Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pettäjän saa kiinni?

Vierailija
27.06.2025 |

Tehdään lista alle, jossa on vinkkejä niille henkilöille, jotka epäilevät puolisoaan.

Ensimmäinen vinkki = Jätä puhelin kotiin äänittämään, kun olet poissa

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin työmatkoilla Aasiassa ravaavat. Mitä kuvittelette siellä tehtävän, monille tarjotaan työn puolesta. 

Vierailija
102/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkejä: runsaasti lahjoja tai kukkia aina kun tulee työmatkoilta tms. Kannattaa epäillä myös jos puoliso on oikein kiltti, sillä on jotain sydämellään ja koittaa hyvittää sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tietää jos toinen pettää? Mitä sillä tiedolla tekee?

Ei kai kukaan sp-tautitutkimuksia huvikseen halua maksaa? Kai mieluummin ensin varmistuu ettei mee rahat ihan hukkaan? 

Vierailija
104/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaporukoiden reissuilla pääsääntöisesti ainakin petetään. Jos mies juoksee tuollaisilla reissuilla, voi olla jo lähes varma. 

Ei se oo pettämistä, kun kaikki tekee sitä ja ne ketkä eivät tee, tietävät, että mikä tapahtuu reissulla, jää reissuun.

Vierailija
105/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkejä: runsaasti lahjoja tai kukkia aina kun tulee työmatkoilta tms. Kannattaa epäillä myös jos puoliso on oikein kiltti, sillä on jotain sydämellään ja koittaa hyvittää sitä. 

Tällä logiikalla suomalainen nainen ei peitä ikinä.

Vierailija
106/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa hyvän syyn erota, eikä vain vaikuta harhaiselta?

Molemmat ovat hyviä syitä erota, pettäminen tai harhaisuus.

Vierailija
107/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täs taas hyvät ideat. Onko syytä siis epäillä pettämistä ja mitkä on ne tekijät jotka edes auttaa näitä syytöksiä ja toisen kyttäämistä . Jos ei oo mitää takeeta että on pettäjä nii miksi kytätä. Ei kukaan voi valvoa 24/7 toisen tekemisiä. Jokainen vastaa teoistaan ite. Sun pitää luottaa toiseen tai olla luottamatta ja lähteä pois suhteesta. Tuo kyttääminen ainakin pahentaa asioita ja jopa altistaa pettämiselle.

Ketään ei voi omistaa. Sielu on vapaa. 

Outoa että tätäkin on kaksi pitänyt huonona kommenttina.

Luen siis rivien välistä että ON hyvä kytätä, pitää pystyä valvomaan 24/7, jokainen EI vastaa teoistaan itse, luottaa ei pidä, eikä lähteä jos huomaa ettei luotakaan. Kyttääminen ilmeisesti näiden kahden mielestä parantaa asioita ja pitää pettämisen poissa, sekä toisen ihmisen voi omistaa.

Eh, ihan tervettä :

Tuo "altistaa pettämiselle" oli kyllä vähän huonosti muotoiltu, mutta muuten ihan asiallinen kommentti. Ehkä siitä tuli ne kaksi alanuolta.

Vierailija
108/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan sp-tautitutkimuksia huvikseen halua maksaa? Kai mieluummin ensin varmistuu ettei mee rahat ihan hukkaan? 

sp-tautitestit on julkisella maksuttomia. Eikä se ole se syy juuri kenelläkään täällä stalkkaavalla.

Vierailija
109/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja luota uniin jos satut niitä näkemään. Mä näin tosi paljon unia että vaimo pettää yhden työkaverin kanssa. Mä näin unia missä oli tosi tarkasti selitetty suhteen aikana tapahtuneita juttuja.

Oli aika hämmentävää kun vaimo sitten jäi kiinni. Niin mun alitajunta oli osannut kyllä sitoa langat yhteen vaikka en itse sitä hyväksynyt. Unissa sitten näin sen mitä olin tajunnut hereillä. Ja tuo piti todella hyvin paikkaansa.

mulle kävi tismalleen samalla tavalla. Mies kun alkoi pettämään, heräsin usein keskellä yötä näkemiini uniin ja herätessäni mä vaan tiesin että jotain tapahtuu mun selän takana, ilman ainoatakaan todistetta.

Niinhän se alitajunta sitten oli oikeassa ja pettämisestä se mulkero jäi kiinni.

Vierailija
110/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedättekö miltä tuntuu saada selville jälkikäteen että kaikki mitä olet tehnyt puhelimellasi on ollut jonkun toisen tarkkailun alla jo ainakin lähelle vuoden ajan?"

Eihän se millekään tunnu, jos niitä pelottavia salaisuuksia ei ole siellä alun alkaenkaan ollut.

Vierailija
111/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin saakelin tyhmä, että kerryttää puhelimeen todistusaineistoa pettämisestä, niin syytäkin jäädä kiinni!

Ei se ole niin vaikea, Tami Tamminenkin sanoi "keep it Simple, stupid".

Mulla (m44) on salasuhteiden (2 eri naista)  kanssa sovittu pari juttua. 

-toisen numero tallennetaan vaarattomalla työhön liittyvällä nimellä, esim "it tuki töistä", "tarvikemyyjä firma yyzx", Aliurakoitsija Virtanen", tai vaikka "Kuljetusliike xyz aspa".

-ei soitella, jos ei ole erikseen sovittu. Jos sopimatta toinen soittaa, se tarkoittaa että käry on lähellä ja se on puoliso joka soittaa, älä vastaa!

-viestit mahdollisimman lyhyet ja neutraalit.

Meillä on yks vakipaikka missä tavataan, treffit sinne sovimme esim näin:

16,20 m ok?

Tasan 17 m kiitos.

Ok kiitos tilauksesta!

