Olen Skorpioni, kuvaile tyypillinen skorppari
Otsikon mukaisesti olisi kiinnostava kuulla millaisena pidät horoskooppimerkiltään skorpioni-ihmisiä?
Luonne, tyyli yms
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti tunteva läheisissä suhteissa. Huono itsekontrolli monissa asioissa. Epävakaa ja impulsiivinen, mutta toisaalta myös luotettava kallio. Seksihullu mutta mustasukkainen, ei kyllä petä itsekään helposti.
Tiedän kaksi skorpparia jotka tykkää pettää.
Varmasti sellaisia joka horoskooppimerkillä. Omat kokemuksesta härkä pettää eniten
Ja valitettavasti kaikilla skorppareilla, jotka tunnen eivät ole parisuhteet/liitot onnistuneet. Yksi on huikentelevainen naistenmies. Toisella pitkä liitto kariutui, skorpparin täytyi heti hakea laastarisuhteita ja uusi kaveri. Kolmannella jo toinen tai kolmas pitkä parisuhde kaatui, hän hakee myös huomiota joka suunnasta, luulee olevansa vähän parempi kuin muut vaikka itsetunto sai taas kolauksen. Tämä kolmas skorppari joskus nuoruudenajoilla kysyi minulta ettenkö koe häntä uhkaksi nsisena(nainen naiselta), kun kaikki hänen kaverit ja muut naiset kokevat, en kokenut. Lähinnä huvitti tämä skorppareiden omahyväisyys, luullaan olevan vähän parempia kuin muut. Yksi vanhempi rouva, ainakin 2 pitkääliittoa, nekin karituneet.
Myös huomaavat herkästi että jokin on pielessä vaikka muut on menossa täysillä sitten mukaan?
Minä itse, tuplaskorppari. Nuorempana äärimmäisen voimakas seksuaalivietti, nykyään vapaaehtoinen selibaatti ja henkinen vapaus. Ääripäästä toiseen mennään, myönnän. Pitää päästä syvälle, kauas ja lähelle. Asioiden ja ihmisten ytimeen. Vähempi ei riitä.
Herkkä nahkaisia ja pitkävihaisia.
Sakset käsien tilalla ja persiistä lähtee häntä, jossa myrkyllinen piikki. Viihtyy aavikolla.
Sairas mieleltään, itserakas, saa kaikesta riidan aikaan.
Ajaa vain omaa etuaan, epäluotettava ja salakavala. Pakkomielteinen seksistä ja harrastaa kinky-juttuja.
Vaikea tulla toimeen, selkäänpuukottava, kostava yms
Vierailija kirjoitti:
Myös huomaavat herkästi että jokin on pielessä vaikka muut on menossa täysillä sitten mukaan?
Aktiivinen mieli
Olen saanut skorpparina kuulla olevani psyykkisesti vahva ja rakastava leijonaemo
Vierailija kirjoitti:
Oikeudenmukaisuus tärkeä periaate. Vähän sulkeutunut luonne, mutta samalla syvällinen ja hyvin vahvasti tunteva. Ehkä nuo vahvat tunteet liittyvät siihen, miksi skorpioneja pidetään niin seksuaalisena. Tuntee siis nautinnon ja himon tunteetkin todella vahvana.
Tämä ihana. Sisäinen
oikeudenmukaisuuden
vaatimus ennen kaikkea.
Kukaan täysjärkinen ei usko horoskooppeihin.
Laulaja, rumpali, basisti tai kitaristi. Saksalaisia.
Nuorena huomiosta nauttinut ja itsetietoinen, jos halusin jotain sain sen määrätietoisena
Nykyisin perusarjesta nauttiva ja koen että ainoat ihmiset joiden hyväksyntää ja rakkautta kaipaan on perheeni. Onnekkaana minulla kaksi vuosikymmentä kestävä parisuhde yhä täynnä rakastavaa läheisyyttä ja läsnäoloa. Muidenkin mielipiteet kuulen mielelläni mutta teen kaikki päätökset ja teot omaa harkintaa käyttäen. Yleisesti kaikille kohtelias ja lievästi varautunut mielistelevien seurassa
Omistautunut parisuhteessa. Edeltävässä suhteessa tätä piirrettä poljettiin pettämällä lukuisten ihmisten kanssa johon suhde kariutui. Nykyinen suhde onnellinen ja molemminpuolista kunnoitusta sisältävä. Suhteessa olen heittäytyvä romantikko
Tiedän kaksi skorpparia jotka tykkää pettää.