Lasten ilmaiset välipalabanaanit tauolle Prismassa - syynä törkeän ahneet aikuiset
Ahneudella ei ole mitään rajoja.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e16bbe49-20e8-4bd2-8c92-49a9dcba8306
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole reilua rajata vain lapsille, hävikki tuotteita ne ovat, parempi että menee käyttöön, kuin roskiin.
Jokaisen kannattaa lapsi ruokkia ennen kauppaan menoa, ei ole iso vaiva, mä en oo ikinä opettanut omia lapsia syömään kaupassa.
Vähän taktikointia. Lapsuudesta muistan, etten koskaan syönyt kaupassa.
Ei hitto mitä apinointia ruuasta joka on menossa roskiin. Kysytäänkö henkkarit banaanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tiukasti vaan lapsille vai saako esim. aikuinen diabeetikko syödä niitä verensokerin laskiessa?
aikuinen diabeetikko on kenties oppinut tunnistamaan tilanteet ja varautumaan ennakkoon? Mut tosiaan kielletään kaikki, koska kaikki eivät saa. En ole itse ollut saamapuolella tässä mutta naurattaa tää pikkusieluisuus.
Ai se on pikkusieluisuutta kun aletaan laittaa myyntibanaaneja pokkana kassiin muka ilmaisina? Kassialmat valittaa ..
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi kyllä ihan helvetisti vedellä jotain lapsille tarkoitettua välipalaa... :D Aikuinen voi ihan itse kipaista ostamassa vaikka pillimehun ennen muita ostoksia (jos niin heikottaa matalan verensokerin vuoksi) :D
Aikuinen voi kipaista ostamaan lapsen välipalan ennen muita ostoksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tiukasti vaan lapsille vai saako esim. aikuinen diabeetikko syödä niitä verensokerin laskiessa?
aikuinen diabeetikko on kenties oppinut tunnistamaan tilanteet ja varautumaan ennakkoon? Mut tosiaan kielletään kaikki, koska kaikki eivät saa. En ole itse ollut saamapuolella tässä mutta naurattaa tää pikkusieluisuus.
Kauppa lopetti ilmaiset banaanit lapsille ja lapsenmielisille, koska tilanne alkoi mennä hallinnasta. Banaaneja vietiin kotiin. Normi bananeja alettiin viedä ja syödä ilmaisena. Tilanne siis selvästi karkaamassa hallinnasta.
Epäilen että "suomalaiset" asialla.
Lapsettomat ovat varmaan loukkaantuneet kun lapset saaneet jotain ilmaista. Vain Suomessa vihataan lapsia näin.
Ilmaisen banaanin voisi jakaa jo heti kauppaan tullessa, mutta sen saisi vain vauvan näköinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lasten vanhemmat sen verran vähä-älyisempiä, ettei tunnista lapsensa nälkäkiukkua ja osaa varautua siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se on pikkusieluisuutta kun aletaan laittaa myyntibanaaneja pokkana kassiin muka ilmaisina? Kassialmat valittaa ..
pikkusieluisuutta on aikuiset jotka rutisee miksi vain lapsille ilmaiset banaanit..en kannata tota väärinkäytöstä mitä nää vajaaälyiset aikuiset ovat saaneet aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisen banaanin voisi jakaa jo heti kauppaan tullessa, mutta sen saisi vain vauvan näköinen tyyppi.
Miesvauva ei? 👨🏼🦲
Vierailija kirjoitti:
Jos on varaa lapseen niin on varaa maksaa banaaneistaan.
Tai ehkä ole, kun lapsi tuli kun ei ollu varaa kortsuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvauva ei? 👨🏼🦲
ei tietenkään miesvauvoille
Vierailija kirjoitti:
Jos on varaa lapseen niin on varaa maksaa banaaneistaan.
Tietäisitpä vaan, kuinka moni tehtailee lapsia pelkästään tukien takia ilman tuloja.
Meidän tarhassa tarjottiin lapsille banaaneja.
Joukossa oli kaksi tummaihoista lasta...Pöyristyttävää. Eikö heille olisi voitu antaa Omena ?
U-HA-HA-HAA! OOTTE KAIKKI API NOITA!🐵🐵🐵🍌🍌🍌🍌