Kyllä nyt minullakin alkaa mitta täyttyä tähän pridesekoiluun. Asenne on nyt se, että jos et ole meidän puolella, olet meitä vastaan!
Yläpeukkua Kouvolan pesäpalloilijoille suoraselkäisyydestä. Ollaan neutraaleja, ei puolesta eikä ketään vastaan.
"Radio Suomipopin ohjelma Aamulypsy perui osallistumisensa tiistai-illan Superpesis-otteluun Kouvolassa.
Syynä perumiselle on Pride-kohu, jonka keskelle Kouvolan pesäpalloseura on ajautunut."
"Kouvolan Pallonlyöjät ilmoitti viikonloppuna, ettei seura osallistu Pride-liputukseen, koska se haluaa olla poliittisesti sitoutumaton.
-Me haluamme pelata pesäpalloa. Olemme urheiluseura, emmekä ota kantaa muihin asioihin."
"Aamulypsyn lähetyksen lopussa Juuso Mäkilähde kommentoi päätöstä jättäytyä illan pesispelistä pois.
-Itse mietin, että kun Kopla (Kouvolan Pallonlyöjät) on sanonut, että yhdenvertaisuus ja tasa-arvo ovat heidän arvojaan, niin olisiko tämän ajatuksen voinut tuoda mukaan peliin? Mäkilähde pohti."
Kommentit (718)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä jotain muuta välillä, jos pride ahdistaa. Ei siihen ole pakko osallistua.
Ai eikö...
Ei mua ainakaan ole kotoa väkisin raahattu.
Kyllä se on hyvin yksinkertasta. Joko kannatat ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa kaikille seks.suuntauksesta riippumatta - tai sitten et. Silloin olet muita vastaan ja ansaitset kaiken tuomion minkä saat. Politiikasta tässä ei ole kyse vaikka jotkut sellasta väkisin väittävät. Uskovissa, persuissa, oikeistossa on homoja niin kuin muissakin ryhmissä.
Kiitos Stubbille kun on ottanut kantaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kaikkien kannattaa Pridea jos ei halua? Esim. minä kannatan moniakin samoja oikeuksia, mutta eikös tämä ole Suomi, jossa saa olla eri mieltä? Miksi edes lippu vedetään mukaan peleihin, kaikki ei halua sotkea mitään aatteita muihin toimintoihin vaikka voisivatkin sitä kannattaa?
Miksi ei vedetä hernettä nenään jos ei ole vaikka Animalian logot joka paikassa? Mihin vedetään raja, että aina jos ei jotain lippua ole jossain niin sitten sitä ei voisi kukaan kannattaa ja on sitä vastaan?
Siksi kun kyse on ihmisten tasa-arvosta. Jos sitä ei kannata, on n.atsi - ja se pitää sanoa suoraan. Mutta niinhän se, että meillä on hallituksessakin tällainen puolue. Pride on siis hyvin tarpeellinen!
Ei Pridessa ole kysymys tasa-arvosta, vaan postmodernista vasemmistolaisuudesta ja se perustuu queer- ja transideologioiden tuuttaamiseen. Miten joku voi vielä kuvitella, että aate on joku viaton tasa-arvon vaatimus sorretulle vähemmistölle? Homoseksuaalit ovat itse jo aikoja joutuneet erkaantumaan siitä per voilusta. Kulkueen perustaja piestiin itse Pridessa, koska hän ei allekirjoita nykypriden poliittisia tavoitteita, eli transnaisten oikeutta naisten tiloihin, kaikkea queer-sekoilua, lasten groomaamista jne. Pride viime vuonna itse kieltäytyi yhteistyöstä kokoomuksen kanssa. Nyt kaikkien pitää ajaa samoja tavoitteita, kuin seta (ja vihreät ja vasemmistoliitto) eli puberteettiblokkereita lapsille. Kuka tervejärkinen haluaa tuollaisen kanssa olla missään tekemisissä? eri
Vierailija kirjoitti:
Mä en itseasiassa edes kannata tasa-arvoa. En ole koskaan kannattanut. Mitä sillä itse kukin nyt tarkoittaakaan. Kun nyt tätä asiaa tarkemmin ajattelen.
Ylläri, pidät itseäsi tietysti muita parempana.
No et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kaikkien kannattaa Pridea jos ei halua? Esim. minä kannatan moniakin samoja oikeuksia, mutta eikös tämä ole Suomi, jossa saa olla eri mieltä? Miksi edes lippu vedetään mukaan peleihin, kaikki ei halua sotkea mitään aatteita muihin toimintoihin vaikka voisivatkin sitä kannattaa?
Miksi ei vedetä hernettä nenään jos ei ole vaikka Animalian logot joka paikassa? Mihin vedetään raja, että aina jos ei jotain lippua ole jossain niin sitten sitä ei voisi kukaan kannattaa ja on sitä vastaan?
Siksi kun kyse on ihmisten tasa-arvosta. Jos sitä ei kannata, on n.atsi - ja se pitää sanoa suoraan. Mutta niinhän se, että meillä on hallituksessakin tällainen puolue. Pride on siis hyvin tarpeellinen!
