Onko noloa kun 35 vuotias nainen käyttää conversen tennareita?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei muuta ole päällä niin aika seksikästä. (kerran mökkibileissä naisystävä ridasi mun päällä kaltsilla juuri tuossa asussa).
Mikä on kaltsi?
Kaltsi on kallio.
Viroksi kalju on kallio.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmisethän niitä nykyään käyttääkin? Siis ne, jotka ovat jämähtäneet siihen muotiin mikä oli silloin kun olivat nuorempia.
Muoti on niitä varten, jotka eivät vielä tunnista omaa tyyliään tai identiteettiään, kuten nuorilla. Jos seuraa yli 40 vuotiaana jokaista muodin liikettä, se on enemmän noloa kuin mainitut Converset.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne hiosta? Jotenkin väsyneet kengät, niissä ei ole mitään tyylikästä ja asennekin on sellainen mitäänsanomaton.
Ainakin ne on tosi huonot jaloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei muuta ole päällä niin aika seksikästä. (kerran mökkibileissä naisystävä ridasi mun päällä kaltsilla juuri tuossa asussa).
Mikä on kaltsi?
Kaltsi on kallio.
No miksi ei sitten voi kirjoittaa kallio eikä tuollaista typerää kieltä.
Joo kyllä kolmekymppisenä pitää olla jo crocksit jalassa.
sitten vasta jos kuoleman jälkeen on arkussa tennarit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet ensinnäkin mies.
Siis mikä ihmeen aivovamma teillä joillaki on kun täällä pitää aina syytellä naisia miehiksi? Mä olen tuon muutaman kerran kokenut. Olen esim. kirjoittanut seksiosiossa suoraan seksistä enkä voi sen vuoksi olla nainen koska ei naiset kirjoita noin. Siis kuinka tyhmiä te jotkut olette? Tai harhaisia kun luulette tietävänne kuinka jokainen nainen kirjoittaa? Todella ärsyttävää ja lapsellista tuollainen käytös teiltä ääliöiltä.
N46
Sopivat joka ikäiselle. Minä ainakin käytän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihmeen aivovamma teillä joillaki on kun täällä pitää aina syytellä naisia miehiksi? Mä olen tuon muutaman kerran kokenut. Olen esim. kirjoittanut seksiosiossa suoraan seksistä enkä voi sen vuoksi olla nainen koska ei naiset kirjoita noin. Siis kuinka tyhmiä te jotkut olette? Tai harhaisia kun luulette tietävänne kuinka jokainen nainen kirjoittaa? Todella ärsyttävää ja lapsellista tuollainen käytös teiltä ääliöiltä.
N46
Aivovamma on sillä, joka ei tunnista palstaulin vakiotrollausta, jollainen tämäkin aloitus on.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmisethän niitä nykyään käyttääkin? Siis ne, jotka ovat jämähtäneet siihen muotiin mikä oli silloin kun olivat nuorempia.
Mä käytän tyttäreni vanhoja.😂
90 prossaa kaikesta on hesasen itkemistä, oonko mä muodikas, hypätkää tekin arkeen ja todellisuuten, kohta itämeri jäädyttää teidän perseen ja igor seilaa siellä taas ankkureita laahaten.
Minulla oli tuollaiset lapsena. Oli kuulemma äidin mielestä söpöä, kun meillä oli samanlaiset. Äitini käyttää niitä edelleen, mutta minulle ei tulisi mieleenkään.
Ei kai se noloa ole, kukin käyttäköön mitä haluaa. Mutta jos nyt joku yleinen kohderyhmä pitäisi profiloida, sanoisin 40+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Aivovamma on sillä, joka ei tunnista palstaulin vakiotrollausta, jollainen tämäkin aloitus on.
On munkin aloitusta väitetty trolliksi. Vi tuttaa tuollaisten per seilijöiden syyttely. Ei tänne voi mitään kirjoittaa ilman, että te persereiät olette vinkumassa. Aivovamma on sulla.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaltsi?
-----
Kaltsi on kallio. Terveisiä Stadista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaltsi?
-----
Se on galtsi.
Vierailija kirjoitti:
nehän on-kengät-mitä se kellekään kuuluu mitä kukakin käyttää!
Juuri noin. Minulla on kahdet tennarit, joita pääsääntöisesti käytän suurimman osan aikaa (talvea lukuunottamatta). Koska ne on hyvät jalassa. Ei ole converset, vaan leggerot. On minulla kenkiä eri tilaisuuksiin/asioihin "määräaikaisesti" käytettävänä, joissa sitten kärvistelen niiden rajoittaessa eri epämukavuusastein (liukkaat/hiertää/liikaa korkoa tai liian vähän jne.). Olet siis aivan oikeassa. Kengät on hyvinvointi/terveys/mahdollistajakysymys, joiden merkitys on yllättävän suuri koko kehoon ja mielialaan. T. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaltsi?
-----
Mikä on fatsi, tulee suklaa mieleen ja kohta teillä onkin sukulaati isiä hyrymycket. muhhaahha, oi mutsi mutsi älä jätä.
Entä viiskymppinen mies? 😄