Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Skorpioni, kuvaile tyypillinen skorppari

Vierailija
24.06.2025 |

Otsikon mukaisesti olisi kiinnostava kuulla millaisena pidät horoskooppimerkiltään skorpioni-ihmisiä?

Luonne, tyyli yms

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse, tuplaskorppari. Nuorempana äärimmäisen voimakas seksuaalivietti, nykyään vapaaehtoinen selibaatti ja henkinen vapaus. Ääripäästä toiseen mennään, myönnän. Pitää päästä syvälle, kauas ja lähelle. Asioiden ja ihmisten ytimeen. Vähempi ei riitä.

Täällä toinen tuplaskorppari, tunnistan itseni kuvauksestasi. Pinnallisille asioille en lotkauta korvia, syvissä vesissä uiskennellaan. Äärimmäisen lojaali ja hyvä ystävä harvoille ja valituille, jotka päästän lähelleni, mutta jos joku luottamukseni pettää, on ihminen mulle täysin ilmaa sen jälkeen. Oikeasti rakastan eläimiä enemmän kuin ihmisiä.

Vierailija
62/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera, kateellinen ja itsepäinen. Vaikea iloita toisen puolesta ja ajattelee kaiken itsekkäästi oman itsen kautta, "minä en ainakaan tuollaista jaksaisi, minä, minä" Henkilökohtaisesti vaikea tulla toimeen skorpionien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkitietävä, ivallinen, häijy. Miehensä ansiosta hyvässä taloudellisessa asemassa. Pomo suhteessa,  mies alisteinen. Siivousraivo päällä koko ajan. "Ostaa" ystäviä lahjoilla, kukkakimpuilla.

Vierailija
64/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

64: hurmaava

kommentti molemmilla.

Minulla myös syvä yhteys eläimiin,

joita jumaloin. Jopa häiriint.

'ongelmaeläimet' viihtyvät

ja rentoutuvat seurassani.

Vierailija
65/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistautuva, kiinteä, piikikäs, intohimoinen, pidetty

Vierailija
66/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen, intohimoinen asioiden suhteen joihin uskoo tai joita haluaa. Lojaali uskotuilleen. Päämäärätietoinen. Tarvittaessa sanavalmis ja puolia pitävä

Tämä. 

Joskus menee oikeudenmukaisuuden tunne niin pitkälle, että "kosto elää" -ajatus on mielessä, mutta onneksi ikä tekee tehtävänsä ja vanhetessa viisastuu. Aina ei tarvitse lähteä soitellen sotaan, vaan arvokkuus on fiksuutta.

Sanoisin myös, että utelias elämälle, vaikka tarvitsee omaa aikaa ja rauhaa. Matkustaminen ja kaikki mystinen kiinnostaa, Tarot-kortit ja telepatia yms.

Tunnelmoija, on ihanaa kattaa pöytä ystäville ja viettää iltaa. Tiukat keskustelut erilaisista arvoista ja periaatteista saavat kestää tuntikausia. Pimeät illat, meri, myrskyt, sade ja takkatuli...

Salaperäiset ihmiset kiinnostavat. Päsmärit kierrän kaukaa.

Vierailija
67/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän.

Vierailija
68/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen skorppari. Sanoisin, että uskollisuus on varmaan se vahvin tyypillinen luonteenpiirre. En koskaan voisi kuvitella pettäväni ja muutenkin olen todella lojaali niille joista välitän. Muita vahvoja luonteenpiirteitä tunteellisuus ja ehkä se mystisyyskin, ainakin tällaiset asiat vetävät puoleensa. Olen myös todella intohimoinen enkä oikeastaa suhtaudu mihinkään pintapuolisesti vaan kaiken täytyy olla syvää ja merkityksellistä. Kostonhimoinen en ole mikä yhdistetään yleensä skorpiooniin, mieluummin katkaisen kaiken kontaktin henkilöön, joka tekee minulle väärin. Nuorempana olin mustasukkainen, mutta en enää. 

Vierailija
69/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kommentti molemmilla.

😻🤍

Vierailija
70/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrmsti alapeukkua kerää mutta tässäpä tämä

Enemmän kissa kuin koiraihminen

Perussuomalainen (enemmän oikeistoon kallistuva kuin vassari) 

Nautiskelija, mukavuudenhaluinen kuitenkin "ensin työt sitten huvit"-mentaliteetilla

Uskaltaa näyttää tunteensa, joku kuvastaisi peräti latinoksi

Itsenäinen, huolehtii muista ja itsestä eikä harjoita provider-elämäntyyliä

Vierailija
71/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Skorpioni joutuu täysin tulen saartamaksi, ei pääse yli ei ali , ei mitään mahdollisuutta pelastautua. Skorpioni antaa itse itselleen silloin kuoliniskun.

Vierailija
72/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään horoskooppeja, on vain ihmisiä.

Vierailija
73/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kommentti molemmilla.

Komppaan tätä. Mä kanssa skorppari ja äärettömän eläinrakas. Kaikki eläimet tulee aina kanssani todella hyvin toimeen ja just myös sellaiset erittäin aratkin jotka yleensä pelkää ihmisiä.

Vierailija
74/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään horoskooppeja, on vain ihmisiä.

Aina ei tarvitse tulla sanomaan sitä viimeistä sanaa ja tällaisia omasta mielestä itsestäänselvyyksiä, vaan voi kunnioittaa eri mieltä olevia ja suoda heille oma rauhansa. Itseään joka asiaan neuvomaan tyrkyttävä ihminen on hyvin ikävä.

Vierailija
75/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksellinen, luovista asioista pitävä

Sisukas sille päälle tullessa

Vierailija
76/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon maaliskuun lopulla syntynyt oinas. Millainen mä oon? :D

Vierailija
77/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmoiva, ilkeä, ahne ja ajattelee aina vaan itseään. Petollinen selkäänpuukottaja.

Vierailija
78/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppari osaa repäistä halutessaan

Tai olla hillitty tilanteen vaatiessa

Osaa lukea muita ja ahkerana ja kehittämisestä pitävänä saattaa edetä uralla tai tehdä rohkeitakin uravaihdoksia

Vierailija
79/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon maaliskuun lopulla syntynyt oinas. Millainen mä oon? :D

Neutraali 

Vierailija
80/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä miten monet osui. Olen46v mies skorppioni.

-huomionhakuinen. Varsinkin vastakkaisen sukupuolen huomio on huumetta. Mutta en petä missään tilanteessa.

-erittäin lojaali. Paitsi jos loukkaat mua " kosto on aina raskaampi. Helppo myös pyyhkiä ihmisiä kokonaan pois elämästä.

-Tarkka ulkonäöstä ja tyylistä. Pidän kauneudesta kaikessa muodossa.

-ikuinen laihduttaja/ ahkera treenaaja.  Vaikea esim kieltäytyä herkuista ja nautiskelen ruuista jne. Joka kostautuu lihomisena. Joka pidetään kurissa treenaamalla.

-kunnianhimoinen. Kaikessa pitää olla paras. 

Taipumus riippuvaisuuksiin. Pelit, huumeet, viina, seksi. Y name it. Itsellä ollut 3 noista riippuvuuksina.

Suosittelen parisuhteeseen jos tykkäät seksistä ja olet super lojaali. Osaat nostaa skorpionin itsetuntoa ja palvot häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi