Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten ilmaiset välipalabanaanit tauolle Prismassa - syynä törkeän ahneet aikuiset

Vierailija
24.06.2025 |

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ne banaanit ovat sitä pilkullista hävikkiä jota kukaan ei ostaisi. Ruotsissa näitä lapsille tarkoitettuja ilmaisbanaaneja on ollut kaupoissa iät ajat. Siellä aikuiset osaavat käyttäytyä. Olen minäkin kerran nähnyt Stockmannin ruokaosastolla krapulaisen näköisen nuorukaisen joka veti lauantaiaamuna lasten banaania.

Mutta niiden tarkoitus on oikeasti hillitä lasten nälkäkiukkua, kun tullaan päiväkodin jälkeen ruokaostoksille.

Suomalaiset ovat metsäkansaa.

Vierailija
2/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno idea mutta ei vaan toiminut koska ämpärikansa sekoaa kun jotain saa ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja ne banaanit ovat sitä pilkullista hävikkiä jota kukaan ei ostaisi. Ruotsissa näitä lapsille tarkoitettuja ilmaisbanaaneja on ollut kaupoissa iät ajat. Siellä aikuiset osaavat käyttäytyä. Olen minäkin kerran nähnyt Stockmannin ruokaosastolla krapulaisen näköisen nuorukaisen joka veti lauantaiaamuna lasten banaania.

Mutta niiden tarkoitus on oikeasti hillitä lasten nälkäkiukkua, kun tullaan päiväkodin jälkeen ruokaostoksille.

Tai sitten meilläkin on jo niin paha tilanne, että ihmiset syö nälkäänsä, eikä kateuksissaan.

Ja vanhemmilla puolestaan ei ole varaa antaa lapsilleen välipalaa ennen kauppaan tuloa, vaan kaupan täytyy huolehtia se.

Ja ei, en ikinä söisi lasten banaaneita, enkä muitakaan ruokia.

Vierailija
4/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole nälkään syöty, niitä on tungettu pussiin ja kassalla todettu, että nää on niitä ilmaisbanaaneja lapsille. Tai otettu hyllystä myyntibanaaneja ja väitetty samaa. Tai annettu lapselle omena, koska kauppias tarjoaa lapsille ruuat.

Vierailija
5/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole reilua rajata vain lapsille, hävikki tuotteita ne ovat, parempi että menee käyttöön, kuin roskiin.

Jokaisen kannattaa lapsi ruokkia ennen kauppaan menoa, ei ole iso vaiva, mä en oo ikinä opettanut omia lapsia syömään kaupassa.

Vierailija
6/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi kyllä ihan helvetisti vedellä jotain lapsille tarkoitettua välipalaa... :D Aikuinen voi ihan itse kipaista ostamassa vaikka pillimehun ennen muita ostoksia (jos niin heikottaa matalan verensokerin vuoksi) :D

Vierailija
7/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno idea mutta ei vaan toiminut koska ämpärikansa sekoaa kun jotain saa ilmaiseksi.

Ämpäri päässä mussutetaan banaania 😂

Vierailija
8/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei voi ostaa banaania lapselle vaan pitää sekin lokkeilla muiden asiakkaiden piikkiin

Vierailija
9/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi kyllä ihan helvetisti vedellä jotain lapsille tarkoitettua välipalaa... :D Aikuinen voi ihan itse kipaista ostamassa vaikka pillimehun ennen muita ostoksia (jos niin heikottaa matalan verensokerin vuoksi) :D

Ja samoin pitäisi vanhemmalla olla pikkueväitä lapsen nälkäkiukkua varten :) Mutta joo, ei kaikilla tietenkään ole elämäntaidot hallinnassa ja naurettavaa kyllä on viedä jotkut lasten pilkulliset haisevat banaanit.

Vierailija
10/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne banaanit pitää muussata banaanikakkuun kuin banaanilättyihin kuin smootieen kuin täytekakkuun.   Älkää nyt haaskatko . Mummit syö soseena sellaisia lusikalla vanhusten vitamiini puute. Myös uunibanaani maistuu jäätelön kanssa.  Soseutettu banaani maistuu vauvoille . 

Vierailija
11/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla pitää olla mukana vesipullo tai mehua .  

Vierailija
12/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa on juuri syöty . Lapset on väsyneitä . 

Vierailija
13/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia Suomen politiikka on mitä on. Tietyt suomalaiset vie ahneudessaan lapseltakin banaanin.

Vierailija
14/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan asialla kuitenkaan ollut suomalaiset. Epäilen että "suomalaiset".

Vierailija
15/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole reilua rajata vain lapsille, hävikki tuotteita ne ovat, parempi että menee käyttöön, kuin roskiin.

Jokaisen kannattaa lapsi ruokkia ennen kauppaan menoa, ei ole iso vaiva, mä en oo ikinä opettanut omia lapsia syömään kaupassa.

no ilman rajaamista siellä olisi ollut varmaan kaikki lähialueen eläkeläiset aamubanaanilla..mutta tää on tällainen only in Finland kamaa :D mulla ei ole lapsia ja en saa pahaa mieltä siitä jos kaupassa on lapsille jotakin hävikkihedelmiä varattu naposteltavaksi, mutta jotkut ilmeisesti sai pahaa mieltä ja nyt ei ole sit kellään kiva.

Vierailija
16/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa on juuri syöty . Lapset on väsyneitä . 

No, jos vaikka 16.30 menee kauppaan päiväkodista haetun lapsen kanssa, niin ainakin meillä siitä välipalasta voi olla 3 tuntia. Ja nekin on usein jotain kiisseliä. Toki varmaan fiksu vanhempi ottaa eväät, jos ei käytä syömässä ennen kauppareissu.

t, päiväkodissa töissä

Vierailija
17/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkukas banaani on vasta kypsä, sitä ennen se on raaka 

Vierailija
18/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kesätyöntekijää voida palkata jakamaan banaaneja lapsille? Tai joku tettiläinen jos ei haluta missään nimessä mistään maksaa.

Vierailija
19/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiukasti vaan lapsille vai saako esim. aikuinen diabeetikko syödä niitä verensokerin laskiessa?

Vierailija
20/139 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tiukasti vaan lapsille vai saako esim. aikuinen diabeetikko syödä niitä verensokerin laskiessa?

aikuinen diabeetikko on kenties oppinut tunnistamaan tilanteet ja varautumaan ennakkoon? Mut tosiaan kielletään kaikki, koska kaikki eivät saa. En ole itse ollut saamapuolella tässä mutta naurattaa tää pikkusieluisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi