Koirat omistajien kanssa kaupassa
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en allergisena voi mennä siihen kauppaan kohta enää ollenkaan, sillä eläinpöly ei häviä kaupasta mihinkään, vaan sitä kertyy sinne aina vain enemmän. En aiemmin edes tajunnut tätä ongelmaa, ennen kuin aloin reagoida myös tuohon eläimistä jääneeseen pölyyn, kun sitä oli kertynyt tarpeeksi paljon eri kauppakeskuksiin.
Eli mieluummin vain ihmiset (ja avustajakoirat) kauppoihin. Muut eläimet voivat odottaa sen aikaa kotona.
Kyllä siellä siivotaan joka päivä. Se eläinpöly lisääntyy vain sinun pääsi sisällä
Voi kunpa olisikin! Olisi mahtavaa, jos voisi edelleen käydä jokaisessa kauppakeskuksessa, kahvilassa ja ravintolassa vapaasti. Mutta mun keuhkoputki reagoi pari ekan sisäänhengityksen jälkeen aika ikävästi, vaikken edes tietäisi, onko siellä eläinpölyä vai ei.
<
Olen hyttysille ja mäkäräisille allerginen, otan lääkkeet mukaan .En ole vaatimassa hyttysetöntä paikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään koiria monen huonon kokemuksen seurauksena. Ei ole ok tuoda koiria kauppaan. Siinä vaiheessa vaihdan kyllä kaupan toiseen.
Älä mene rapsuttelemaan, vaan toiselle käytävälle, kierrä sieltä
Ai perkele että vielä kaupassa kiertämään jonkun moukat elukkaa... 👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Minä en sellaiseen ruokakauppaan mene, jonne saa tuoda muutkin koiratkin kuin opaskoirat.
Oma valinta, vastaavasti koirallinen käyttää mielellään kauppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en allergisena voi mennä siihen kauppaan kohta enää ollenkaan, sillä eläinpöly ei häviä kaupasta mihinkään, vaan sitä kertyy sinne aina vain enemmän. En aiemmin edes tajunnut tätä ongelmaa, ennen kuin aloin reagoida myös tuohon eläimistä jääneeseen pölyyn, kun sitä oli kertynyt tarpeeksi paljon eri kauppakeskuksiin.
Eli mieluummin vain ihmiset (ja avustajakoirat) kauppoihin. Muut eläimet voivat odottaa sen aikaa kotona.
Kyllä siellä siivotaan joka päivä. Se eläinpöly lisääntyy vain sinun pääsi sisällä
Voi kunpa olisikin! Olisi mahtavaa, jos voisi edelleen käydä jokaisessa kauppakeskuksessa, kahvilassa ja ravintolassa vapaasti. Mutta mun keuhkoputki reagoi pari ekan sisäänhengityksen jälkeen aika ikävästi, vaikken edes ti
Olen hyttysille ja mäkäräisille allerginen, otan lääkkeet mukaan .En ole vaatimassa hyttysetöntä paikkaa
Jos me muut päästettäisiin eläviä hyttysiä ja mäkäräisiä ulos kaupassa tai vaikka bussissa, niin kyllä sinäkin älähtäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä häiritsisi? Moni ihmisryhmä on häiritsevämpiä.
Vaikka siksi, että allergialääkkeistä huolimatta kärsin loppupäivän ja seuraavan yönkin kutinasta, kirvelystä, aivastelusta ja hengenahdistuksesta. En muista, että kenestäkään ihmisestä olisi koskaan tullut yhtä pahoja oireita. Paitsi koulukiusaajista, jotka löivät ja potkivat, mutta he eivät enää käy samoissa kaupoissa.
Mt-ongelmaisen höpöjuttuja. Pölyä irtoaa paljon enemmän eläinihmisten vaatteista kuin niistä harvoista koirista, jotka joskus kaupassa pääsevät piipahtamaan.
Koira istuu paskaperseellä ostoskärryssä ja sinä laitat seuraavana asiakkaana ostokset, joista hyvin moni päätyy jääkaappiin, hyi he...tti
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä tekisi omalle koiralleni niin paskamaista temppua, että alkaisin kuljettamaan sitä kaupassa mukana vaikka saisi. Sitähän joutuisi koko ajan pitämään tiukassa hihnassa ja kieltämään toteuttamasta sitä koiralle tärkeintä ja luontaisinta vaistoa, eli nuuskimista, koska ei sen voi antaa nuuskia muita asiakkaita saati myynnissä olevia tuotteita.
Voi hemmetti ! Kuvitteletko että ne koirat siellä kävelevät. Niillle on KOIRAKÄRRY
Paitsi Musti ja Mirri, siellä saa hihnassa käydä. en ole nähnyt ongelmaa siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että allergialääkkeistä huolimatta kärsin loppupäivän ja seuraavan yönkin kutinasta, kirvelystä, aivastelusta ja hengenahdistuksesta. En muista, että kenestäkään ihmisestä olisi koskaan tullut yhtä pahoja oireita. Paitsi koulukiusaajista, jotka löivät ja potkivat, mutta he eivät enää käy samoissa kaupoissa.
