Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä junttia/pöyristyttävää olet nähnyt hotelliaamiaisella?

Vierailija
25.06.2025 |

Olin jonottamassa tuoremehua ja edellä oleva täytti lasinsa, jäi siihen juomaan ja täytti uudelleen. Jonoa oli takana mutta ei menoa haitannut.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulki taapero sylissä linjastolla ja antoi lapsen lähmiä linjastolla kaikkea mahdollista. Välillä lapsen sormet kävi nenässä ja suussa. Taapero myös otti käteen leipiä ja hedelmiä, jotka laittoi sitten takaisin koriin muille. Mies ei kiinnittänyt tähän mitään huomiota 

Vierailija
22/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhe otti linjastosta kaikkea mahdollista. Lapsi sai "sormiruokailla", eli levittää ja sotkea kaikkea ruokaa pöytään ja sen ympärille. Perhe lähti pois pöydästä, eivätkä yrittäneetkään siivota jälkiään. Tarjoilija haki ämpärin, rätin ja imurin ja korjasi sottapyttyjen isoimmat jäljet pois.

Tiedätkö: ei siivoa kukaan muukaan. Henkilökunta on sitä varten.

Tiedätkö, ketään ei ole palkattu sinne siivoamaan kenenkään possuilun jälkiä. Oletus on, että aikuiset ihmiset osaavat siivota omat näkyvät jälkensä ja huolehtia asiasta myös jälkikasvunsa osalta. Henkilökunta pyyhkii pöydän asiakkaiden välissä hygienian vuoksi. Että inhoan kaikkia "siivooja on olemassa juuri minun paskojani varten"-ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin monta jättikatkarapua, niitä missä on kuori ja jalat, ja sitten en osannut syödä niitä, sotkin ja en lopulta saanut kuin ihan vähän järsittyä. Kyseinen juntti oli siis minä. 

Vierailija
24/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oottakaa siinä iskä käy tupakalla" sanoi tyyppi ja hävisi naapuripöydästä.

Pelotti kun jätti kolme noin 2-5v keskenään.

Kun eihän hotelli ole oma koti,jossa voi jättää lapset katsomaan piirrettyjä ja mennä tupakalle.

Mitä jos lapset olisivat juosseet johonkin?

Vierailija
25/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo syödä hotellissa buffet-aamiaista, kannattaa mennä sinne heti sen auettua. Nää lähmijät, sotkijat ja ruokahävikin jättäjät tulee vasta lähempänä kello kymppiä. Muutoin syö sitten jossain lähikahvilassa, josta voi ostaa yksittäisiä croissuja, jogurtteja yms.

Vierailija
26/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokahävikin jättäminen on 100% junttia ja noloa

Tämä. Toinen on muiden ruokailijoiden kyttäys. Onko pakko olla niin juntti, että pilaa oman ja ehkä muidenkin aamiaisen kyttämällä, miten toiset syövät?

Vain moukat kyylää ja tänne kirjoittelee....

Vierailija
27/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalaiset turistit ottamassa aamiaiselta ruokaa mukaansa. 

Olipa yllättävää että olivat saksalaisia :D piheimpiä turisteja joita olen tavannut ja olen töissä matkailualalla

Vierailija
28/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikoo syödä hotellissa buffet-aamiaista, kannattaa mennä sinne heti sen auettua. Nää lähmijät, sotkijat ja ruokahävikin jättäjät tulee vasta lähempänä kello kymppiä. Muutoin syö sitten jossain lähikahvilassa, josta voi ostaa yksittäisiä croissuja, jogurtteja yms.

Tämä! Menen aina ajoissa ja säästyn junteilta. 

