Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ghoustaa parisuhteessa

Vierailija
27.06.2025 |

Käytän tuota typerää nykysanaa paremman käsitteen puutteessa.

Vuoden pituinen suhde. Mies on toistuvasti suhteen aikana ollut ajoittain itseensä vetäytynyt, sulkeutunut, eikä hänen läsnäollessaan ole saanut kunnolla yhteyttä. Ei kerro mikä on, vaikenee.

Nyt jälleen sama juttu. Tällä kertaa lisäksi sain kuulla kuinka seurani on tylsää, juhannus oli paska, halusi nukkua yksin sohvalla. Lähtiessä oma pakka hajosi ja suutuin. Kysyin haluaako erota, ei sanojensa mukaan. Jätti mut kotiini yksin itkemään pari päivää sitten.

Hänestä ei ole kuulunut mitään. Teki oharit eiliselle. Parin viestin jälkeen luovutin. Ei ole edes kuitannut lähettämiäni viestejä.

Eihän tuo käytös oikein ole, tiedän. Oma pää on nyt vain sekaisin, lapsuuden kokemukset herää ja olo on epätietoinen, turvaton. Olemme keski-ikäisiä.

Ajatuksia, vertaistukea?

Koska aloitus houkuttelee myös ilkeilyä niin kehotan kaikkia täysjärkisiä ohittamaan ne.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitten siinä.

Vierailija
2/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko yrittää vielä jutella, jos muuten natsaa. 😟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä masennus tai toinen nainen. 

Vierailija
4/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät pallon miehelle, antaa rauhassa miettiä mitä haluaa elämältään.

Vierailija
5/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluat olla miehen kanssa joka sanoi suoraan, että sinun seurasi on hänen mielestään tylsää?

Voi huokaus.

Vierailija
6/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natsashan se noin muutoin pääosin, vaikkei kukaan täydellinen olekaan, mutta hän on nyt laittanut yhteydenpidon poikki yksipuolisesti.

Sehän tässä on, että en tiedä, onko tämä lopullista. En tiedä, mitä tässä tapahtuu, kun mies ei suostunut avaamaan suutaan.

Ap

Vierailija
7/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kakaramaista käytöstä. Älä vaan palaa hänen luo. Ei tuollaiseen kannata tuhlata aikaa, energiaa, eikä kannata hajottaa itseään tuon takia. 

Laita välit poikki kokonaan, ja sitten nautit kesästä. Ja pidät silmät auki, jos joku mukava aikuismainen mies sattuisi tulemaan vastaan!

Vierailija
8/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mykkäkoulua? Asutteko yhdessä vai erikseen? Seurasi on tylsää hänen mielestään, joten mitä vielä odotat? Kosintaa? Ihmettä? Kunnioita nyt itseäsi aikuinen ja lakkaa kerjäämästä ja matelemasta.

Vierailija
9/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä haluat olla miehen kanssa joka sanoi suoraan, että sinun seurasi on hänen mielestään tylsää?

Voi huokaus.

Niin. Tämä oli ensimmäinen kerta. Joskus häneltä varovasti kysyin, että onko mun kanssani tylsää, kun istuimme kotisohvalla lähekkäin leffaa katselleen.

Hän sanoin, että hänen on hyvä olla juuri niin.

Toki, jos mieli on muuttunut tuonkin osalta niin turhahan tässä on jatkaa.

Ap

Vierailija
10/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huokaus.

Niin. Tämä oli ensimmäinen kerta. Joskus häneltä varovasti kysyin, että onko mun kanssani tylsää, kun istuimme kotisohvalla lähekkäin leffaa katselleen.

Ap

Minä olen oppinut sen, että jos joku sanoo jotain, he usein tarkoittavatkin sitä. 

Vierailija
11/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä viiraa päästä.

Vierailija
12/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? 

Vierailija
13/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huokaus.

Ap

Minä olen oppinut sen, että jos joku sanoo jotain, he usein tarkoittavatkin sitä. 

