Onko noloa kun 35 vuotias nainen käyttää conversen tennareita?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 58v ja tennarit usein jalassa. En tiennyt että niissä on ikäraja.
Samaa ihmettelen.
t. Muutamaa vuotta nuorempi mies
Lisäys: ei kysytty papereita / ikää tennareita ostaessa.
Mitä Converseja - minulla on ruskeat nahkatennarit ko. merkiltä ja myös mustat mokkanahkaiset perinteisen tennarin malliset - ei niitä kukaan erikseen huomaa tietyn merkkisiksi. Kankaiset "Chuck Taylor" on myös, mutta nehän eivät millään vastaa nahkakengän mukavuutta ja typeryytenä on ne tuuletusreiät lätäköiden tasolla.
Ap. Sinun kysymyksesi on hevetin nolo. Ymmärrätkö??????????????????
No todellakin. Ne on vanhusten kengät.
Ja mä taas taannoin "ihastuin" ku uudessa koulussa viisi-kuusikymppinen harmaahiuksinen (pitkät hiukset) nainen, joka oli siis opettaja käytti Converseja. Oli jotenkin niin rebel ja on jäänyt mieleen vaikka noista kouluajoista on jo 10 vuotta aikaa :)
Olen 40 v. ja käytän Converseja. Ne ovat ajattomat kengät, klassikot. Setäni on 70 v. ja on käyttänyt Converseja jostain 60/70-luvuilta asti.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kahdetkin ja juuri työkaveri kertoi kadehtivansa löytöäni. Olen 46
Mitä löytöä? Niitähän myydään joka paikassa.
Töissä on hyvä katsoa, kun jätämme ulkokengät samaan kenkätelineeseen. Tällä hetkellä kahdella meistä on aktiivikäytössä "conssit". Kumpikin olemme n. 45-vuotiaita. Lisäksi on yhdellä eläkeläisellä, joka välillä keikkailee. Ei todellakaan ole parikymppisillä kollegoilla. Heillä näyttää olevan sellaisia lenkkareita, jotka minulle edustavat urheilukenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 46 ja käytän converseja. Entä sitten? Naapurin 12-v tyttö käyttää converseja myös. Ja eräs 70-vuotias mummeli
Mulla oli 12v. ja nyt haluaisin taas. Täytin just 60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kahdetkin ja juuri työkaveri kertoi kadehtivansa löytöäni. Olen 46
Mitä löytöä? Niitähän myydään joka paikassa.
Näin hän sanoi, en minä 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä ei muuta ole päällä niin aika seksikästä. (kerran mökkibileissä naisystävä ridasi mun päällä kaltsilla juuri tuossa asussa).
Mikä on kaltsi?
Kaltsi on kallio.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä taas taannoin "ihastuin" ku uudessa koulussa viisi-kuusikymppinen harmaahiuksinen (pitkät hiukset) nainen, joka oli siis opettaja käytti Converseja. Oli jotenkin niin rebel ja on jäänyt mieleen vaikka noista kouluajoista on jo 10 vuotta aikaa :)
Olisin voinut olla minä nyt. En kyl oo yhtään rebel. Moottoripyörääkin ajan, mutta se on vaan mieleinen harrastus, ei mitään kapinaaaa.
Itse sain kommenttia kaverilta että mulla on teinikengät. En vastannut mitään, mutta mietin että joo, mulla saattaa olla teinikengät, mutta sinä olet ihan h*lvetin pinnallinen ihminen ja se on paljon pahempi asia.
En ole jymähtynyt yhteen merkkiin lenkkikengissä ja käytän myös nahkaisia kävelykenkiä farkkujen kanssa ja kunnollisia talvikenkiä talvella. Käytän lenkkareita lähinnä kesällä shortsien kanssa ja tiettyjä lenkkareita vain urheilessa. Minun nuoruudessa portsarit eivät olisi päästäneet vähänkään tasokkaampaan ravintolaan edes sisälle missään tennareissa ja hupparissa.
Noloa tai ei, niin mä ostin just punaiset converset ja keltaiset addut, ihan itelleni.
N53
Eikö ne hiosta? Jotenkin väsyneet kengät, niissä ei ole mitään tyylikästä ja asennekin on sellainen mitäänsanomaton.
Samaa ihmettelen.
t. Muutamaa vuotta nuorempi mies