Kyllä nyt minullakin alkaa mitta täyttyä tähän pridesekoiluun. Asenne on nyt se, että jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan!
Yläpeukkua Kouvolan pesäpalloilijoille suoraselkäisyydestä. Ollaan neutraaleja, ei puolesta eikä ketään vastaan.
"Radio Suomipopin ohjelma Aamulypsy perui osallistumisensa tiistai-illan Superpesis-otteluun Kouvolassa.
Syynä perumiselle on Pride-kohu, jonka keskelle Kouvolan pesäpalloseura on ajautunut."
"Kouvolan Pallonlyöjät ilmoitti viikonloppuna, ettei seura osallistu Pride-liputukseen, koska se haluaa olla poliittisesti sitoutumaton.
-Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin."
"Aamulypsyn lähetyksen lopussa Juuso Mäkilähde kommentoi päätöstä jättäytyä illan pesispelistä pois.
-Itse mietin, että kun Kopla (Kouvolan Pallonlyöjät) on sanonut, että yhdenvertaisuus ja tasa-arvo ovat heidän arvojaan, niin olisiko tämän ajatuksen voinut tuoda mukaan peliin? Mäkilähde pohti."
Kommentit (718)
Meillä oli Lipputangossa Lippu jossa oli Peräaukko ja Diildo.
Naapurilla oli puhdas Suomen lippu. Juntteja kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on niin hankala ihmisten tajuta että nalkuttaminen ja vaatiminen ovat surkeimmat tavat saada muutosta aikaan tai saada ihmisiä puolellesi?
Ja pätee siis ihan mihin tahansa.
Juu tämähän se, kun kaikki oikeudet naisten ja köyhien miesten äänioikeudesta ja viisipäiväisestä työviikosta lähtien on aina saatu kun on vaan ihan nätisti ja sivistyneellä kielellä pyydetty 🥰
Mikäs ja millainen on ultimaattinen tavoite? Maalaa mulle kuva.
Suvaitsevaisuus muuttuu terroriksi niin kovin helposti.
Ihan perus vassarimeininki siis. Jos et ole samaa mieltä heidän kanssaan, niin olet heidän vihollinen.
Minä olen vassari, enkä voi sietää Priden väkisin tuntemista ihmisten kurkuista alas.
Prideväki on täynnä pahoja ihmisiä. Se on tullut jo selväksi. Miettikää niiden kommentteja. Ei mitään rakkautta eikä edes sietämistä toisinajattelijoita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Prideväki on täynnä pahoja ihmisiä. Se on tullut jo selväksi. Miettikää niiden kommentteja. Ei mitään rakkautta eikä edes sietämistä toisinajattelijoita kohtaan.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kaikkien kannattaa Pridea jos ei halua? Esim. minä kannatan moniakin samoja oikeuksia, mutta eikös tämä ole Suomi, jossa saa olla eri mieltä? Miksi edes lippu vedetään mukaan peleihin, kaikki ei halua sotkea mitään aatteita muihin toimintoihin vaikka voisivatkin sitä kannattaa?
Miksi ei vedetä hernettä nenään jos ei ole vaikka Animalian logot joka paikassa? Mihin vedetään raja, että aina jos ei jotain lippua ole jossain niin sitten sitä ei voisi kukaan kannattaa ja on sitä vastaan?
Siksi kun kyse on ihmisten tasa-arvosta. Jos sitä ei kannata, on n.atsi - ja se pitää sanoa suoraan. Mutta niinhän se, että meillä on hallituksessakin tällainen puolue. Pride on siis hyvin tarpeellinen!
Olen aika paljon samaa mieltä. Ei ole mitään järkeä toitottaa yhtä asiaa joka nurkissa, se vaan saa lopulta vastakaikua sitten tavalla ja toisella.
Mitenkään vastaan en ole mitään vähemmistöjä, kukin saa tehdä mitä parhaaksi itselleen näkee.
Eri asia on sitten se kun "muka suvaitsevaisuuteen" alkaakin liittyä sellainen pakottamisen tarve. Maalittamista tämäkin, joka tässä "avoimessa yhteiskunnassa" tulee aina vastaan nykyään, kun vastuuta ei siltä omalta "muka avoimuudelta" halutakaan nähdä. Miksi sitten ei riitä mikään, vaan pitää jokaisen olla "innolla mukana", se on pelottavan ulkokultaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kaikkien kannattaa Pridea jos ei halua? Esim. minä kannatan moniakin samoja oikeuksia, mutta eikös tämä ole Suomi, jossa saa olla eri mieltä? Miksi edes lippu vedetään mukaan peleihin, kaikki ei halua sotkea mitään aatteita muihin toimintoihin vaikka voisivatkin sitä kannattaa?
Miksi ei vedetä hernettä nenään jos ei ole vaikka Animalian logot joka paikassa? Mihin vedetään raja, että aina jos ei jotain lippua ole jossain niin sitten sitä ei voisi kukaan kannattaa ja on sitä vastaan?
Siksi kun kyse on ihmisten tasa-arvosta. Jos sitä ei kannata, on n.atsi - ja se pitää sanoa suoraan. Mutta niinhän se, että meillä on hallituksessakin tällainen puolue. Pride on siis hyvin tarpeellinen!
Entä uskonnollisten ihmisten oikeus maailmankuvaansa. että Luoja loi miehen ja naisen ja seksin heidän välilleen suvun jatkamiseksi, ja peräsuolen ihan muuhun tarkoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös Natsikin ole ihan tasavertainen ihminen niin kuin muutkin...
Vierailija kirjoitti:
Joo, varmaan ovat jotain inhottavia p ersuja, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös Natsikin ole ihan tasavertainen ihminen niin kuin muutkin...
Kaikki ihmiset ovat tasa-vertaisia ja yhtä arvokkaita paitsi ne joista en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään tasa-arvoa, että sä haluat pakottaa muita olemaan samaa mieltä sun kanssa. Se on diktatuuria ja fasismia. Mieti nyt vähän itsekin.
Olen aika paljon samaa mieltä. Ei ole mitään järkeä toitottaa yhtä asiaa joka nurkissa, se vaan saa lopulta vastakaikua sitten tavalla ja toisella.
Mitenkään vastaan en ole mitään vähemmistöjä, kukin saa tehdä mitä parhaaksi itselleen näkee.
Eri asia on sitten se kun "muka suvaitsevaisuuteen" alkaakin liittyä sellainen pakottamisen tarve. Maalittamista tämäkin, joka tässä "avoimessa yhteiskunnassa" tulee aina vastaan nykyään, kun vastuuta ei siltä omalta "muka avoimuudelta" halutakaan nähdä. Miksi sitten ei riitä mikään, vaan pitää jokaisen olla "innolla mukana", se on pelottavan ulkokultaista.
Miettikääpä jotain muuta välillä, jos pride ahdistaa. Ei siihen ole pakko osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, varmaan ovat jotain inhottavia p ersuja, hyi!
Just niitä Yäk. Umpiheteroita Grillasivat Lihaakin. Polttivat itsenäisyyspäivänä kynttilöitäkin...
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä jotain muuta välillä, jos pride ahdistaa. Ei siihen ole pakko osallistua.
Ai eikö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso ja lypsynsä voivat suksia vttuun
Sananvapaus koskee pesäpalloseuraa, mutta ei Juusoa?
Ööö ääää öööö ääääää öööööööööh öööööööööööööhhhhh