Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa kuinka paljon sua sitten ahdistaisi jos sattuisitkin olemaan vaikka lesbo tässä heterojen valtaamassa maailmassa.
Olen lesbo ja pride ahdistaa minua enemmän kuin kukaan hetero.
Pride on politisoitunut vihervasemmistolaiseksi liikkeeksi jonka ympärillä parveilee erilaisia terroristiryhmiä tukevia fanaatikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No AP ajattelepa asiaa niin, että sitä heteronormatiivisuutta on spämmätty joka puolella viimeiset tuhat vuotta. Nyt jos jokunen vuosi on ollut Pride-kulkueita sun muuta, entä sitten?
Millä tavalla "Pride-vouhotus" estää sinua olemasta mitä haluat? Onko sulla jotenkin heikko itsetunto tai kutkuttaako alitajuisesti toiset naiset sittenkin, muttet kehtaa tunnustaa?
Miten toisten ihmisten tasa-arvo voi ahdistaa sua?
terveisin toinen heteronainen
Oliskin kyse pelkästä tasa-arvosta. Mutta pride on kirjaimellisesti ylpeyttä. Jos olis erikseen tasa-arvolippu ja -kulkueet, niin tuskin sille löytyis vastustajia siinä määrin mitä sukupuolisekoilulla ylpeilevälle sakille
Niin, se on ylpeyttä vastareaktiona sille, että taikauskoinen heteronormatiivinen kulttuur
Joo, no itse lihaa syövänä bi-naisena en kannata yhtä pitkää biletystä. Hyväksyntä on ollut hyvällä mallilla, mutta kun ei osata tunnistaa jo saavutettua kehitystä vaan vaaditaan lisää ja lisää hyväksyntää, niin helposti kustaan itse omiin muroihin sitten tuuttaamalla tuota paskaa niin että se hyväksyntä on kääntynyt yleisesti laskuin. Ja taikauskohan on hyvä nostaa asian suhteen esille, kun nää uskoo siihen, että ihminen voi syntyä "väärään" kehoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä liehu yhtään päivää heterolippu minkään maan lipputangossa.
Missään kansakunnissa ei puolusteta edes lasten oikeuksia yhtä fanaattisesti kuin tämän marginaaliryhmän, ja se on täysin käsittämätöntä. Tässä nimenomaan poljetaan monessa kohtaa lasten oikeuksia, kun ääri-ilmiöt ovat saaneet vallan, myös toisissa kouluissa.
Koska aivan ylivoimainen enemmistö on täysin yhtä mieltä heteroiden ja lapsien oikeuksista. Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksien kannatus taas ei pääse edes samalle kymmenluvulle.
Lasten oikeuksien polkeminen tapahtuu vain ja ainoastaan taantumuksellisten mielikuvituksessa.
Ei demokratiassa ole vähemmistöllä valtaa. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa kuinka paljon sua sitten ahdistaisi jos sattuisitkin olemaan vaikka lesbo tässä heterojen valtaamassa maailmassa.
Ei siellä sinua kaivatakaan.
Mistä lähtien lesbo ei ole ollut tervetullut Prideen? Onpas suvaitsevaista. Sinnehän pitäisi toivottaa lämpimästi tervetulleiksi kaikki vähemmistön edustajat.
Voi tulla mutta täytyy pyydettäessä kantaa palestiinan lippua tai hallitusta solvaavaa kylttiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika pientä siihen nähden, millaista ahdistusta seksuaalivähemmistöihin kuuluvat olet kautta aikojen kokeneet. Joissain maissa edelleen uhkaa kuolemantuomio. Sinä sentään saat elää heteroelämääsi ihan vapaasti, olet aina saanut.
Mitä oikeuksia Suomessa puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että ole hyvilläsi, sillä ihminen jota tämä ei ahdista, on paatunut.
Tai aivopesty vieraaseen valheelliseen ideologiaan, joka regressoi kokonaisia ikäluokkia.
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa
Niinpä, heterojen olisi jo aika pitää matalampaa profiilia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride on politisoitunut vihervasemmistolaiseksi liikkeeksi jonka ympärillä parveilee erilaisia terroristiryhmiä tukevia fanaatikkoja.
Näin on ja tasavallan presidentti vaimoineen suojelijoina. Olisi hyvä tietää miksi tällaiseen ovat lähteneet, ääntenkalastelua vai ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä sinua kaivatakaan.
Mistä lähtien lesbo ei ole ollut tervetullut Prideen? Onpas suvaitsevaista. Sinnehän pitäisi toivottaa lämpimästi tervetulleiksi kaikki vähemmistön edustajat.
Voi tulla mutta täytyy pyydettäessä kantaa palestiinan lippua tai hallitusta solvaavaa kylttiä.
Silloinhan kyse ei ole lainkaan sukupuolivähemmistöjen oikeuksista. Olenkin joskus ihmetellyt, kun Priden mukana kulkee ties minkä aatteen kannattajaa plakaateineen.
Miksi yhdenvertaisuus ahdistaa ihmisiä?
Koska ihminen ei halua luopua saavutetuista eduista. Onhan se vallan pöyristyttävää, että kukaan ei ole minun alapuolellani, eikä ole ketään johon purkaa pahaa oloani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään kansakunnissa ei puolusteta edes lasten oikeuksia yhtä fanaattisesti kuin tämän marginaaliryhmän, ja se on täysin käsittämätöntä. Tässä nimenomaan poljetaan monessa kohtaa lasten oikeuksia, kun ääri-ilmiöt ovat saaneet vallan, myös toisissa kouluissa.
Koska aivan ylivoimainen enemmistö on täysin yhtä mieltä heteroiden ja lapsien oikeuksista. Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksien kannatus taas ei pääse edes samalle kymmenluvulle.
Lasten oikeuksien polkeminen tapahtuu vain ja ainoastaan taantumuksellisten mielikuvituksessa.
Meillä ei töissä saa kutsua lapsia tytöiksi ja pojiksi. Pitää häivyttää kaikki sukupuoliin liittyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on ylpeyttä vastareaktiona sil
Joo, no itse lihaa syövänä bi-naisena en kannata yhtä pitkää biletystä. Hyväksyntä on ollut hyvällä mallilla, mutta kun ei osata tunnistaa jo saavutettua kehitystä vaan vaaditaan lisää ja lisää hyväksyntää, niin helposti kustaan itse omiin muroihin sitten tuuttaamalla tuota paskaa niin että se hyväksyntä on kääntynyt yleisesti laskuin. Ja taikauskohan on hyvä nostaa asian suhteen esille, kun nää uskoo siihen, että ihminen voi syntyä "väärään" kehoon
Hyväksynnän kääntyminen laskuun liittyy paljon selkeämmin siihen, että tietyt poliittiset voimat ovat pyrkineet lietsomaan näitä vastareaktioita korottaakseen äänisaalistaan kuin siihen, että pridejä järjestetään. Siksi pridet lopettamalla ei myöskään ongelmaa korjata, vaan samat poliittiset voimat jatkavat vaatimuksiaan ja tarvittaessa ohjaavat huomion muihin ryhmiin.
"Väärään kehoon" syntyminen on kuvainnollinen tapa havainnollistaa asiaa, kukaan asiasta jotain ymmärtävä ei väitä, että tuo olisi ilmiön fysiologinen ja psykologinen todellisuus.
Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.
1. Piet. 5:5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei töissä saa kutsua lapsia tytöiksi ja pojiksi. Pitää häivyttää kaikki sukupuoliin liittyvä.
Sairasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No AP ajattelepa asiaa niin, että sitä heteronormatiivisuutta on spämmätty joka puolella viimeiset tuhat vuotta. Nyt jos jokunen vuosi on ollut Pride-kulkueita sun muuta, entä sitten?
Millä tavalla "Pride-vouhotus" estää sinua olemasta mitä haluat? Onko sulla jotenkin heikko itsetunto tai kutkuttaako alitajuisesti toiset naiset sittenkin, muttet kehtaa tunnustaa?
Mitä tasa-arvoa on unisex-vessat ja -pukuhuoneet?
t. Heteronainen
Todellista tasa-arvoa on tamponit miesten vessoissa. Tosin Zuckerberg keräsi ne pois kun Trump valittiin presidentiksi. Harmittaa niiden miesten puolesta joilla on kuukautiset ja jotka käyttivät siteitä.
Outoa hyvin outoa pitäiskö mun olla huolissaan tuosta mun miehestä? On 40 eikä kuukautiset vielä ole alkaneet...?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Heteronainen
Ota selvää. Ymmärrät tahallasi asian väärin. Sitten mieti miksi se EI olisi tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Heteronainen
Ota selvää. Ymmärrät tahallasi asian väärin. Sitten mieti miksi se EI olisi tasa-arvoa?
Koska transnainen (= mies) voi tulla samaan vessaan tai pukuhuoneeseen kanssani, tai vaikka alaikäisen tytön. Et näe siinä mitään riskejä?