Olen Skorpioni, kuvaile tyypillinen skorppari
Otsikon mukaisesti olisi kiinnostava kuulla millaisena pidät horoskooppimerkiltään skorpioni-ihmisiä?
Luonne, tyyli yms
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Olen skorpioni ja ainakin minä pyrin kaikin keinoin olla loukkaamatta ketään . Kostonhaluisuus ja piikilkyys ei kertakaikkiaan ole ominaisuuksiani.
Sama. Harmittaa jopa etten osaa sanoa sivaltavasti kenellekään vaikka syytä olisi. Kostamista halveksin. Ja sitäkään en edes osaisi. Olen siis erittäin epäonnistunut skorpionina 🤭
Vierailija kirjoitti:
Laskelmoiva, ilkeä, ahne ja ajattelee aina vaan itseään. Petollinen selkäänpuukottaja.
Sä nyt et tunne näköjään yhtään skorpionia
skorppareille?
Olette maininneet olevanne uskollisia ette petä. Mutta onko pettämisen rajat kuitenkin vähän häilyvät. Eli nautite flirtistä ehkä vähän liikaa ja teillä on usein ihmisiä jotka tiedätte saavanne sänkyyn halutessanne?
Vierailija kirjoitti:
Ja valitettavasti kaikilla skorppareilla, jotka tunnen eivät ole parisuhteet/liitot onnistuneet. Yksi on huikentelevainen naistenmies. Toisella pitkä liitto kariutui, skorpparin täytyi heti hakea laastarisuhteita ja uusi kaveri. Kolmannella jo toinen tai kolmas pitkä parisuhde kaatui, hän hakee myös huomiota joka suunnasta, luulee olevansa vähän parempi kuin muut vaikka itsetunto sai taas kolauksen. Tämä kolmas skorppari joskus nuoruudenajoilla kysyi minulta ettenkö koe häntä uhkaksi nsisena(nainen naiselta), kun kaikki hänen kaverit ja muut naiset kokevat, en kokenut. Lähinnä huvitti tämä skorppareiden omahyväisyys, luullaan olevan vähän parempia kuin muut. Yksi vanhempi rouva, ainakin 2 pitkääliittoa, nekin karituneet.
Tuota noin. Ihan kaikilla merkeillä kariutuu suhteita enemmän kuin kestää. Se ei ole yhdenkään merkin minkäänlainen ominaispiirre.
Saksalainen, hevibändinen, kypsän aromikas.
Klaus Meine lienee tunnetuin skorppari.
Pystyy tekemään toiselle sen pahimman jota toinen ei ole edes osannut odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Katkera, kateellinen, omahyväinen, pisteliäs, ei siedä että toisella menee hyvin, saita, kuvittelee itsestään liikoja. Tyyli: musta.
Mikään noista ei päde ainakaan muhun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera, kateellinen, omahyväinen, pisteliäs, ei siedä että toisella menee hyvin, saita, kuvittelee itsestään liikoja. Tyyli: musta.
Mikään noista ei päde ainakaan muhun :)
Ei muuhunkaan eikä keneenkään muuhun skorppariin ketä tunnen.
Soittaa saksalaista viiksiheviä.
Koppalakki, viikset, tiukat housut.
Vahva luonne, syvällinen, vahvat tunteet, itsenäinen, salaperäinen, osaa säilyttää salaisuuksia, rohkea, sitkeä, uskollinen ystävä, rehellinen, inhoaa teeskentelyä, pitää autenttisuudesta, intohimoinen, vahva seksuaalisuus. Muut ihmiset voivat vähän pelätä skorpparia.
En tiedä onko vaan sattumaa tunnen 4 skorpioni miestä. Jokainen ollut joukosta erottuva. Salaperäinen vahva persoona joka ottaa tilan haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
he osaavat pistää sillä piikillään. eli loukkaavat lähimpiään. tarvitsevat yksinoloa.
Loukkaavat niitä jotka loukkaavat heidän lähimpään. Usein askeleen edellä saaden vastapuolen hajalle
Tulen askelen perässä. Muutaman kerran olen ollut jonkun hullun kiusattavana. Olen antanut heidän itse kaivaa itselleen kuopan, olen vain odotellut rauhassa. Ja siinä vaiheessa hyödynnän sen tilanteen ja pääsen hullusta eroon. Ei tarvitse itse tehdä mitään, enkä haluaisi itse mitään kostoja tai muita toimia tehdäkään. Mutta olen kyllä paljon vahvempi kuin nuo ovat kuvitelleet.
Vierailija kirjoitti:
skorppareille?
Olette maininneet olevanne uskollisia ette petä. Mutta onko pettämisen rajat kuitenkin vähän häilyvät. Eli nautite flirtistä ehkä vähän liikaa ja teillä on usein ihmisiä jotka tiedätte saavanne sänkyyn halutessanne?
Ainakin itselläni on niin hyvä seksuaalinen itsetunto, etten häpeä vartaloni puutteita ja mieti niitä seksissä ja uskon osaavani tyydyttää vastapuolen ja tehdä hänet hulluksi, joten minä en tarvitse mitään flirttiä pitääkseni tätä mieli(harha)kuvaa yllä =)
Käyttää nahkatakkia ja vilauttelee stringejään
Vierailija kirjoitti:
Itserakas nynny.
Nynny ei kyllä kuvaa yhtäkään tuntemaani skorpionia. Vahvoja ja sinnikkäitä ovat.
Täyttää bullshittiä. Sarjamurhaajat jakautuvat hyvin tasaisesti kaikille merkeille.