Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten ilmaiset välipalabanaanit tauolle Prismassa - syynä törkeän ahneet aikuiset

Vierailija
24.06.2025 |

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi kyllä ihan helvetisti vedellä jotain lapsille tarkoitettua välipalaa... :D Aikuinen voi ihan itse kipaista ostamassa vaikka pillimehun ennen muita ostoksia (jos niin heikottaa matalan verensokerin vuoksi) :D

Aikuinen voi kipaista ostamaan lapsen välipalan ennen muita ostoksia

Se lapsi pysyy tyytyväisenä hiljaa sen ajan kun mussuttaa banaania ja vanhempi voi tehdä ostoksia. Pitkän päivän jälkeen muuten voi olla hankalaa lapsen kanssa tehdä niitä ostoksia. Toinen vaihtoehto tietysti antaa se puhelin lapselle mitä toljottaa mutta siitäkin valitetaan.

Miksi lapsestani tuli ylipainoinen? Koska annoin sille aina banaania suuhun, että se pysyisi hiljaa 

Vierailija
102/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi kyllä ihan helvetisti vedellä jotain lapsille tarkoitettua välipalaa... :D Aikuinen voi ihan itse kipaista ostamassa vaikka pillimehun ennen muita ostoksia (jos niin heikottaa matalan verensokerin vuoksi) :D

Se lapsi pysyy tyytyväisenä hiljaa sen ajan kun mussuttaa banaania ja vanhempi voi tehdä ostoksia. Pitkän päivän jälkeen muuten voi olla hankalaa lapsen kanssa tehdä niitä ostoksia. Toinen vaihtoehto tietysti antaa se puhelin lapselle mitä toljottaa mutta siitäkin valitetaan.

Miksi lapsestani tuli ylipainoinen? Koska annoin sille aina banaania suuhun, että se pysyisi hiljaa 

Toinen vaihtoehto on tietenkin antaa sille kännykkä. 

Voi mitä kasvatuksen riemua. Tule apuun tarhantäti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton enkä kyllä ole lapsille kateellinen enkä vihaa lapsia. Miksi vihaisin? 

Vierailija
104/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille ilmaiset asiat ovat kuin huumetta ja kaikki käytössäännöt lentävät ikkunasta. On tullut töissä nähtyä kuinka lapsille tarkoitettuja värityskuviakin on puuhanurkkauksesta viety siis koko nippu kotiin, koska ilmaiseksi saa! Samoin ilmaisia karkkeja jos on tarjolla jossain kulhossa vaikka messuilla, niin röyhkeimmät tyhjää kassiin koko kulhon. Käsittämätöntä moukkamaisuutta ja sitten näiden torspojen takia otetaan ne kivat jutut kaikilta pois. 

Vierailija
105/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne lapset pitää raahata nälkäisenä kauppaan? Minä teen viimeistään töissä ruokiksella kauppaan keräilytilauksen ja noudan ostokset matkalla töistä ennen kuin haen lapset, kun kauppa on siinä välillä. Toisena vaihtoehtona käytetään sitä kuuluisaa kotivaraa ja käydään kaupassa paremmalla ajalla.

Vierailija
106/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja ne banaanit ovat sitä pilkullista hävikkiä jota kukaan ei ostaisi. Ruotsissa näitä lapsille tarkoitettuja ilmaisbanaaneja on ollut kaupoissa iät ajat. Siellä aikuiset osaavat käyttäytyä. Olen minäkin kerran nähnyt Stockmannin ruokaosastolla krapulaisen näköisen nuorukaisen joka veti lauantaiaamuna lasten banaania.

Mutta niiden tarkoitus on oikeasti hillitä lasten nälkäkiukkua, kun tullaan päiväkodin jälkeen ruokaostoksille.

Suomalaiset ovat metsäkansaa.

Miksi lasten täytyy päiväkodin jälkeen tulla ruokaostoksille raivoamaan?

Vierailija
107/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi kyllä ihan helvetisti antaa lapsille vedeltäväksi ilmaiseksi jotain kaupan välipalaa :D Aikuinen vanhempi voi ihan itse kipaista ostamassa lapselleen pillimehun ennen muita ostoksia (jos lasta niin kiukuttaa matalan verensokerin vuoksi) :D

Vierailija
108/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli heti aluksi jonotetaan ruuhka-aikaan vartti, että saadaan ostettua se yksi banaani ennen kuin päästään varsinaisten ostosten pariin. Aikuinen kestää nälkäänsä paremmin kuin lapsi.

Välipalan voi ottaa kotoa mukaan. Ihan huolestuttaa tämä ihmisten uusavuttomuus. Ja lapsista kasvaa samanlaisia banaanirosvoja.

Vierailija
109/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisten kyky suunnitella elämäänsä on niin heikkoa nykyään? Ruokaostokset voi suunnitella ja vaikka tilata suoraan kotiin. Se aika olla yhdessä lapsen kanssa hoitopäivän jälkeen on todella lyhyt. Ei sitä kannata viettää ruuhkassa lasta kiusaten.

Minä kyllä ihmettelen, että eikö tosiaan puoliso muka koskaan ole kotona siten, ettei lapsia tarvitse ottaa kauppaan mukaan. Kaupat on nykyään auki aamusta iltaan viikon jokaisena päivänä. Me käydään kaupassa ihan yksinään. Lasten kanssa asioidaan vain lähikaupassa nopeasti.

Vierailija
110/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet vanhukset siellä taas olleet asialla. Kaikki minulle ja ilmaiseksi. On ne hävyttömiä.

Vierailija
111/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samoin pitäisi vanhemmalla olla pikkueväitä lapsen nälkäkiukkua varten :) Mutta joo, ei kaikilla tietenkään ole elämäntaidot hallinnassa ja naurettavaa kyllä on viedä jotkut lasten pilkulliset haisevat banaanit.

Tämäpä juuri, mitenhän ihmiset ennen ja nykyään muualla osaavat käyttäytyä ilman että kauppojen on tarjottava jotain "homeisia" eväitä lapsiperheille? Ei niitä muiden tarvitse viedä, mutta omituista on että lapsille kelpaa mutta laitapuolen kulkijat tms. ei saisi ottaa? 

Vierailija
112/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lihoo kun laiskat vanhemmat tunkee niihin kaiken maailman välipaloja aina kun iskee NÄLKÄKIUKKU. Jos on nälkä, syödään. Ei mennä kauppaan.

Ketään ei kiinnosta sinun pentusi kiukku milloin mistäkin asiasta.

Vierailija
113/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneet vanhukset siellä taas olleet asialla. Kaikki minulle ja ilmaiseksi. On ne hävyttömiä.

Ahneet vanhemmat siellä taas olleet asialla. Kaikki minulle ja lapselleni ja ilmaiseksi. On ne hävyttömiä.

Vierailija
114/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetelivät koronarokotusjonoissakin muita turpaan, että MINÄ MINÄ MINÄ varmasti saa rokotteen ensimmäisenä.

Vierailija
115/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ ja MINUN LAPSI.

Ne ilmaiset banaanit on tarkoitettu MINULLE ja MINUN LAPSELLENI.

Vierailija
116/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt nälkäisen ja kiukkuisen lapsen kanssa kauppaan. Lapsi on syönyt kotona ennen kauppaan menoa, näin kauppareissut ovat olleet mukavia, lapseni ei ole myöskään kirkunut kuin joku apina siellä kaupassa  vaan osannut käyttäytyä, tämä on nykyaikana todella harvinaista. Huonosti kasvatettuja lapsia näkee joka päivä kaupassa, aikuiset tuijottaa lobotomia puhelinta. 

Nainen 55-vuotta

Vierailija
117/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näille annetaan ilmaiset uimahallikäynnit. Sielläkin perseilevät ja häiritsevät muita.

Vierailija
118/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsia tarvitse ottaa kauppaan mukaan. Lapset voi jättää kotiin puolison kanssa ja mennä kauppaan yksin.

Vierailija
119/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan viime talvena tuossa Keljon Prisman banaanikorin luona ei ollut lappua,että ne ovat vain lapsille. Otin kerran itsekin siitä banaanin, kun iski niin paha heikotus loppupäivästä, että en olisi muuten selvinnyt kauppareissusta.

Eli varmaan kanttis lappu laittaa,että vain lapsille.

Vierailija
120/139 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan viime talvena tuossa Keljon Prisman banaanikorin luona ei ollut lappua,että ne ovat vain lapsille. Otin kerran itsekin siitä banaanin, kun iski niin paha heikotus loppupäivästä, että en olisi muuten selvinnyt kauppareissusta.

Eli varmaan kanttis lappu laittaa,että vain lapsille.

Ei tarvitse lappuja laitella, kun koko touhu loppui ahneiden ja huonosti käyttäytyvän vanhuksien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan