Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa kun 35 vuotias nainen käyttää conversen tennareita?

Vierailija
27.06.2025 |

Eikö ole chic?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä viiskymppinen mies? 😄

Vierailija
42/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä ei muuta ole päällä niin aika seksikästä. (kerran mökkibileissä naisystävä ridasi mun päällä kaltsilla juuri tuossa asussa).

Mikä on kaltsi?

Kaltsi on kallio.

Viroksi kalju on kallio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat ihmisethän niitä nykyään käyttääkin? Siis ne, jotka ovat jämähtäneet siihen muotiin mikä oli silloin kun olivat nuorempia. 

Muoti on niitä varten, jotka eivät vielä tunnista omaa tyyliään tai identiteettiään, kuten nuorilla. Jos seuraa yli 40 vuotiaana jokaista muodin liikettä, se on enemmän noloa kuin mainitut Converset.

Vierailija
44/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne hiosta? Jotenkin väsyneet kengät, niissä ei ole mitään tyylikästä ja asennekin on sellainen mitäänsanomaton. 

Ainakin ne on tosi huonot jaloille. 

Vierailija
45/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä ei muuta ole päällä niin aika seksikästä. (kerran mökkibileissä naisystävä ridasi mun päällä kaltsilla juuri tuossa asussa).

Mikä on kaltsi?

Kaltsi on kallio.

No miksi ei sitten voi kirjoittaa kallio eikä tuollaista typerää kieltä.

Vierailija
46/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Has been, kuten käyttäjänsäkin. 

Vierailija
47/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet ensinnäkin mies. 

Vierailija
48/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä kolmekymppisenä pitää olla jo crocksit jalassa.

Vierailija
49/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vasta jos kuoleman jälkeen on arkussa tennarit jalassa.

Vierailija
50/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmeen aivovamma teillä joillaki on kun täällä pitää aina syytellä naisia miehiksi? Mä olen tuon muutaman kerran kokenut. Olen esim. kirjoittanut seksiosiossa suoraan seksistä enkä voi sen vuoksi olla nainen koska ei naiset kirjoita noin. Siis kuinka tyhmiä te jotkut olette? Tai harhaisia kun luulette tietävänne kuinka jokainen nainen kirjoittaa? Todella ärsyttävää ja lapsellista tuollainen käytös teiltä ääliöiltä.

N46

Vierailija
51/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat joka ikäiselle. Minä ainakin käytän :)

Vierailija
52/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmeen aivovamma teillä joillaki on kun täällä pitää aina syytellä naisia miehiksi? Mä olen tuon muutaman kerran kokenut. Olen esim. kirjoittanut seksiosiossa suoraan seksistä enkä voi sen vuoksi olla nainen koska ei naiset kirjoita noin. Siis kuinka tyhmiä te jotkut olette? Tai harhaisia kun luulette tietävänne kuinka jokainen nainen kirjoittaa? Todella ärsyttävää ja lapsellista tuollainen käytös teiltä ääliöiltä.

N46

Aivovamma on sillä, joka ei tunnista palstaulin vakiotrollausta, jollainen tämäkin aloitus on.

Vierailija
53/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat ihmisethän niitä nykyään käyttääkin? Siis ne, jotka ovat jämähtäneet siihen muotiin mikä oli silloin kun olivat nuorempia. 

Mä käytän tyttäreni vanhoja.😂

Vierailija
54/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 prossaa kaikesta on hesasen itkemistä, oonko mä muodikas, hypätkää tekin arkeen ja todellisuuten, kohta itämeri jäädyttää teidän perseen ja igor seilaa siellä taas ankkureita laahaten.

Vierailija
55/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaiset lapsena. Oli kuulemma äidin mielestä söpöä, kun meillä oli samanlaiset. Äitini käyttää niitä edelleen, mutta minulle ei tulisi mieleenkään.

Ei kai se noloa ole, kukin käyttäköön mitä haluaa. Mutta jos nyt joku yleinen kohderyhmä pitäisi profiloida, sanoisin 40+.

Vierailija
56/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Aivovamma on sillä, joka ei tunnista palstaulin vakiotrollausta, jollainen tämäkin aloitus on.

On munkin aloitusta väitetty trolliksi. Vi tuttaa tuollaisten per seilijöiden syyttely. Ei tänne voi mitään kirjoittaa ilman, että te persereiät olette vinkumassa. Aivovamma on sulla.

N46

Vierailija
57/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaltsi?

-----

Kaltsi on kallio. Terveisiä Stadista.

Vierailija
58/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaltsi?

-----

Se on galtsi.

Vierailija
59/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nehän on-kengät-mitä se kellekään kuuluu mitä kukakin käyttää!

Juuri noin. Minulla on kahdet tennarit, joita pääsääntöisesti käytän suurimman osan aikaa (talvea lukuunottamatta). Koska ne on hyvät jalassa. Ei ole converset, vaan leggerot. On minulla kenkiä eri tilaisuuksiin/asioihin "määräaikaisesti" käytettävänä, joissa sitten kärvistelen niiden rajoittaessa eri epämukavuusastein (liukkaat/hiertää/liikaa korkoa tai liian vähän jne.). Olet siis aivan oikeassa. Kengät on hyvinvointi/terveys/mahdollistajakysymys, joiden merkitys on yllättävän suuri koko kehoon ja mielialaan. T. N50+

Vierailija
60/78 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kaltsi?

-----

Mikä on fatsi, tulee suklaa mieleen ja kohta teillä onkin sukulaati isiä hyrymycket. muhhaahha, oi mutsi mutsi älä jätä.