Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko korona aikana?

Vierailija
25.06.2025 |

Kun ihmiset jakoivat facebookissa pullistellen kuvia siitä kun ottivat rokotteen. Ei luoja mitä myötähäpeää se aiheutti. Siis ei siinä jos ottaa rokotteen, mutta alat sillä asialla netissä pullistelemaan ja leveilemään niin on kyllä jotain pahasti vialla. Miksi pitää esittää niin kovasti sitä netissä? Huomion hakua? 

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan paremmin sen kuinka ne jotka ei rokotteita ottaneet paistattelivat muka parempina ihmisinä. 

Muistan kun rokotetut halusivat rokottamattomille oman keskitysleirin ja joukkomurhaamista ettei taudit leviä. Näköjään rokotteista sai kunnon psykoosit. 

Sulla on näköjään psykoosi vieläkin päällä.

Vierailija
22/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin yhä että mitä hyötyä niistä rokotteista nyt sitten oli kun rokotetut ja rokottamattomat sairasti ja levitti koronaa yhtälailla.

Miten on voinut ohittaa uutisoinnit siitä, että pelättiin sairaaloiden tukkeutuvan koronapotilaista ja rokotteilla saatiin se aikaiseksi, että sairaalahoitoa ei tarvinnut niin moni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan paremmin sen kuinka ne jotka ei rokotteita ottaneet paistattelivat muka parempina ihmisinä. 

Muistan kun rokotetut halusivat rokottamattomille oman keskitysleirin ja joukkomurhaamista ettei taudit leviä. Näköjään rokotteista sai kunnon psykoosit. 

Onko sulla useinkin tapana valehdella netissä?

Vierailija
24/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin yhä että mitä hyötyä niistä rokotteista nyt sitten oli kun rokotetut ja rokottamattomat sairasti ja levitti koronaa yhtälailla.

Ei sairastanut. Rokotetut saivat suojan niitä virusmuotoja vastaan joilta rokotus suojasi ja usein seuraavakin virusmuunnos sairastettiin lievempänä

Mitä itse olen huomannut niin rokotetut ja rokottamattomat sairasti koronan samoin oirein. Meillä töissä rokotettu levitti koronan työpaikalle ja pahimmat oireet oli rokotetulla ihmisellä. 

Vierailija
25/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut pääsivät yli korona-ajasta, aplle pieni kielto mennä baariin johti loppuelämän traumoihin.

Vierailija
26/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Eivät levittäneet.

2. Rokote laskee merkittävästi vakavan taudin ja kuoleman riskiä.

En ottanut rokotteita. Sairastettu kolmesti lievänä nuhana. 

Vierailija
27/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut että milloin muita rokotuksia tai todettuja sairauksia postataan? näkisin mieluusti kellä on tippuri, klamydia, tai vaikka kuva persreiästä kun on oikein pahat peräpukamat.

Miksi näitä ei postailla? Just esim uutisoitiin että tippuri leviää kiivaasti. Olisi hyvä kun ihmiset kertoisi sosiaalisessa mediassa tippuritartuntansa. 

Vierailija
28/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse muistaa edes, kun nämä psykoosiin menneet muistuttelevat tästä vielä nytkin. Milloinkohan pääsevät ylitte ja voivat myöntää, että isossa kuvassa koronarokotteista oli hyötyä ja he itse olivat kolisevia pelokkaita tynnyreitä mekastaessaan sitä, miten nämä ovat jotain myrkkypiikkejä tms.

Vierailija
29/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on näköjään psykoosi vieläkin päällä.

Psykoosit kun kertoo mitä on lukenut? 

Vierailija
30/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on voinut ohittaa uutisoinnit siitä, että pelättiin sairaaloiden tukkeutuvan koronapotilaista ja rokotteilla saatiin se aikaiseksi, että sairaalahoitoa ei tarvinnut niin moni?

Minä mietin jo silloin, miten Suomen sairaalat selviäisivät sodasta, kun hillitty pandemiakin pani ne äärirajoille.

Vierailija
31/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Eivät levittäneet.

2. Rokote laskee merkittävästi vakavan taudin ja kuoleman riskiä.

En ottanut rokotteita. Sairastettu kolmesti lievänä nuhana. 

Ja?

