Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10862)
Jos Pippa ei nyt putoa, en katso tätä enää ikinä!
Oooooooo! Öööörrhhh! Joku urahtelee yleisössä. Sissus. Poistakaa se.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Samin nuoruuskuvaa ei näytetty paremmin? 😒
Oli komea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt munkin katse menee Helenan tisseihin.
nainen 70v
Silikonit
Helenalla kylläkin luomurinnat!
No eikä ole. Senhän näkee sokeakin.
Älä ole kade helenan hyvistä (tisuli) geeneistä!
Mitä Jukka sanoi, kun joku buuasi yleisössä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tanssiohjelma eikä tissiohjelma! :(
Eleganssi ei huuda huomiota ( Jorman sanoi).
Olipa huikean upea tanssi Kristiinalta ja Samilta! Ja vain kolmella harjoituspäivällä!
Kristiina on kova höpöttämään
Vierailija kirjoitti:
Miksi Samin nuoruuskuvaa ei näytetty paremmin? 😒
No nyt näytettiin. 😍
Epäilin viime kerralla että on käynyt pienennyttämässä rintansa. Käyköhän lukemassa täällä?
Sanoiko Vappu ..pill...Mörkön kiinnostuksista 18 vuotiaana.
Tuon tissivakokonaisuus saa mut yökkimään.
Vierailija kirjoitti:
Helenan silarit, huoh. Vaikka olen itse nainen, niin miksi naisten pitää esitellä itseään ja paljastella? En oikeasti ymmärrä paljastelua.
Näin. Ensi kerralla puuttuu varmaankin housut ja vilautetaan aina välillä.pöydän takaa.. 😅
Mautonta. Koska tämä on tanssijoiden kisa. Tällainen turha ylimääräinen itsensä korostaminen on ihan turhaa. Sen menee vaikka kauppaan ilman puseroa, mutta miksi tämä mauton pukeutuminen jatkuvasti..😓
Vau, Marko näyttää komealta!
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai, kun nyt jonkun kateellisen bebaa kaivaa tuo Kastanja. 🤣
Kun vertaa esim. Liisan ja Kastanjan tanssia, niin Liisa tanssii partnerille. Sen sijaan Kastanja tanssii yleisölle.
Mun mielestä paritanssissa pitäisi tanssia nimenomaan partnerille.
Kaikkea muuta kuin teennäinen.