Ei Pridessa ole kysymys tasa-arvosta, vaan postmodernista vasemmistolaisuudesta
Eli fasistinen tai kommunistinen liike täysin. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä jotain muuta välillä, jos pride ahdistaa. Ei siihen ole pakko osallistua.
Ai eikö...
Ei mua ainakaan ole kotoa väkisin raahattu.
Jos maksat yle-veroa, niin osallistut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli Lipputangossa Lippu jossa oli Peräaukko ja Diildo.
Naapurilla oli puhdas Suomen lippu. Juntteja kun ovat.
Joo, varmaan ovat jotain inhottavia p ersuja, hyi!
Just niitä Yäk. Umpiheteroita Grillasivat Lihaakin. Polttivat itsenäisyyspäivänä kynttilöitäkin...
Lisääntyivätkin. Ettäs kehtasivat 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö...
Ei tietenkään mutta jos et osallistu yrityksesi tarina on mahdollisesti ohi. Siitä me pidämme huolen.
Media on meidän aseemme.
Miten tämä pride sitten häiritsee teidän elämää? Näette lipun jossain ja telkkarissa on hetken aikaa vähän enemmän asiaa seksuaalivähemmistöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään tasa-arvoa, että sä haluat pakottaa muita olemaan samaa mi
Nuo on länsimaisen yhteiskunnan perusarvoja - jos ei kelpaa, voit muuttaa jonnekin patavanhoilliseen Afganistaniin tai muuhun vastaavaan. Suomi on sivistysvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on tasapuolisuuden nimissä osallistuttava kaikkiin muihinkin hömpötyksiin.
Sinimustien ja Odineiden tukemiseen. Islamistien marsseille. Juutalaisten. Kettutyttöjen. Elokapinan....
Tai sitten pysyy ihan urheiluseurana vaan.
Pridissahan puolustetaan yksilön oikeutta olla oma itsensä ja rakastaa ketä haluaa. Aika lailla eri asia ottaa kantaa esimerkiksi uskontoon tai politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Pridessa ole kysymys tasa-arvosta, vaan postmodernista vasemmistolaisuudesta ja se perustuu queer- ja transideologioiden tuuttaamiseen. Miten joku voi vielä kuvitella, että aate on joku viaton tasa-arvon vaatimus sorretulle vähemmistölle? Homoseksuaalit ovat itse jo aikoja joutuneet erkaantumaan siitä per voilusta. Kulkueen perustaja piestiin itse Pridessa, koska hän ei allekirjoita nykypriden poliittisia tavoitteita, eli transnaisten oikeutta naisten tiloihin, kaikkea queer-sekoilua, lasten groomaamista jne. Pride viime vuonna itse kieltäytyi yhteistyöstä kokoomuksen kanssa. Nyt kaikkien pitää ajaa samoja tavoitteita, kuin seta (ja vihreät ja vasemmistoliitto) eli puberteettiblokkereita lapsille. Kuka tervejärkinen haluaa tuollaisen kanssa olla missään tekemisissä?
Tuon vuoksi itse olen erkaannuttanut itseni -täysin- koko pridesta ja sen aatteesta. Se ei ole sitä mitä se oli joskus, nykyään se on jotain ihan kauheaa katsottavaa ja sateenkaari-ihmiset väittävät olevansa hyvinkin hyväksyviä mutta esim. detransitioituneita haukutaan, doxxataan ja häiritään koska detrans antaa "väärää" kuvaa transihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös Natsikin ole ihan tasavertainen ihminen niin kuin muutkin...
On. Mutta natsiatteelle ei tule antaa sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on tasapuolisuuden nimissä osallistuttava kaikkiin muihinkin hömpötyksiin.
Sinimustien ja Odineiden tukemiseen. Islamistien marsseille. Juutalaisten. Kettutyttöjen. Elokapinan....
Tai sitten pysyy ihan urheiluseurana vaan.
Pridissahan puolustetaan yksilön oikeutta olla oma itsensä ja rakastaa ketä haluaa. Aika lailla eri asia ottaa kantaa esimerkiksi uskontoon tai politiikkaan.
Miten palestiinan lippu kuuluu ensimmäisen lauseen hyveisiin?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaista avarakatseisuutta urheilu tarvitseekin. Onneksi ei tarvitse räpyläpellejä tukea millään tavalla
Pesäpallo ei edes ole mitään urheilua. Verrattavissa pellehyppyihin tai sirkusesitykseen, sillä lailla lähellä pride-sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät homosaatiota.
Mikä tuokin muka on? Joku sun omakeksimä sana?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä pride sitten häiritsee teidän elämää? Näette lipun jossain ja telkkarissa on hetken aikaa vähän enemmän asiaa seksuaalivähemmistöistä?
Niimpä. Itse olen 55-vuotias eikä pride ole ikinä häirinnyt millään lailla elämääni. Miten se ketään haittaa, jos jotkut juhlivat sitä, että jokainen saa olla juuri sellainen kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se, ettei vedä jotakin tiettyä lippua salkoon tarkoita, ettei kannattaisi ko. aatetta?
Mä en itseasiassa edes kannata tasa-arvoa. En ole koskaan kannattanut. Mitä sillä itse kukin nyt tarkoittaakaan. Kun nyt tätä asiaa tarkemmin ajattelen.