Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.

Vierailija
24.06.2025 |

Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.

Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.

Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.

Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?

Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.

Kommentit (782)

Vierailija
201/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.

1. Piet. 5:5

Luuk. 18:10,14

"Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.' Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'. Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."

Vierailija
202/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No AP ajattelepa asiaa niin, että sitä heteronormatiivisuutta on spämmätty joka puolella viimeiset tuhat vuotta. Nyt jos jokunen vuosi on ollut Pride-kulkueita sun muuta, entä sitten?

Millä tavalla "Pride-vouhotus" estää sinua olemasta mitä haluat? Onko sulla jotenkin heikko itsetunto tai kutkuttaako alitajuisesti toiset naiset sittenkin, muttet kehtaa tunnustaa?

Miten toisten ihmisten tasa-arvo voi ahdistaa sua?

terveisin toinen heteronainen

Oliskin kyse pelkästä tasa-arvosta. Mutta pride on kirjaimellisesti ylpeyttä. Jos olis erikseen tasa-arvolippu ja -kulkueet, niin tuskin sille löytyis vastustajia siinä määrin mitä sukupuolisekoilulla ylpeilevälle sakille

Et tunnu ymmärtävän mitä sana tasa-arvo ja syrjimättömyys tarkoittavat. Muuten ei käyttäisi tuollaista sanavalinta kuin "sukupuolisekoilulla ylpeilevä sakki".

Koitapa sivistää itseäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aito avioliitto -plakaatti oli varmaan 8 vuotta siinä junaradan varessa, Vantaan tienoolla

Vierailija
204/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa tää päälle käyvä homotus... ahistaa... ahistaa... ahisTTTTAAAAA!

UUUUUUUUUUUUUUUUGh!

No, viimeinkin luiskahti sisään!

En olis kyllä aiemmin uskonut, että noin ISO sopii ja tuntuu noin hyvältä. Olen nyt kyllä YLPEÄ itsestäni ja TERVEELLÄ tavalla ;D

So gay!

-winner-

Vierailija
205/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä liehu yhtään päivää heterolippu minkään maan lipputangossa.

Yksikään valtamedia ei rummuta päivä- ja kuukausitolkulla, miten heteroita pitää kunnioittaa ja kohdella kuin kukkaa kämmenellä. Ei kerrota, että heteron pitää päästä terapiaan, kun itku tulee yhteiskunnan epäkohdista, ja että ne epäkohdat yleensä johtuvat siitä, että yhteiskunta suhtautuu heteroon väärin. Että hetero voi loukkaantua, jos hänen luullaan olevan tai edustavan jotain muuta kuin hän tosiasiassa edustaa. 

Missään kansakunnissa ei puolusteta edes lasten oikeuksia yhtä fanaattisesti kuin tämän marginaaliryhmän, ja se on täysin käsittämätöntä. Tässä nimenomaan poljetaan monessa kohtaa lasten oikeuksia, kun ääri-ilmiöt ovat saaneet vallan, myös toisissa kouluissa.

Ei tietenkään KOSKA HETERO ON NORMI JA OLLUT KAUAN! Oletko ihan dille.

Vierailija
206/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuvia narsisteja koko prideporukka!

Vierailija
207/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mikä aloitus. 😅 Tällaisten muiden elämästä (jota ei edes täällä Helsingissäkään näy katukuvassa juurikaan) ahdistuneiden hörhöjen pitäisi tosiaan päästä hoidon piiriin. t. HeteroN

Vierailija
208/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annat homppelille pikkurillin, tämä haluaa koko käden. Kyllä tästä kaltevasta pinnasta varoitettiin jo alusta alkaen, mutta tyhmät eivät kuunnelleet, kuten eivät koskaan tee.

Homot eivät halua vähempää kuin, että heitä palvotaan.

Vierailija
209/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska transnainen voi tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen kanssani, tai vaikka alaikäisen tytön. Et näe siinä mitään riskejä?

Onko sulla jotain tilastollista näyttöä riskeistä?

Vierailija
210/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on ylpeyttä vastareaktiona sil

Joo, no itse lihaa syövänä bi-naisena en kannata yhtä pitkää biletystä. Hyväksyntä on ollut hyvällä mallilla, mutta kun ei osata tunnistaa jo saavutettua kehitystä vaan vaaditaan lisää ja lisää hyväksyntää, niin helposti kustaan itse omiin muroihin sitten tuuttaamalla tuota paskaa niin että se hyväksyntä on kääntynyt yleisesti laskuin. Ja taikauskohan on hyvä nostaa asian suhteen esille, kun nää uskoo siihen, että ihminen voi syntyä "väärään" kehoon

Hyväksynnän kääntyminen laskuun liittyy paljon selkeämmin siihen, että tietyt poliittiset voimat ovat pyrkineet lietsomaan näitä vastareaktioita korottaakseen äänisaalistaan kuin siihen, että pridejä järjestetään. Siksi pridet lopettamalla ei myöskään ongelmaa korjata, vaan samat poliittiset voim

No sitä uskotaan mitä halutaan uskoa. Onhan se mukavampi ajatella että vastustus syntyy poliittisesta ohjailusta, eikä siitä että ihmiset on oikeasti saanu tarpeekseen.

Ja vois tosiaan kuvitella, että esim transaktivistit ymmärtäis ilmiöstä jotain. Mutta vähän liikaa on porukka silleen, että jos mies kokee olevansa nainen, niin se on silloin yhtä nainen ja samalla tavalla kuin biologiset naiset, ja häntä tulee kohdella sen mukaisesti. Jos on eri mieltä, alkaa nimittely. 

Vierailija
211/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisittepä, kuinka paljon vähemmistöihin kuuluvat suorastaan vihaavat heteroita.

Rääkyvät aktivistit antavat koko touhusta niin vastenmielisen kuvan, ettei oikein kukaan enää sateenkaariporukasta pidä.

Vierailija
212/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisittepä, kuinka paljon vähemmistöihin kuuluvat suorastaan vihaavat heteroita.

Rääkyvät aktivistit antavat koko touhusta niin vastenmielisen kuvan, ettei oikein kukaan enää sateenkaariporukasta pidä.

Heterona tiedän hyvin. Usein hyvin avoimesti puhuavat heteroiden kuullen näitä, mutteivat välitä, koska tietävät, että heillä on tällä hetkellä kuristusote yhteiskunnastamme. Voimaantumisen kukkuloilla suoltavat itsevarmasti ja ylimielisesti kaikkea mahdollista sontaa. 

Vierailija
213/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa ja toivon suomeen edes yhden kaupungin johon ei oteta pridejä tai n-sanoja tai työttömiä, vain tavallisia suomalaisia, sinne voisi sitten muuttaa jokainen joka haluaa elää normaalisti.

Vierailija
214/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa kuinka paljon sua sitten ahdistaisi jos sattuisitkin olemaan vaikka lesbo tässä heterojen valtaamassa maailmassa.

Olen lesbo ja pride ahdistaa minua enemmän kuin kukaan hetero.

Ei siellä sinua kaivatakaan.

Mistä lähtien lesbo ei ole ollut tervetullut Prideen? Onpas suvaitsevaista. Sinnehän pitäisi toivottaa lämpimästi tervetulleiksi kaikki vähemmistön edustajat.

Kylläpäs meitä on siellä tuhatmäärin.

T. Lesbo

Vierailija
215/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto mikä aloitus. 😅 Tällaisten muiden elämästä (jota ei edes täällä Helsingissäkään näy katukuvassa juurikaan) ahdistuneiden hörhöjen pitäisi tosiaan päästä hoidon piiriin. t. HeteroN

Kyllähän näkyy katukuvassa.

Vierailija
216/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhdenvertaisuus ahdistaa ihmisiä?

Koska ihminen ei halua luopua saavutetuista eduista. Onhan se vallan pöyristyttävää, että kukaan ei ole minun alapuolellani, eikä ole ketään johon purkaa pahaa oloani.

Ei me olla eriarvoisia oltukaan. 

Vierailija
217/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun annat homppelille pikkurillin, tämä haluaa koko käden. Kyllä tästä kaltevasta pinnasta varoitettiin jo alusta alkaen, mutta tyhmät eivät kuunnelleet, kuten eivät koskaan tee.

Homot eivät halua vähempää kuin, että heitä palvotaan.

Riski on kyllä olemassa, mutta siihen näyttää olevan kyllä vielä melko pitkä matka.

Tosin ainahan ihminen jotain palvoo. Miksei sitten välillä homoja?

Vierailija
218/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No AP ajattelepa asiaa niin, että sitä heteronormatiivisuutta on spämmätty joka puolella viimeiset tuhat vuotta. Nyt jos jokunen vuosi on ollut Pride-kulkueita sun muuta, entä sitten?

Millä tavalla "Pride-vouhotus" estää sinua olemasta mitä haluat? Onko sulla jotenkin heikko itsetunto tai kutkuttaako alitajuisesti toiset naiset sittenkin, muttet kehtaa tunnustaa?

Miten toisten ihmisten tasa-arvo voi ahdistaa sua?

terveisin toinen heteronainen

Oliskin kyse pelkästä tasa-arvosta. Mutta pride on kirjaimellisesti ylpeyttä. Jos olis erikseen tasa-arvolippu ja -kulkueet, niin tuskin sille löytyis vastustajia siinä määrin mitä sukupuolisekoilulla ylpeilevälle sakille

Et tunnu ymmärtävän mitä sana tasa-arvo ja syrjimättömyys tarkoittava

Te olette juuri tuota: "sukupuolisekoilulla ylpeilevää sakkia". Jos 6 -vuotias tulee koulusta puhuen bi -seksuaaleista, niin yhteiskunta on pahasti häiriintynyt.

Vierailija
219/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa kuinka paljon sua sitten ahdistaisi jos sattuisitkin olemaan vaikka lesbo tässä heterojen valtaamassa maailmassa.

Olen lesbo ja pride ahdistaa minua enemmän kuin kukaan hetero.

Ei siellä sinua kaivatakaan.

Mistä lähtien lesbo ei ole ollut tervetullut Prideen? Onpas suvaitsevaista. Sinnehän pitäisi toivottaa lämpimästi tervetulleiksi kaikki vähemmistön edustajat.

Kylläpäs meitä on siellä tuhatmäärin.

T. Lesbo

Varmasti. Mutta jos pride ahdistaa, koska se ajaa vasemmistolaisia interseksionaalisia arvoja, ei ilmeisesti ole tervetullut, oli sitten lesbo tai hetero tai mikä vain.

Vierailija
220/782 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä uskotaan mitä halutaan uskoa. Onhan se mukavampi ajatella että vastustus syntyy poliittisesta ohjailusta, eikä siitä että ihmiset on oikeasti saanu tarpeekseen.

Ja vois tosiaan kuvitella, että esim transaktivistit ymmärtäis ilmiöstä jotain. Mutta vähän liikaa on porukka silleen, että jos mies kokee olevansa nainen, niin se on silloin yhtä nainen ja samalla tavalla kuin biologiset naiset, ja häntä tulee kohdella sen mukaisesti. Jos on eri mieltä, alkaa nimittely. 

Itse meinaat, että ihmiset olisivat ihan yhtä kyllästyneitä, jos yksikään taantumuksellinen poliitikko tai somevaikuttaja ei tuuttaisi mediaan/someen negatiivista kommenttia aiheesta?

Tiedätkö, mikä on ylivoimainen poikkitieteellinen konsensus siitä, mitä transsukupuolisuus on?