Vierailija
29/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja on aina ja sellaisille voi sanoa ihan asiallisesti, että anteeksi, minä otan nyt tuoremehua ja voitko vähän siirtyä. Ei tarvitse alistua jonkun ajattelemattomuuteen. He pysyvät sellaisina, jos kukaan ei ikinä sano mitään.  Ja jos ei väisty voi kysyä miksi et väisty. Suurin osa suomalaisista hämmentyy vieraan puheista ja sitä tilannetta kannattaa heti hyödyntää. Kukaan ei kehtaa tapella hotellin aamiaisella.

Vierailija
30/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan ylihienona aamupalalle, ja sitten ruoka putoaa, minne putoaa ja sitten hienot vaatteet sotkuisia. Turha esitellä varakasta aamiaisella.

Vierailija
31/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaan ääneen ruoan laadusta valittaminen ja vertailu muihin hotelleihin että muut nyt varmasti kuulee että on käyty muuallakin 

Vierailija
32/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin monta jättikatkarapua, niitä missä on kuori ja jalat, ja sitten en osannut syödä niitä, sotkin ja en lopulta saanut kuin ihan vähän järsittyä. Kyseinen juntti oli siis minä. 

Miksi tähän tulee alapeukkuja? En ollut koskaan syönyt jättikatkarapuja ja tulin toimineeksi juntisti. Sori siitä.

Vierailija
33/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän tulee alapeukkuja? En ollut koskaan syönyt jättikatkarapuja ja tulin toimineeksi juntisti. Sori siitä.

Osaamattomuus ei ole maalaisuutta nähnytkään. 

Minä näin kerran kun nelihenkinen perhe, joka haisi navetalle tuli ruokailemaan. Osoittelivat kaikkialle ja puhuivat ruokien nimiä ääneen. Ihmettelivät mehuautomaattia. Piereskelivät ja röyhtäilivät jonossa ja pöydässä. Vaatteet olivat tyyliin verkkarit ja traktorpullingista ostettu teepaita

Vierailija
34/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset turistit veivät kinkut ja juustot vateineen omaan pöytäänsä.  Lopuksi pakkasivat ne laukkuihinsa.  

Vierailija
35/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläistyttö aivasti suoraan aamiaisbuffetin tarjoomuksiin.

Suomalainen keski-ikäinen nainen tunki vehnäpaahtoleipänsä gluteenittomille tuotteille varattuun leivänpaahtimeen.

Vierailija
36/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut "tiskivuoren tekijät" ottavat aina uuden lautasen jokaiselle santsaukselle. 

Minä olen taloudellinen ja käytän samaa lautasta koko aamiaisen.

Eipä tuu tiskiä

Vierailija
37/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemeläishotellissa oli kyltti vain saksaksi Aamiaisen mukaanotto kielletty. Miksiköhän?

Vierailija
38/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vain tasokkaissa hotelleissa minne ei teidänkaltaista rupusakkia päästetä edes sisälle.

Tämä. Eipä näy tavantallaajia niissä hotelleissa missä minä yövyn.

Vierailija
39/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi täyttänyt kaksi lasia ja juonut toisen tyhjäksi heti pöytään päästyään, niin tämäkö olisi ollut sinulle ok? Kummassakin tapauksessa olisit joutunut jonottamaan yhtä kauan. Näin vain säästyi tiskiä eikä tarvinnut kanniskella ylimääräistä lasia.

Vierailija
40/114 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntteja on aina ja sellaisille voi sanoa ihan asiallisesti, että anteeksi, minä otan nyt tuoremehua ja voitko vähän siirtyä. Ei tarvitse alistua jonkun ajattelemattomuuteen. He pysyvät sellaisina, jos kukaan ei ikinä sano mitään.  Ja jos ei väisty voi kysyä miksi et väisty. Suurin osa suomalaisista hämmentyy vieraan puheista ja sitä tilannetta kannattaa heti hyödyntää. Kukaan ei kehtaa tapella hotellin aamiaisella.

Yks mummo tunki just mehujonon ohi. Sille kun iloisesti ilmoitti, että vtun homo, tässä on jono, niin siirtyi kiltisti jonon perälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme