Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7735)
Homoja on pieni osa väestöstä, ei kaiken tarvitse pyöriä heidän ehdoillaan. Tunnen puolisenkymmentä homopariskuntaa. Ovat koulutettuja, työssäkäyviä kivoja ja fiksuja ihmisiä. Elävät elämäänsä ihan ilman pridehössötystä. Eivätkä halua erityishuomiota tai - kohtelua. Eikä alleviivausta.
Vierailija kirjoitti:
Kateus on kansantauti,etenkin naisten kateus toista naista kohtaan.Suomessa ainakin se on ollut iät ja ajat niin
Mä väitän, että miehet on vielä kateellisempia.
Miehet on todella kateellisia esim naapurin hienosta autosta/veneestä ja ilmeisesti niistä toisten liian kauniista tyttöystävistä/vaimoista.
Miehet on hyvinkin kateellisia ja katkeria toisilleen. Miehen puheiden perusteella tuo kateus on kaikenkattavaa.
Aina tämä homo ja lesbokeskustelu. Menköön miesparit ja naisparit vaikka tanhuamaan. Sitten kun mies- tai naispari voittaa mm-kisoja tai mitä näillä onkaan niin tulkoon vaikka sitten näihin ttk-hommiin. Eikö tanssi ole huippu-urheilua sitten kun on kova taso. Miksei mieskiekkoilija ole pelaamassa naistenliigassa? Tai naispesäpalloilija pelaamassa miesten liigassa? Jos tämä sukupuoliasia on aina esillä niin eikö urheilusta pitäisi tehdä sukupuoletonta? Miehet, naiset, sukupuolettomat ja mitä niitä onkaan pelaa kaikki yhdessä? Se olisi todellista tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa ja Minna olivat ihan yhtä huonoja kuin ennenkin.
Mitään parannusta ei ollut kummallakaan nähtävissä.
Pippa oli kyllä parantanut, kuten tuomaritkin sanoivat. Minna oli samanlainen kuin aina.
Minna ei sillä lailla ole ollut huono, kuten esim Pippa on tai Sara Siipola, jotka on jotenkin kankeita liikkumaan, koska Minna liikkuu hyvin kauniisti ja pehmeästi.
Ja pysyy ilmeisesti hyvin rytmissä. Aika monelle ihmiselle riittäisi, jos osaisia tanssia noinkin kauniisti/hyvin, kuin Minna. Kyllä tuolla osaamisella lavatansseissa hyvinkin pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Homoja on pieni osa väestöstä, ei kaiken tarvitse pyöriä heidän ehdoillaan. Tunnen puolisenkymmentä homopariskuntaa. Ovat koulutettuja, työssäkäyviä kivoja ja fiksuja ihmisiä. Elävät elämäänsä ihan ilman pridehössötystä. Eivätkä halua erityishuomiota tai - kohtelua. Eikä alleviivausta.
Millä ihmeen heidän ehdoillaan? Ei homoilla ole sen kummempia ehtoja kuin heteroillakaan, ihan normaalia elämää haluavat elää kuten muutkin, ilman pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka siellä on nyt pyytänyt alleviivausta, itseltäni on kyllä mennyt ohi, mutta samalla ihmettelen, että mikä hitto siinä on, että homoudesta täytyy keskustella joka jakson jälkeen, en näe siinä mitään pointtia, jokainen saa olla juuri sellainen kuin on, homo tai hetero, mitä väliä?
Miksei Mira ja Anssi tulleet studioon viime viikolla? Kaikki muut pudonneet ovat olleet. Silvennoinenkin oli eilen hyväntuulisena Matin kanssa lähetyksessä.'
Vierailija kirjoitti:
Miksei Mira ja Anssi tulleet studioon viime viikolla? Kaikki muut pudonneet ovat olleet. Silvennoinenkin oli eilen hyväntuulisena Matin kanssa lähetyksessä.'
Ehkä putoaminen vatutti molempia niin paljon, etteivät halunneet tulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälle palstalle on päätynyt joku koulukiusaajan tasolle jäänyt henkilö, joka arvostelee jatkuvasti Minna Kuukan painoa? Vastenmielistä.
Kyllä Minna Kuukan huomattava ylipaino on suoraan verrannollinen hänen tanssitaitoonsa ja sitähän täällä arvostellaan. Huonoin ja kömpelöin tanssija koko poppoosta.
Paino ei korreloi mitenkään tanssitaidon kanssa. Minna osaa tanssia. Akrobaattiset nostot jne ovat vain show-elementtejä tässä sarjassa. Muissa kuin showtansseissa niitä ei harrasteta.
On se sitten kumma kun tuomarit ovat kriittisiä Minna Kuukan tanssitaidoista, mutta ehkä sinä tiedät paremmin ja etenkin viisaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Erkku saa ylennyksen ja valitaan Vapun seuraajaksi. Kuka Erkun paikalle?
Katja Ståhl?🤣
Eiii !
Täytyy olla joka vuosi joku "eppusalminen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Erkku saa ylennyksen ja valitaan Vapun seuraajaksi. Kuka Erkun paikalle?
Katja Ståhl?🤣
Eiii !
Täytyisi sitten jättää Elämäni Biisi - juonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katja Ståhl?🤣
Eiii !
Täytyisi sitten jättää Elämäni Biisi - juonto.
Ei tarviis. Lauantai-iltaisin biisejä ja sunnuntaisin tansseja. Osaisi ainakin ironian taidon.
Vierailija kirjoitti:
Aina tämä homo ja lesbokeskustelu. Menköön miesparit ja naisparit vaikka tanhuamaan. Sitten kun mies- tai naispari voittaa mm-kisoja tai mitä näillä onkaan niin tulkoon vaikka sitten näihin ttk-hommiin. Eikö tanssi ole huippu-urheilua sitten kun on kova taso. Miksei mieskiekkoilija ole pelaamassa naistenliigassa? Tai naispesäpalloilija pelaamassa miesten liigassa? Jos tämä sukupuoliasia on aina esillä niin eikö urheilusta pitäisi tehdä sukupuoletonta? Miehet, naiset, sukupuolettomat ja mitä niitä onkaan pelaa kaikki yhdessä? Se olisi todellista tasa-arvoa.
"Tanssii transujen kanssa"
Vierailija kirjoitti:
Osallistun minäkin h-''keskusteluun''. Täällä hyviä ja järkeviäkin kommentteja mutta vallitsevina ovat h-kammoiset ja h-vihamieliset, jotka eivät millään pääse yli siitä, että h:ta on olemassa ja että heitä saattaa olla jopa ohjelmassa mukana.
Tämmöinen sonta jäytää minua, (yhtä paljon kuin laiskuuslihavuudesta vänkyttäjät) vaikka aina pitäisi olla vain välinpitämätön ja tyyni kaiken typeryyden tms edessä. Tämän ainoan kerran en ole.
Kysyn nyt, eikä tartte kenenkään heteron vastata, että miksi syytetään että gayt pitävät hirveetä melua itsestään, korostavat elämäntapaansa ja suuntautumistaan, änkeytyvät kaikkialle ja joka ohjelmaan jne jne jne
KUKA möykkää ja elämöi? Minun kokemukseni mukaan tämän suuren haloon nostavat h-kammoiset ja h-vihamieliset. Palsta täynnä heteroiden möykkää. Haistakaa nyt ite. Kukkanen vaikka.
No jos nyt ihan totta puhutaan, niin minua kyllä ihmetyttää se, että miksi tiettyjen henkilöiden pitää koko ajan korostaa sitä seksuaalisuuttaan. Nytkin Mikon tanssit ja puheet tuntuivat keskittyvän vain sen asian ympärille. Olisi mukavaa nähdä henkilö, joka on niin sinut asian kanssa, ettei sitä koko ajan tarvitse tuoda esiin, vaan voi käyttäytyä kuin muutkin ihmiset. Minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, perheeseenikin kuuluu heitä, eikä asia ole mikään ongelma. Olen vain pannut merkille, että jotkut käyttäytyvät näin. Mikostakin olisin halunnut nähdä enemmän persoonaa kuin tätä ehkä stereotyyppistäkin suuntautuneisuuden korostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella olen liikuttunut vain kerran tanssiesityksistä. Se tapahtui eilen Minnan & Mikon tanssissa. Veikkaan, että en ollut ainoa.
Minä itkin silloin kun katsoin Lakon ja Kastanjan tanssia, kun Lakko puhui lapsettomuudestaan.
Asia liikutti myös Jukka Haapalaista. Hänellä on myös omakohtainen kokemus aiheesta.
Keneltäkään toiselta ihmiseltä ei ole syytä odottaa minkäänlaista käytöstä, koska jos ennakolta odottaa jotakin tietyntyyppistä ja sitten se toinen käyttäytyykin niin kuin sitä itseä lystättää, niin ketä siinä tilanteessa on syytä ruveta sättimään?
Ei siinä sen pettyneen auta kuin marssia peilin eteen, niin näkee sen, joka on erehtynyt. Erehtynyt odottamaan tietynlaista käyttäytymistä, vaikka se toinen ei ole velkaa kenellekään yhtään minkäänlaista käyttäytymistä.
Jokainen on sitä mitä on. Jos siitä sitten menee pettymään ja katkeroitumaan, että ''se ei ollutkaan sellainen kuin MINÄ olisin halunnut sen olevan'', niin kenen syytä on se pettymys jota tunnet? Vinkki: peili...PEILI
Tämä ei ole vastaus mihinkään kommenttiin. Ajatus on heissä, joita aina sätitään ja joiden päälle syljetään. Ihmisarvo on jakamaton.
Oli tosi miellyttävä katsoa Tanssii tähtien kanssa ja todeta, että maamme tanssikansa ja äänestäjät ovat oikeamielisiä ja konservatiivisia. Kisassa pärjäävät ne parit, jotka ovat fiksuja, eivät ole tatuoituja, jotka valitsevat oikeaa tanssimusiikkia ja joiden vaatetus tukee tanssia. Ihan oikea pari putosi eilen vaikka olivat parempia tanssijoita kuin esim. Pippa ja Minna. Mutta kyllä on kiva ohjelma ja odotettu sunnuntai-ilta. Kristiina ja Sami ovat hurmaavia, valitsevat upeaa musiikkia ja ovat niin kauniita ja vaikka Kristiina on kankea niin tuomariäänillä ovat saaneet jatkaa. Tsemppiä kaikille kilpailijoille vaikka Katri ja Johannes ovat aivan ylivoimaisia.
Veikkaan finaalin top 3 tulee olemaan Johannes ja Katri ja Kastanja Lakko ja Kristiina ja Sami
Buahahahaah!!! :D