkkarit.
Just luin lehdestä, et tällä hetkellä on muotia käyttää ei-trendikkäitä vaatteita. Jotenkin tuossa on joku epäloogisuus...
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 46 ja käytän Converseja. Ihan sama mulle mitä mieltä muut on siitä.
N46
Sama täällä!
mummo 71
Mitä noloa siinä, on minullakin 78 v.
Meillä kyllä kelpaa vanhemmille ja nuoremmille. Ikähaitari 13 - 50v.