Mt-ongelmaisen höpöjuttuja. Pölyä irtoaa paljon enemmän eläinihmisten vaatteista kuin niistä harvoista koirista, jotka joskus kaupassa pääsevät piipahtamaan.
Ei irtoa. Jokainen allerginen voi kertoa sen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä tekisi omalle koiralleni niin paskamaista temppua, että alkaisin kuljettamaan sitä kaupassa mukana vaikka saisi. Sitähän joutuisi koko ajan pitämään tiukassa hihnassa ja kieltämään toteuttamasta sitä koiralle tärkeintä ja luontaisinta vaistoa, eli nuuskimista, koska ei sen voi antaa nuuskia muita asiakkaita saati myynnissä olevia tuotteita.
😅 Jaa että luontaista vaistoa....Perehdypä nyt miten ne ruokakaupassa ovat . KOIRAKÄRRYSSÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetti ! Kuvitteletko että ne koirat siellä kävelevät. Niillle on KOIRAKÄRRY
Paitsi Musti ja Mirri, siellä saa hihnassa käydä. en ole nähnyt ongelmaa siellä
Ja sieltä kärrystä ne ei vai ulotu nuuhkimaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään koiria monen huonon kokemuksen seurauksena. Ei ole ok tuoda koiria kauppaan. Siinä vaiheessa vaihdan kyllä kaupan toiseen.
Älä mene rapsuttelemaan, vaan toiselle käytävälle, kierrä sieltä
Ai perkele että vielä kaupassa kiertämään jonkun moukat elukkaa... 👿👿👿👿
Aika harvoin on paikallisessa marketissa tarvinnut väistellä
Kommenttisi kertoo luonteestasi jotain....
Vierailija kirjoitti:
Koira istuu paskaperseellä ostoskärryssä ja sinä laitat seuraavana asiakkaana ostokset, joista hyvin moni päätyy jääkaappiin, hyi he...tti
Miksi ihmeessä otat koirakärryn, jos sinulla ei ole koiraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa olisikin! Olisi mahtavaa, jos voisi edelleen käydä jokaisessa kauppakeskuksessa, kahvilassa ja ravintolassa vapaasti. Mutta mun keuhkoputki reagoi pari ekan sisäänh
Sen kun päästät, minulla on lääkkeet mukana, en minä sitä kyttää mistä tulevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Jaa että luontaista vaistoa....Perehdypä nyt miten ne ruokakaupassa ovat . KOIRAKÄRRYSSÄ
Siis tosissasiko sä arvostelet aiheellista kirjoitusta koiran luonntaisesta vaistosta, joka on koiralle kaikista tyypillisimmin juurikin sitä nuuskimista ja paikkojen tutkimista. Sen sijaan ostoskärryssä istuminen on koiralle kaikkea muuta kuin luonnollista.
Itseäni on aina ihmetyttänyt nämä ihmiset jotka ottavat eläimen ajatellen sen olevan pieni ihminen ja sitten sen verukkeella vievät ja pakottavat sitä täysin luonnottomiin tilanteisiin. Ja ei, se että koira alistuu tämmöiseen ja käyttäytyy rauhallisesti, ei tarkoita sitä että koira pitäisi tällaisesta sille täysin epätyypillisestä toiminnasta. Jos arvostatte niitä koirianne, järjestäkään niille lajityypillistä toimintaa ja hoitakaa ihmisten hommat ihan vaan ihmisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty jättämään koiraa kotiin siksi aikaa, kun käy kaupassa, sitten on parempi olla hankkimatta koiraa.
Edelleen. Mitä jos se sun kotisi on vaikka 500 km päässä sinusta, koirasta ja kaupasta?
Lemmikin hankkiminen on valinta. Jos aikoo olla 500 km päässä kotoa ja pitää siellä päästä kauppaan, ei ehkä sitten kannata hankkia lemmikkiä. En oikein ymmärrä, miksi koiranomistajien järjestelykysymykset olisivat meidän muiden asia.
Sihteellisuudentajusi on heikonlainen. Ymmärrätkö, että koira elää toistakymmentäkin vuotta. Tuskin suunnittelet itse jokaista kauppareissua tai matkaa viisitoista vuotta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei irtoa. Jokainen allerginen voi kertoa sen sinulle.
Olen itsekin allerginen enkä pelkästään koirille. Siksi kaltaisesi märisijät ottavatkin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukutaidoton, vai etkö osaa sisäistää ? Siellä on KOIRAKÄRYT, merkitty isolla tekstillä ja alusella koiralle
Paljon helpommalla päästään, jos koiranomistajat alkavat taas ottaa toisetkin huomioon ja käyvät kaupassa ilman koiraansa.