Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joiden elämästä ovulaatio tekee h€lvettiä?

Vierailija
24.06.2025 |

Minulla on siis aika ajoin uusiutuvia munasarjakystia. Perusterveydenhuollossa asialle ei ole tehty sen kummempaa, todettu vain, että hyvänlaatuisina niitä ei tarvitse poistaa ja hajoavat itsestään kierron aikana.

Viimeiset puoli vuotta on ovulaation aikana aina hemmetilliset kivut ja suolisto-oireet. 

Olen alkanut epäilemään että kysta on kasvanut ja painaa sisuskaluja ja että ovulaatio vaikuttaa siihen jotenkin.

Oireet kestävät viitisen päivää ja katoavat sitten. Tämä juuri ennen ovista sekä sen aikana. Minulla on säännöllinen kierto ja ovulaatiokin on säännöllinen. 

Olen alkanut toivomaan että jossain vaiheessa tilsnne menisi siihen että heidön olisi pakko poistaa munasarja/sarjat, koska ei vaan jaksa tätä enää. Onko kohtalotovereita? Miten munasarjakystat ovat teillä oireilleet ja mikä oli se raja kun teidät otettiin tk:ssa vakavasti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei otettu koskaan vakavasti. Menin yksityiselle leikkaukseen. Elämä helpotti kummasti

Vierailija
2/5 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei otettu koskaan vakavasti. Menin yksityiselle leikkaukseen. Elämä helpotti kummasti

Paljonko maksoi ja mitä leikkauksessa suurin piirtein siis tehtiin?

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
4/5 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset