Norwegianin lennolla pitää nykyään siivota itse
Lopussa kuulutettiin, että tuottehan loput roskat henkilökunnalle poistuessanne. Ihmisten poistuessa lentohenkilökunta alkoi kiireesti siistimään konetta, ja ulkopuolella odotti vain kaksi siivoojaa. Normaalisti siivoojia on tullut iso joukko.
Varmaan pian annetaan yhdelle penkkiriviläiselle siivousvuoro harjoineen ja kihveleineen.
Itse jätin roskani paikoilleen ja onneksi jokunen muukln.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Sikailijoille porttikielto lentokoneisiin. Jos sinä olet tuottanut roskan, miksi et huolehdi sen kierrosta? Ei sitä roskaa ole pakko syödä, mutta kyllä omat jälkensä pitää aina siivota. Mitä teet halpalentoyhtiön koneessa, jos olet liian "ylhäinen" moiseen?
Palvelu ja palvelukulttuuri.
Asun kaupungissa, jossa kahdessa kahvilassa pöytiintarjoilu. Siitä on kiva maksaa selkeä pieni ekstra.
Normitouhussa tarjoilja siivoa pöydän, ei asiakas. Se on osa palvelukokemusta.
Kannan roskat pois itse, jos olen valinnut halpistuotteen.
Sikailulla ei kannata perustella mitään, koska nyt puhumme palvelusta ja asioinnista, normaalista palvelusta ja asioinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan normaalia käytöstä korjata pois omat roskansa. Mikä tuossa on nyt niin vaikeaa.
Tämä. Ap varmaan heittelee omaan pihaansa roskat ja tupakantumpit?
Toisaalta ap tuskin myöskään edes lentää, koska ulkomailla on ulkomaalaisia...
Itse asiassa kerään monesti asuinkerrostaloni pihalta roskia, koska se on tosiaan asuinympäristöäni, josta omistan asunnon. Lentokonetta en omista.
apEt varmaan kuitenkaan heittele roskia aidan taakse naapuritalon pihalle vaikket sitäkään omista.
En tietenkään, koska pihassamme on roskikset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan normaalia käytöstä korjata pois omat roskansa. Mikä tuossa on nyt niin vaikeaa.
Itse asiassa kerään monesti asuinkerrostaloni pihalta roskia, koska se on tosiaan asuinympäristöäni, josta omistan asunnon. Lentokonetta en omista.
apEt varmaan kuitenkaan heittele roskia aidan taakse naapuritalon pihalle vaikket sitäkään omista.
ap
Niin, viet roskat roskikseen. Niinhän tässäkin pyydettiin tekemään, viemään roskat roskikseen sinne koneen ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiin, viet roska
En todellakaan ala poimimaan likaiselle lattialle tippuneita roskia käsiini ja kiikuttamaan niitä yhtään mihinkään. Niitä tippuu lattialle, koska ei ole yhtään mitään paikkaa mihin niitä laittaisi. Ainut laukkuni on ylhäällä koko lennon, enkä todellakaan kerää roskia taskuuni. Eikä esim. vesipullo sinne mahtuisikaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miten vaikeaa voi olla sotkematta tai vähintään siivota ne omat sotkunsa? Mitä enemmän matkustajat sotkee sen kalliimpia ne liputkin lopulta on kun siivous- ja penkkien vaihto- ja pesukulut nousee. Sama kahviloissa ja ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Edes busseissa ei ole ikinä käskytetty viemään roskiaan pois.
Kenelle täydelliselle idiootille niiden roskiin vieminen ei jo muutenkin ole itsestään selvää?
Pian koneessa kuulutetaan: Onko paikalla ketään joka on lentänyt flight simulatorilla, että saadaan kone ilmaan? Intialainen lentäjä neuvoo tarvittaessa etäyhteydellä. Koneessamme on alastulotakuu.
Vierailija kirjoitti:
Pian koneessa kuulutetaan: Onko paikalla ketään joka on lentänyt flight simulatorilla, että saadaan kone ilmaan? Intialainen lentäjä neuvoo tarvittaessa etäyhteydellä. Koneessamme on alastulotakuu.
Mä voin pitää sen turvallisuusesityksen. The exits are located in the front, over the wings and in the back.
En todellakaan ala roskia kantamaan siinä kiiressä kun koneesta poistutaan.
Kädet ovat täynnä silloin jotain muuta kun roskia.
Jos putkipiiat eivät tajua kiertää roskapussin kanssa ennen laskeutumista niin se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Jos lentoyhtiö säästää jopa penkkien istuintaskusta niin eipä löydy täältä motivaatiota alkaa sen kummemmin siivoilemaan.
Tahallaan en roskasta mutta siinä ahtaudessa nyt vaan jotain helposti tippuu.
Ja niin kauan kuin minulle ei kasva kolmatta kättä niin en ala roskia kantamaan koneesta poistuttaessa, ehei!
Et muuten pääse parissa tunnissa, koska kentällä pitää olla vähintään pari tuntia ennen lennon lähtöä, ja lentokoneesta poistumiseen ja ruumalaukkujen odottamiseen menee tunnin verran. Lentokentät sijaitsevat vielä syrjässä, joten niille ja niiltä pois siirtymiseen menee aikaa.