Joka tarkoittaa että toinen kysyy sopiiko klo 16.20? Toinen ehdottaa klo 17 joka sopii.

Entäs ilmoitushistoria? Sinne jää kaikki, vaikka olisit viestit ja puhelut poistanut.

Vierailija
112/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat varmistaa parisuhteen katkeran päättymisen, niin alat vakoilla selän takana puolisoasi eri tavoin. Käytännön menetelmiähän tässä on tullutkin paljon, alkaen varjostamisesta erilaisiin ansoihin ja aina laittomiin teknisiin vakoilukeinoihin ja puhelinmurtoihin saakka. 

Muista esittää normaalia, mutta olla selän takana juonikas ja epäillä ihan kaikkea. Kirjaa ylös kattavasti kaikki epäilyttävä. Riko kaikin tavoin kumppanisi luottamus ja yksityisyys tehdäksesi tähän suuremman vaikutuksen. Jatka suhmurointiasi pitkään, mielellään kuukausia tai yli puolli vuotta. 

Terveisin nimim. vainoharhaisen hullun epäilemä, mutta onneksi tämä teki itsestään exän huumaamalla minut, murtautumalla työpuhelimeeni, tutkimalla t

Mustasukkaisuus ei ole sairaalloista, kun on perusteita epäilyyn. Itsestään pettäminen ei paljastu, kyllä siihen selvittämiseen täytyy nähdä vaivaa. Pelkästä epäilystä ei ole helppoa erota pitkässä avioliitossa, useimmat tarvitsevat todisteita.

Mä en varmaankaan edes eroaisi, mutta silti haluan tietää missä mennään. Joten katson kyllä miehen kännykän välillä läpi (sallittua).

Vierailija
113/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole rikos, mutta sinun ehdottamasi salakuuntelu on rikos.

Omassa kodissaan saa äänittää, ihan  jo varkaiden varalta

Vierailija
114/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat varmistaa parisuhteen katkeran päättymisen, niin alat vakoilla selän takana puolisoasi eri tavoin. Käytännön menetelmiähän tässä on tullutkin paljon, alkaen varjostamisesta erilaisiin ansoihin ja aina laittomiin teknisiin vakoilukeinoihin ja puhelinmurtoihin saakka. 

Muista esittää normaalia, mutta olla selän takana juonikas ja epäillä ihan kaikkea. Kirjaa ylös kattavasti kaikki epäilyttävä. Riko kaikin tavoin kumppanisi luottamus ja yksityisyys tehdäksesi tähän suuremman vaikutuksen. Jatka suhmurointiasi pitkään, mielellään kuukausia tai yli puolli vuotta. 

Terveisin nimim. vainoharhaisen hullun epäilemä, mutta onneksi tämä teki itsestään exän huumaamall

Tuskin hän niin tyhmä on että jättää  puhelimeen jotain raskauttavaa

Vierailija
115/116 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole luottamusta. Tai no, käsittääkseni mies kyllä luottaa muhun, eikä ole ollut syytä koskaan epäilläkään. Minä en voi luottaa mieheen, en enää pysty. On valehdellut päin naamaa ja sekoillut niin paljon aiemmin toisten naisten kanssa että en vaan kertakaikkiaan enää kykene häneen luottamaan, en vaikka kuinka toivoisin. Ei voi mitään.

Kovasti hän vakuuttelee muuttuneensa, ja vaikuttaa olevan ihan tosissaan. Välillä katson hänen kännykkäänsä (sallittua) ja ei siellä ole enää hetkeen mitään epäilyttävää ollut. 

Näillä mennään. Ei mulla ole mitään syytä erotakaan, en näe eroa tarpeelliseksi. Olkoot nyt tuossa sen aikaa kun on. Jos on vanhuuteen saakka niin ok. Ihan mukava mies kuitenkin josta tottakai myös pidän ja jonka kanssa viihdyn. En vaan enää päästä itseäni siihen suohon jossa kuvittelisin ettei hän enää mulle valehtele.

Mikä järki olla yhdessä? 

Vierailija
116/116 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole luottamusta. Tai no, käsittääkseni mies kyllä luottaa muhun, eikä ole ollut syytä koskaan epäilläkään. Minä en voi luottaa mieheen, en enää pysty. On valehdellut päin naamaa ja sekoillut niin paljon aiemmin toisten naisten kanssa että en vaan kertakaikkiaan enää kykene häneen luottamaan, en vaikka kuinka toivoisin. Ei voi mitään.

Kovasti hän vakuuttelee muuttuneensa, ja vaikuttaa olevan ihan tosissaan. Välillä katson hänen kännykkäänsä (sallittua) ja ei siellä ole enää hetkeen mitään epäilyttävää ollut. 

Näillä mennään. Ei mulla ole mitään syytä erotakaan, en näe eroa tarpeelliseksi. Olkoot nyt tuossa sen aikaa kun on. Jos on vanhuuteen saakka niin ok. Ihan mukava mies kuitenkin josta tottakai myös pidän ja jonka kanssa viihdyn. En vaan enää päästä itseäni siihen suohon jossa kuvittelisin ettei hän enää mulle valehtele.

Mikä järki olla yhdessä? 

En tiedä. Kuten sanottu, "saa olla tuossa". En sen enempää suhteeseen panosta, loma on vietetty yhdessä ja suuri osa arkeakin ja välillä on ihan mukavaa. Sitten taas käy ilmi että miehen mielestä mulle ei kuulu hänen elämänsä mitenkään, menen kauemmas ja jossain kohtaa mies pahoittelee. Sitten taas jossain vaiheessa palataan normaaliin arkeen. Mutta tiedostan hyvin että ero voi aivan hyvin tulla huomenna, syksyllä, kahden vuoden päästä. Tai sitten sitä ei vaan tule.