Tykkäätkö katsoa miesten lihaksikkaita ja vahvoja käsivarsia?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miesten esineellistämidtä taas.
No mutta nehän onkin pelkkiä komeita munatelineitä. Siis parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan! Miehet sais pukeutua paljastavammin kesällä. Nam.
Siis timmit miehet.Jep. Läskit sais pistää kaavun päälleen.
Nyt en varmana kehtaa mennä yleiselle uimarannalle tämän kommentin jälkeen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä.
Toisinaan..sekä pullottavia haaruksia. Pohkeet myös. Ei mitään bodareita tai pyykkilautoja, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten esineellistämidtä taas.
Höpö höpö. Kesän kunniaksi on kiva ihailla komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä.
Olet säälimätön. Ajattelisit vähän toisten tunteita.
Kyllä! Ja jokaisen miehen kohdalla arvioin, että panisinko vai en. Tai en jokaisen, vaan nuorten ja timmien. Muita miehiä en rekisteröikään.
harvoinpa ihmisiä kattelen, kävelen aina katse maassa sillä häpeän rumaa naamaani. N36
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ja jokaisen miehen kohdalla arvioin, että panisinko vai en. Tai en jokaisen, vaan nuorten ja timmien. Muita miehiä en rekisteröikään.
Mulla sama. Näin luonto on vaan sen tarkoittanut. Ei voi mitään.
Kyllä on naiset kertakaikkiaan sikoja, hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että mies ei voi olla liian nuori eikä muna voi olla liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on naiset kertakaikkiaan sikoja, hyi olkoon!
Näin se evoluutiobiologia toimii. Parhaat geenit saa huomion. Muu on jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan..sekä pullottavia haaruksia. Pohkeet myös. Ei mitään bodareita tai pyykkilautoja, hyi.
Oih, kivasti pullottavat farkut saa mielikuvituksen liikkeelle ja paikat kihelmöimään, nam!
Nuorempana olin enemmän kiinnostunut miehen luonteesta ja ajattelin että ulkonäöllä ei ole väliä. Mutta nyt kolmekymppisenä katselen mielelläni komeita miehiä! Käsivarsia, peppuja...
Olen reisinaisia. Lihaksikkaat reidet ennustavat miehelle terveyttä, hyvää mieskuntoa ja pitkää ikää. Jalkapalloilijat ja pikajuoksijat ovat the Best. Salilla hormoneilla pullistetut lihakset ennustavat impotenttia ja äkkikuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin enemmän kiinnostunut miehen luonteesta ja ajattelin että ulkonäöllä ei ole väliä. Mutta nyt kolmekymppisenä katselen mielelläni komeita miehiä! Käsivarsia, peppuja...
Luonne on miehissä todellakin ihan yliarvostettu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen reisinaisia. Lihaksikkaat reidet ennustavat miehelle terveyttä, hyvää mieskuntoa ja pitkää ikää. Jalkapalloilijat ja pikajuoksijat ovat the Best. Salilla hormoneilla pullistetut lihakset ennustavat impotenttia ja äkkikuolemaa.
Miesten sopivasti lihaksikkaat reidet on minunkin heikkouteni 😍
Oho. Minäkin olen peppunaisia. En voi käsittää miten joku ei huomaa miesten hyviä pyllyjä.