Vierailija
32/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska virus oli uusi ei kroppa osannut muodostaa vasta-aineita tautia vastaan mahdollisimman nopeasti. Rokotuksella yleensä saadaan kroppaan "muistijälki" miten virukseen pitäisi reagoida, tauti ei silloin pääse niin pahaksi ennen kuin kroppa alkaa puolustautua.

Vierailija
33/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin jo silloin, miten Suomen sairaalat selviäisivät sodasta, kun hillitty pandemiakin pani ne äärirajoille.

Onko mikään ihme jos porukka menee sairaalaan sen takia kun nenä vuotaa. Samaan aikaan oikeasti apua tarvitsevat joutuvat odotella. 

Vierailija
34/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko miten koronsrokotteen piti t@pp@@ käyttäjänsä, aluksi ihan viikoissa, sitten kuukausissa ja lopulta vuosissa. Mikä on ennuste tällä hetkellä?

Vierailija
35/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairastanut. Rokotetut saivat suojan niitä virusmuotoja vastaan joilta rokotus suojasi ja usein seuraavakin virusmuunnos sairastettiin lievempänä

Mitä itse olen huomannut niin rokotetut ja rokottamattomat sairasti koronan samoin oirein. Meillä töissä rokotettu levitti koronan työpaikalle ja pahimmat oireet oli rokotetulla ihmisellä. 

On tuo periaatteessa ihan sattumalla mahdollinen skenaario. Itse kolmesti rokotettuna, ylipainoisena keski-ikäisenä miehenä olen sairastanut tiettävästi kaksi kertaa, kummallakin kerralla kyseessä oli neljä päivää kestänyt nuha ilman mitään erityisiä väsymyksiä tmv ja lämpö korkeimmillaan 37,4.

Vierailija
36/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aika oli testi, miten hyvin ihmiset tottelevat ja ottavat mitä tahansa paskaa itseensä, kun painostetaan. Olen edelleen yhteiskuntavastainen tästä syystä. Ihmisoikeudet ovat katoamassa, pankit vaativat passikuvan, tiliotteen, henkilötiedot yms kaikkeen, ja jopa autoihin haluttaisiin jotkin muka ruuhkamittarit, että voitaisiin seurata jokaista autoa, missä on. Et voi pian enää olla missään niin, että kukaan ei tietäisi olinpaikkaasi. Ollaan menossa Kiinan suuntaan valvonnassa ja ihmisoikeuksissa.

Olet siis edelleen jonkinlaisessa koronaepidemian aiheuttamassa post-traumaattisessa psykoosissa. Kannattaa lueskella, miten autonominen hermosto saa sinut ajattelemaan, kun se on noin kuormittunut. Aivan: kehittelemään katastrofiajatuksia ja kuvittelemaan  dystopioita.

Vierailija
37/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hauskinta oli se, että rokotetut syyttivät taudeista rokottamattomia. Rokotetut ramppasivat baarissa ja rokottamattomat istuivat kotona. 

Tämä :D Koronaa myös levisi vanhainkoteihin vaikka hoitoalalla oli rokotuspakko.

Eipä ollut kaikilla vierailla.

Rokotteet eivät mitenkään estäneet taudin levittämistä tai sairastamista. Normiterveelle korona oli vaaraton. Vanhoille ja sairauksien heikentemälle tietty riski niinkuin mikä tahaansa norovirus tai influenssa

Vierailija
38/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairailla ne pyörii edelleen koronat ja rokotteet päässä. Pitäskö jo pikkuhiljaa löytää uusi pakkomielle?

Me rokotteen ottajatkin ollaan jo kaikki kuolleet, ihan jokainen...

Vierailija
39/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko miten koronsrokotteen piti t@pp@@ käyttäjänsä, aluksi ihan viikoissa, sitten kuukausissa ja lopulta vuosissa. Mikä on ennuste tällä hetkellä?

Mä veikkaan, että nollasta sataanvuoteen on se haarukka jolla rokotekuolot tapahtuu.

Vierailija
40/106 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon mummo jankutti miten rokote pitäisi hakea kun se estää sitä ja tätä. Itse istuin sohvalla nuhassa ja hän makasi osastossa. 

Meillä on kuollut euroopan eniten ihmisiä koronaan. Juuri  enimmäksen niitä vanhuksia, jotka kuolivat osastoilla maatessaan koronaan, kun rokotteita eri raaskittu antaa  tarpeeksi. Ja sairaaloissa korona levisi tehokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi