Tykkäätkö katsoa miesten lihaksikkaita ja vahvoja käsivarsia?
Kommentit (82)
Peppu ja jalkalihakset on parhaimmat.
Salaa aina mietin miten tiriseviä pieruja sekin peppu päästelee kotioloissa missä kukaan ei ole kuulemassa rätinää.
Kyllä, jos ne on työllä tulleet normaalit hyvät lihakset eikä mitkään pumpatut hormonilihakset.
Tykkään pitkistä nuorista ja nuorehkoista (=max 33 v) miehistä joilla lihaksikkaat käsivarret ja hartiat ja muutenkin atleettinen kroppa. Olen itsekin sellainen.
Reisien lisäksi myös hyvä peppu herättää minun huomioni. Että timmi, mutta pyöreä peppu on paras. Pohkeistä ei niin väliä, kunhan reisilihakset ovat muodokkaat.
Hartiat, hauikset, selkälihakset ja pyykkilautavatsa vasta edellisten jälkeen.
Rannalla voi pitää löysän paidan päällä, jos miehen kroppa ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mitä ahdistelijoita. Antakaa ihmisten olla.
Ihan itseään vartenko lihaksikas mies laittaa tiukkahihaisen t-paidan?
Ettekös te naisetkin meikkaa ja laittaudu ihan vain omaksi iloksenne, ettekä suinkaan maksimoidaksenne miesten huomion.
Itse miehenä olen yksioikoisempi. Haen pukeutumisessa juuri sitä edgeä, jossa varmasti näkyy, että pattia on, mutta ei näytä itseriittoiselta pullistelijalta. Maksimoidakseni naisten huomiota.
Miehet vois kyllä pukeutua seksikkäämmin. Olis tätinaisille enemmän silmäkarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vois kyllä pukeutua seksikkäämmin. Olis tätinaisille enemmän silmäkarkkia.
Niinpä. Ja hymyillä! Mikä siinäkin maksaa. Hymyilevä ja sopuisan näköinen nätti mies on ilo kaikkien naisten silmille.
Miehelläni on lihaksikkaat kauniit sääret ja habaa joka on tehty raskaalla työnteolla. Tosin hieman masuakin.
Huomaa että palstanaiset eivät ole saaneet Tinderistä seksiä pitkään aikaan, eivät luultavasti ikinä muutenkaan. Se tuskin yllättää ketään. Kuolaaminen vaihtuu miesvihaksi kuitenkin käden käänteessä, eivätkä todellakaan ole mitään kulpakimpaleita.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että palstanaiset eivät ole saaneet Tinderistä seksiä pitkään aikaan, eivät luultavasti ikinä muutenkaan. Se tuskin yllättää ketään. Kuolaaminen vaihtuu miesvihaksi kuitenkin käden käänteessä, eivätkä todellakaan ole mitään kulpakimpaleita.
Nainen saa aina seksiä, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella harva mies pukeutuu seksikkäästi, se on kyllä sääli. Moni nainen kuitenkin panostaa seksikkääseen ulkonäköön.
Epätoivoiset salimaket ovat lähinnä tragikoomisia.
Ei erityisemmin kiinnosta random miesten mitkään ruumiinosat. Jos olen kiinnostunut miehestä muuten niin sitten eri asia.
Tykkään! Kehrään sisäisesti kun saan kaupungilla katsella sopivasti atleettisia miehiä.
On se vaan niin, että hedelmällisen näköiset nuoret miehet meinaavat viedä tädin jalat alta. Ei sitä luonnolleen minkään voi. Nuoret lihaksikkaat käsivarret kun tarttuisivat tädin takapuoleen ja nostaisivat pöydälle niin kyllä olisi kesä pelastettu, säästä viis.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään! Kehrään sisäisesti kun saan kaupungilla katsella sopivasti atleettisia miehiä.
Kyllä 😍
Kyllä me mammat näköjään osataan nauttia mieskomeudesta.