Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.

Vierailija
24.06.2025 |

Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.

Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.

Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.

Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?

Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.

Kommentit (782)

Vierailija
41/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän ap käy ruokakaupassa? Itse  asun Helsingissä, käyn eri kaupoissa enkä ole nähnyt yhtään pride-tuotetta.

Ihan mielelläni kuulisin vinkkinä, missä niitä on?

Vierailija
42/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kohta se on ohi, koita kestää. Asun Helsingissä eikä se täälläkään ole mitenkään häiritsevästi esillä, korkeintaan joku sateenkaarilippu jossain kaupan ikkunassa tms.

Ja Salmisaaren toimistotalon seinässä. Aivan valtavan kokoinen lippu, ja näkyy Länsiväylälle, Lauttasaareen, Seurasaareen ainakin. Sama oli viimekin kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kohta se on ohi, koita kestää. Asun Helsingissä eikä se täälläkään ole mitenkään häiritsevästi esillä, korkeintaan joku sateenkaarilippu jossain kaupan ikkunassa tms.

No meillä on vuoden jokaisena päivänä kirjastossa sateenkaarilippu kirjastotilassa, sekä ovenpieleen liimattu sateenkaarilipputarra. Eli aina on sateenkaarityrkytys päällä. Ällöttää mennä sinne mutta joskus on pakko käydä esim tulostamassa.

Vierailija
44/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän ap käy ruokakaupassa? Itse  asun Helsingissä, käyn eri kaupoissa enkä ole nähnyt yhtään pride-tuotetta.

Hsl:n bussien näytöissä muun muassa.

Vierailija
45/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä että sinua ja kaltaisiasi ahdistaa.

Arvostan kirkkoa ja eteenkin naispappeja jotka ovat aktiivisia priden suhteen, he tekevät hyvää työtä, kitkevät ahdasmielisyyttä ja antavat näkyvyyttä sateenkaariväelle.

Toivottavasti kaikki prideläiset parantuisivat sairaudestaan, sairauttahan se on, ei tervettä vaan joillain irstailua!

Siis, jollain jopa   irstailua ja vieläpä julkisilla paikoilla. 

Ihmisiä on luotu nainen ja mies ja sillä on kyllä selvä tarkoitus.

Nykyaikana se on onneksi muuttumassa niin että pariskunnissa nainen on vaalea ja mies tumma. Sama asetelma on todella monissa mainoksissakin.

Valkoinen hetero mies on ylijäämää joten keskitt

Miten loisivan somalin hyöty näkyy?

Vierailija
46/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Salmisaaren toimistotalon seinässä. Aivan valtavan kokoinen lippu, ja näkyy Länsiväylälle, Lauttasaareen, Seurasaareen ainakin. Sama oli viimekin kesänä.

Hyi s..tana.

Vierailija
47/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töölön kirjaston ikkunassa, näkyy Topeliuksenkadulle ja puistoon.

Vierailija
48/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, lippu! Kyllä nyt on raskasta olla hetero!

Vierailija
49/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hsl:n bussien näytöissä muun muassa.

Mitä muslimikuskit tykkää niistä?

Vierailija
50/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät varmaan jossain rinnakkaistodellisuudessa. Minä asun Helsingin Kalliossa, jossa on varmaan Suomen tihein seksuaalivähemmistöjen keskittymä. Silti en edes muista, milloin olisin viimeksi nähnyt homo- tai lesboparin kävelevän edes käsi kädessä. 

Pridessä niitä näkyi, mutta ei kai sitäkään ole pakko mennä katsomaan, jos erilaisuus kovin ahdistaa.

Sama täällä. Ap:n kannattaisi miettiä, mistä tuollainen ahdistus oikein kumpuaa. Onko omassa seksuaalisuudessa ehkä jotain peiteltyä ja piiloon painettua?

Vierailija
51/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko joku raidallinen lippu jossain ikkunassa aiheuttaa ahdistuneisuutta? Ette voi olla tosissanne?

Vierailija
52/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilua on pakko nuolla vaikka oksennus tulisi!

Vierailija
53/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haet ammattiapua tietenkin, kuten muidenkin mielenterveysongelmien kanssa tehdään.  

Voi haloo. 🤦

Jonkinlaiselta ahdistushäiriöltähän tuo kuulostaa. Ei se nyt ihan tervettä ole, että tuollaisesta asiasta noin voimakasta ahdistusta kokee.

Liika on liikaa. Ja kaikki eivät ole samaa mieltä nykyisenlaisen priden ajamista asioista. Ja nyt ei puhuta homoista.

Vierailija
54/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hiljattain valtava ulina jostain aito avioliitto julisteesta.

Vierailija
55/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten asia liittyy heteroihin?

Vierailija
56/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se lippu symboloi homoseksiä. Eihän tuossa koko liikkeessä ole muusta kyse kuin seksijutuista ja lippu on symboli näille. Ja ei, heteroseksuaalit eivät liputa heteroseksiä missään.

Vierailija
57/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeastiko joku raidallinen lippu jossain ikkunassa aiheuttaa ahdistuneisuutta? Ette voi olla tosissanne?

Aiheuttihan se Aito avioiitto -lippukin kovasti ahdistusta.

Vierailija
58/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät varmaan jossain rinnakkaistodellisuudessa. Minä asun Helsingin Kalliossa, jossa on varmaan Suomen tihein seksuaalivähemmistöjen keskittymä. Silti en edes muista, milloin olisin viimeksi nähnyt homo- tai lesboparin kävelevän edes käsi kädessä. 

Pridessä niitä näkyi, mutta ei kai sitäkään ole pakko mennä katsomaan, jos erilaisuus kovin ahdistaa.

Sama täällä. Ap:n kannattaisi miettiä, mistä tuollainen ahdistus oikein kumpuaa. Onko omassa seksuaalisuudessa ehkä jotain peiteltyä ja piiloon painettua?

Minä en halua tulla ahdistelluksi kenenkään taholta. Se riittää, että joutuu välttlemään jo 50% väestöstä, puhumattakaan siitä että joutuisi väistelemään vielä omaakin sukupuoltaan. Se on ihan yhtä ahdistavaa. Miksei sitä parittelukäytöstä voi pitää vaikka niissä apeissa ja yksityisasunnoissa? Miksi sitä pitää tulla julistamaan kaduille ja kirjastoon.

Vierailija
59/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole piilohomoja, piilotranseja, piilomuusuja tai piiloqueerejä.

Vierailija
60/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt Helsingin keskustaan päin kuukauteen. Boikotissa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän