Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Skorpioni, kuvaile tyypillinen skorppari

Vierailija
24.06.2025 |

Otsikon mukaisesti olisi kiinnostava kuulla millaisena pidät horoskooppimerkiltään skorpioni-ihmisiä?

Luonne, tyyli yms

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skorppareille? 

Olette maininneet olevanne uskollisia ette petä. Mutta onko pettämisen rajat kuitenkin vähän häilyvät. Eli nautite flirtistä ehkä vähän liikaa ja teillä on usein ihmisiä jotka tiedätte saavanne sänkyyn halutessanne?

Ainakin itselläni on niin hyvä seksuaalinen itsetunto, etten häpeä vartaloni puutteita ja mieti niitä seksissä ja uskon osaavani tyydyttää vastapuolen ja tehdä hänet hulluksi, joten minä en tarvitse mitään flirttiä pitääkseni tätä mieli(harha)kuvaa yllä =)

Flirtti oli ehkä väärä kuvaus. Ehkä enemmän sitä että ympärilläsi on vaikka olet uskollinen silti aina ihmisiä ikäänkuin tyrkyllä. 

Vierailija
102/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät todella, todella hyvää huolta rakkaistaan, läheisistään. Hemmottelulla ja huolenpidolla ei ole ylärajaa. 

Haluaa seksissä nauttia itse, mutta myös maksimaalisen nautinnon partnerilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skorppareille? 

Olette maininneet olevanne uskollisia ette petä. Mutta onko pettämisen rajat kuitenkin vähän häilyvät. Eli nautite flirtistä ehkä vähän liikaa ja teillä on usein ihmisiä jotka tiedätte saavanne sänkyyn halutessanne?

Ainakin itselläni on niin hyvä seksuaalinen itsetunto, etten häpeä vartaloni puutteita ja mieti niitä seksissä ja uskon osaavani tyydyttää vastapuolen ja tehdä hänet hulluksi, joten minä en tarvitse mitään flirttiä pitääkseni tätä mieli(harha)kuvaa yllä =)

Flirtti oli ehkä väärä kuvaus. Ehkä enemmän sitä että ympärilläsi on vaikka olet uskollinen silti aina ihmisiä ikäänkuin tyrkyllä. 

Ei ainakaan itseni ympärillä ole. Olen liian erikoinen vetääkseni puoleeni isoa massaa tai sitten ne "pelkäävät" niin paljon, etteivät osoita sitä.

Vierailija
104/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

skorppareille? 

Ei ainakaan itseni ympärillä ole. Olen liian erikoine

Okei. Itsellä ollut aina vastakkaisen sukupuolen tyyppejä tyrkyllä vaikka en omasta mielestäni ole flirtti. 

Vierailija
105/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilov.ttuilija

Ilkeä

Suodattamaton suorasuu

Kaikki mitä tulee mieleen pitää sanoa ääneen

Nauttii toisen epämukavuudesta

On mielestään aina oikeassa

Draamailija

Vierailija
106/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi hullu kaiken keskipisteenä olo mailman tärkein asia. Pitkävihainen omaa narsistisia piirteitä tlöhes aina 

Vierailija
107/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen horoskooppi ei pidä koskaan yhtä hyvin  " paikkaansa " kuin kiinalainen. Jos näihin horoskooppeihin nyt haluaa uskoa.

Vierailija
108/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi uskoa höpö höpö juttuihin missä ei mitään tieteellistä perää mutta..

Mä olen skorpioni vaimo on leijona.  Ex vaimo oli neitsyt. 

Jokainen meistä on ihan 1= 1 horoskooppimerkkinsä luonne analyysin kanssa. 

Vierailija
109/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja kaikki 

Vierailija
110/120 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättää itse asioista vailla turhaa mielistelyä 

Vierailija
111/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerys

Ainakin jos uskoo johonkin random duunarin laatimaan horoskooppiin

Vierailija
112/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen horoskoopilga Skorpioni. En niinkään usko horoskooppi-juttuihin mutta koen mielenkiintoiseksi kuulla millaisia ajatuksia horoskooppimerkkini herättää

Vierailija
113/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vain seksiä ja seksisuhteita. Pettävät puolisoaan minkä kerkiävät.

Vierailija
114/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksiavioinen ja pettäminen asia mitä en hyväksyisi parisuhteessa. Irtosuhteita en ole koskaan harrastanut

T. Skorppari 

Vierailija
115/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksiavioinen ja pettäminen asia mitä en hyväksyisi parisuhteessa. Irtosuhteita en ole koskaan harrastanut

T. Skorppari 

Sama. Libido on silti korkea. Enkä tykkää kinky-seksistä, koska se on vain sen asian ympärillä säätämistä, mistä puuttuu kaikki intohimo ja se, että annetaan mennä. 

Vierailija
116/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpiooni ja elän ääripäissä etenkin tunnetasolla. Viha, rakkaus - ilo, suru. Joskus suututtaa pelkästään, että on näitä tunteita. Tunteet vaikuttavat elämään liikaa. 

Haluaisin, että minulla olisi kivisydän. Tunteettomana voisin olla vain omissa oloissa ja nauttia elämästä. Ei tarvitsisi koko aikaa miettiä miten minun kuuluu kostaa vihamiehilleni tai milloin seuraavan kerran ryömin masentuneena katuojassa, koska satuin rakastumaan ja pettymään taas kerran.

Onneksi on muutama ystävä ja perhettä. Muuten minä turruttaisin itseäni päihteillä. Alkoholikin kyllä suututtaa kun sitä käyttäessä maanisesta nousuhumalasta muuttuu itkuinen laskuhumala. Molemmissa avaudun liikaa tuntemattomille ja se aiheuttaa häpeän tunnetta. 

Vierailija
117/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on skorpioni. Todella lojaali ja välittävä läheisiään kohtaan, mutta pitkävihainen. Ei luota loppujen lopuksi kovinkaan moneen ihmiseen. Arvostaa hyvää ruokaa, ahkeruutta, fyysistä läheisyyttä, lahjakkuutta ja itsenäisyyttä. Ei pidä ihmisistä jotka hylkäävät perheensä tai eivät kanna vastuuta, ei voi esim. sietää erään ystäväni miestä, joka sälyttää kaiken vaimonsa vastuulle. 

Vierailija
118/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera, kateellinen, omahyväinen, pisteliäs, ei siedä että toisella menee hyvin, saita, kuvittelee itsestään liikoja. Tyyli: musta.

Skorpparina tunnistin tästä heti kolme itseeni varsin sopivaa tunnusmerkkiä: Pisteliäs, saita ja melkein kaikki vaatteeni ovat mustia. Muut mainitut seikat tuntuvat minusta varsin vierailta. Sen enempää en viitsinytkään sitten kommenttejanne lukea.

Vierailija
119/120 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionia lojaalimpaa ystävää ei ole.

Vierailija
120/120 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionia lojaalimpaa ystävää ei ole.

Ei ole, mutta sitten saakin pettyä niihin pinnallisempiin ja kevyempiin merkkeihin, jotka eivät ole yhtä tosissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän