Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on pakko selvittää toisistaan ensimmäisenä, onko lapsia?

Vierailija
24.06.2025 |

Melkein missä tahansa tilanteessa uudelta tuttavuudelta kysytään ekana tätä. Miehiltä ei juurikaan. Miksi se nyt sitten on olevinaan niin helvetin tärkeä tieto? 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut seuraavaksi kun kysytään lapsista niin esittää vastakysymyksen kuinka monta keskenmenoa tai/ja aborttia olet kokenut?

Itsellä kerran työpaikalla yksityökaveri tuli toisen työkaverin kanssa hetken supattelun ja vaivihkaisten vilkaisujen jälkeen ensimmäisenä "esittelemään" itsensä kysymällä minulta näin: "sulla ei varmaan omia lapsia ole?" koin kysymyksen niin törkeänä, että vastasin hänelle "sä oot varmaan tehnyt abortteja?"

Vierailija
62/62 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei multa ainakaan ole kysytty

-lapseton

Multa on kyllä kysytty jokaisessa uudessa työpaikassa parinkymmenen vuoden aikana. 

Miehenä hämmennyin kerran kun uudessa työpaikassa naiskollega kysyi onko minulla lapsia. Eipä siinä mitään, ihan mukava kysymys mihin ihan mielellään vastasin. Mutta tämä oli ensimmäinen ja (toistaiseksi?) ainoa kerta kun minulta lapsiasiaa on kysytty työuran aikana. Työuraa kertynyt kuitenkin jo kolme vuosikymmentä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan