Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10754)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla edelleen hyvännäköiset reidet ja sääret!
Miksei olisi? Eihän hän ole edes viittäkymmentä täyttänyt.
Miksei viisikymppisellä voisi olla?
Niinkö tuossa luki? Totta kai voi olla ja onkin. Monella kuusikymppiselläkin on. Siksipä ei olekaan mikään ihme, että Vapun ikäisellä on hyvännäköiset sääret ja reidet.
Minä minä Vappu ei voittanut taaskaan, varmaan ketutti.
Olipa kerrankin hauska lopputanssi, varmaan siksi, kun kukaan ei pudonnut.
Kristiina ansaitsi ekstrapisteet! Huikea asenne ja energia ja heittäytyminen. Toivottavasti Kristiina ja Sami ovat finaalissa.
Alkaa olla ihan perästä tämä ohjelma. Eihän tässä ole tanssitaidollla enää mitään tekemistä edes tuomareille. Kunhan pelailevat peliä ja pitävät kisassa mukana ne parit, jotka haluavat. Äänestäminenkin on täysin turhaa.
Hunningolla koki porukka.
Kristiina on rentoutunut ja puhjennut kukkaan
Vierailija kirjoitti:
Minä minä Vappu ei voittanut taaskaan, varmaan ketutti.
Sä olet varmaan hauskaa seuraa, kun olet jatkuvasti pihalla kuin talitintti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei noi tuomarit sitten Samille muka antaneet pisteitä jos Kristiina sai :D
Samaa ihmettelen? Samia puukotettiin selkään.
No Kristiina solahti niin hyvin rooliinsa, siitä ylimääräiset pisteet.
Lakko on parempi tanssija kuin Kristiina, joka on kyllävuljas ja sädehtivä, mutta kovin kankea koukkupolvineen. Jos voittaa, tekee virpi kuituset.
Vierailija kirjoitti:
Minnalla on hyvät sääret. Niitä on turha peittää telttamekoilla.
Hakopölkyt.
Aa että mä tykkään Samista, on kuin tyylikäs englantilainen lordi ja toisaalta niin hauska heittäytyjä. Muistan hänen ja parinsa (sitä en muista kuka oli) charlestonin, jossa hän oli Benny Hill -tyyppinen miekkonen ja jahtasi sisäkköä. Ei ehkä enää olisi sovelias, mutta aikoinaan nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Kristiina on se oppilas, jonka tanssia tässä arvostellaan. Oikein meni. Ja Kristiina todella ansaitsi ne ylimääräiset viisi pistettä!
Eli pistikö taskuunsa? No ei, ne pisteet tietenkin meni parille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna veti maha pystyssä, kamala näky, makaaberi suorastaan, sopii kauhujaksoon kylläkin
Näitten nyt ne Minnan jalat. Eikö ollutkin ihan hyvät jalat.
Ei mikään kasva varjossa.
Fosse tanssi olisi pitänyt esittää joukkueet omalla vuorollaan. Oli vaikea seurata molempia yhtä aikaa.
Voi Marko minkä teit🥲sinua olisi tarvittu. " Niin paljon meni kanssasi pois". Ohjelma ei ole enää sama ilman sinua.
Battlessa Minnalla oli tyköistuva, lyhyt mekko, eikä yhtään hassumma näköinen ollut! Miksi aiemmin on piilotettu "telttoihin"?!
Vierailija kirjoitti:
Mika ja Juti ovat pari ensi kaudella. Varma tieto!
Joo ja tanssivat eroottisen tangon Ny rillataan -biisin tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole ymmärtänyt tämän kilpailun luonnetta? Siellä kilpailevat oppilaat keskenään, eivät opettajat ja oppilaat. Ei koulussakaan opettajille anneta numeroita, tuliko selväksi?
Pitäisi tyhmemmänkin ymmärtää.
Wautsi Wau Kristiinan sääret. Sami ja Kristiinan finaaliin, Kristiinalta aivan huikea esitys.
Minnalla on hyvät sääret. Niitä on turha peittää telttamekoilla.