Olen huomannut hänen kanssaan, että roolini on olla jonkinlainen ohjelmatoimisto. Hän ei itse osallistu mihinkään suunnitteluun mitä tekemiseen tai reissuihin tulee. Tai yhtään mihinkään. Hänelle riittää kalja ja kännykkä.

Ap

Vierailija
14/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunnon miehen käytöstä.

Vierailija
15/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on koko ajan ollut kykenemätön puhumaan ajatuksistaan, niin usko jo, että sellainen hän on. Hänen kanssa saat jatkuvasti olla jonkinlaisessa epätietoisuudessa.

Tuollainen käytös, (varsinkin juhannuksesta lähtien) kertoo, että tunteesi ei merkitse hänelle mitään. Hän ei arvosta eikä kunnioita sinua. 

Itse en jäisi enää hetkeksikään tuohon. Enkä todellakaan luulisi, että hän jotenkin muuttuu ja sitten asiat on hyvin.

Vierailija
16/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ei ole enää kiinnostunut panostamaan suhteeseen.

Vierailija
17/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huokaus.

Ap

Olen huomannut hänen kanssaan, että roolini on olla jonkinlainen ohjelmatoimisto. Hän ei itse osallistu mihinkään suunnitteluun mitä tekemiseen tai reissuihin tulee. Tai yhtään mihinkään. Hänelle riittää kalja ja kännykkä.

Suosittelen ihan oikeasti eroa. Tuo kuulostaa juuri sellaiselta mieheltä, jolle tärkeintä parisuhteessa on se, että on joku nainen jolta saa helposti läheisyyttä.

Vierailija
18/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ghostaaminen tulee puskista. Tuo miehen toiminta ei tässä kohtaa tule puskista, vaan hän on kertomasi mukaan ollut systemaattisesti poissaoleva. Oleellista onkin pohtia, miksi se on sinulle ok.

Eikä tarkoitus ole olla ilkeä, vaan lähinnä herätellä siihen että mies on toistuvasti näyttänyt todelliset karvansa ja sinä hyväksyt sen. On turha miettiä hänen käyttäytymistään sen enempää koska kuten sanoit, se ei ole oikein. Kuitenkin sallit sen, vaikka olette aikuisia. Et voi vaikuttaa hänen toimintaansa, omaasi voit. 

Vierailija
19/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta, uhkaile ja kiristä miestä puhumaan niin kuin yksin sinä vaadit ja haluat että pelkästään sinä saat mitä haluat niin miehet miehet tykkää siittä ja mies alkaa rakastamaan ja toimimaan sinun tahdon mukaan. Miehet kun ei saa koskaan naista jättää niin miehelle ei ole muuta mahdollisuutta kuin se että alkaa toimimaan niin kuin sinä haluat että sinun ei tarvi edes miettiä mitä mies haluaisi

Vierailija
20/103 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mykkäkoulua? Asutteko yhdessä vai erikseen? Seurasi on tylsää hänen mielestään, joten mitä vielä odotat? Kosintaa? Ihmettä? Kunnioita nyt itseäsi aikuinen ja lakkaa kerjäämästä ja matelemasta.

No voihan naisen tylsyys olla todellista, vaikka tinder-kipinöinnin jälkeen arki koettaa jokaiselle. Eikö nainen voi ehdottaa yhteistä tekemistä, romantiikkaa ja arjesta irtiottoa yhdessä?

Tämä on nykyään just tätä että nainen vaan vastaanottaa miehen show'ta kunnes tulee joku steppi johon tunnesykkyrämykkyrä menee oikoseen ilman realista syytäkään eli naisen logiikalla kolahtaen mies jääkin tekstarilla vaihtopenkille ja here we go again tinderistä uutta miestä tilalle yrittämään paikata naisen reikiä minuudessa.

Yrittäkää naiset enemmän ei se ole aina miehen harteilla mitä parisuhteessa tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan