Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10849)
Vierailija kirjoitti:
Olinko ainoa joka laittoi merkille Kian nojailun Mörön rintaa vasten eilisessä lähetyksessä?
Lisäksi Kian facessa samantyylinen kuva ja Mörköä hehkuttava teksti.
Voi olla että se olen vain minä, mutta jos olisi mun ukko niin saattaisin olla vähän mustis..
Muakin häiritsi ja jos olisi oma mies kotona olisi tullut huutoa . Itse en ole kovin lääppivää tyyppiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsikö ketään muuta, että Vappu oli ihan avosuuna koko battle-esityksen? Aivan kamalaa katottavaa xD
Musta oli hyvä ja itse oletin että kuuluu esiintymiseen eli oli zombiena .Tanssi tosi hyvin ja oli näyttävä ilmestys.
Vapun tiimin tanssissa pääasia oli se, että Vappu oli koko ajan edessä, että hän varmasti oli koko ajan kuvissa. Hämmästelen kyllä vieläkin hänen tiiminsä todella surkeaa koreografiaa.
Markon jalka ei sunnuntaina kestänyt kunnolla astumista. Nyt hänen on otettava kuukausi rauhallisesti, että vamma paranee.
Olin täältä vuorokauden poissa; ei naurattanut, kun joku suurena havaintona kysyy, näkikö joku muu ja häiritsikö jotakuta muuta se että Vappu piti suutaan auki bätlen aikana.
Olisi kiva, että vähän seurattaisiin tätä keskustelua, eikä toisteltaisi yhä uudelleen samoja asioita. Vaatii toki vaivaa, mutta nämä olisivat vielä hauskempia ketjuja, jos etenisivät. Tack!
Ehdotin juontajaksi Erkkua Vapun tilalle; sai kannatusta. Bäkkärille haastattelijaksi n ehdotettu mm. Minna Kuukkaa. Hauskaa, jos joku tuon tyyppinen suostuisi. Pitäisi olla Erkun tyyli: Tanssia tunteva ja osaava, kiltti ja kohtelias, jopa empaattinen, mutta myös nopea, hauska ja kekseliäs kommenteissaan. Erkulla on jopa älyä vaativaa piilohuumoria. MK liian hidas, en tiedä, kun en kuuntele radio-ohjelmaansa? Eikä varmaan suostuisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin täältä vuorokauden poissa; ei naurattanut, kun joku suurena havaintona kysyy, näkikö joku muu ja häiritsikö jotakuta muuta se että Vappu piti suutaan auki bätlen aikana.
Olisi kiva, että vähän seurattaisiin tätä keskustelua, eikä toisteltaisi yhä uudelleen samoja asioita. Vaatii toki vaivaa, mutta nämä olisivat vielä hauskempia ketjuja, jos etenisivät. Tack!
Ehdotin juontajaksi Erkkua Vapun tilalle; sai kannatusta. Bäkkärille haastattelijaksi n ehdotettu mm. Minna Kuukkaa. Hauskaa, jos joku tuon tyyppinen suostuisi. Pitäisi olla Erkun tyyli: Tanssia tunteva ja osaava, kiltti ja kohtelias, jopa empaattinen, mutta myös nopea, hauska ja kekseliäs kommenteissaan. Erkulla on jopa älyä vaativaa piilohuumoria. MK liian hidas, en tiedä, kun en kuuntele radio-ohjelmaansa? Eikä varmaan suostuisikaan.
Ei kaikilla ole aikaa kytätä täällä päivästä toiseen sivukaupalla että onko joku nyt kommentoinut jo jotain... sinulla tuntuu aikaa olevan. Ja Kuukastakin on jo keskusteltu ennen sinua...
Ahah, se koira älähti, johon kalikka kalahti. Tässäpä olet.
Taidat olla hidas lukija. Koeta nyt jaksaa selata aiheita muutama sivu taaksepäin.
Tai ainakin se kommentti, jota kommentoit.
Tuossahan todetaan, että Kuukkaa jo ehdotettu. Otettu siihen kantaa. Menty eteenpäin siitä. Get it?
Nolon näköistä tosiaan kun Vappu suu auki koko tanssin ja koko ajan niin että varmasti HÄN on kameran edessä näkyvillä. Erkku asiallinen eikä tuollainen piikittelijä, eiku niin joo sehän on vaan kässäri, eihän Pimiä nyt missään noin käyttäytyisi. Eipä.
Vierailija kirjoitti:
Ahah, se koira älähti, johon kalikka kalahti. Tässäpä olet.
Taidat olla hidas lukija. Koeta nyt jaksaa selata aiheita muutama sivu taaksepäin.
Tai ainakin se kommentti, jota kommentoit.
Tuossahan todetaan, että Kuukkaa jo ehdotettu. Otettu siihen kantaa. Menty eteenpäin siitä. Get it?
Kannattaisiko opetella lainaamaan viestiä kenelle kommentoit? Meneekö liian vaikeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Nolon näköistä tosiaan kun Vappu suu auki koko tanssin ja koko ajan niin että varmasti HÄN on kameran edessä näkyvillä. Erkku asiallinen eikä tuollainen piikittelijä, eiku niin joo sehän on vaan kässäri, eihän Pimiä nyt missään noin käyttäytyisi. Eipä.
Nolo on koko muidu, myös ruma sisältä ja ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noi naiset tanssii niin vähissä kuteissa.Vapun batlee oli keskinkertainen jos vertaa Erkkuun.
Jos naisilla ei ole kompetenssia, niin tissit ja perseet pannaan töihin vetämään huomio pois itse asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritsikö ketään muuta, että Vappu oli ihan avosuuna koko battle-esityksen? Aivan kamalaa katottavaa xD
Musta oli hyvä ja itse oletin että kuuluu esiintymiseen eli oli zombiena .Tanssi tosi hyvin ja oli näyttävä ilmestys.
Ruma
Vierailija kirjoitti:
Niina Herala Backman aamu tvestä/radiosta äänenä kävisi myös juontamaan kunhan jättää sen kovaäänisen yhtäkkisen kiljahtelun pois. Muuten puheääni kävisi juontoihin jos malttaa rauhoittua hieman.
Niinaa nähty ihan tarpeeksi. Toivottavasti löytyy joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Jannika Hussi oli varmasti hyvä juontajaksi, mutta ei taida häntä enää tämän tason jutut kiinnostaa. Kaikkeen mihin on ryhtynyt, niin on onnistunut.
Kyllä minäkin istuisin mieluummin ralliauton kyydissä pikataipaleella kuin jaarittelemassa jonninjoutavia aivan puhki kuluneessa keski-ikäisten ja mummojen ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vapulla hammassärkyä.
Pää sillä on kipeenä.
Vierailija kirjoitti:
Sonja on yleläinen.
No on Sonja ollut TTK:ssakin jos et muista.