Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 4 official

Vierailija
23.06.2025 |

Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin. 

Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa. 

Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1896)

Vierailija
1821/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ohjelmat nimi voisi olla petollisten sijaan 'Tuulitunnelit'

Vierailija
1822/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petolliset kausi 4

jakso 9

Yöllä murhattiin Sergey ja pöydässä karkotettiin Mato

Miksi ihmeessä vain miehiä tiputetaan pelistä, ihme pelleilyä.

Miksi aina pitää tarttua sukupuoleen? Pudonneet nyt vain sattuivat olemaan miehiä. 🙄

Pitäis kysyä noilta pelaajilta, miksi teitte naisten liiton, miksi halusitte pudottaa miehet pois. Ei ne pudonneet ihan vain sattumalta olleet miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän ne kilpailijat äänestää porukalla samaa henkilöä? Eikös ne osaa ajatella omilla aivoilla?

Ainakin Suski ja Jonsu on selittäneet, että sopivat etukäteen, ennen pöytään menoa ketä äänestävät, koska eivät halua että joku oma frendi vahingossa putoaisi muutamalla äänellä kun aletaan hajauttamaan.  Silloin ei taida hyvätkään perustelut pöydässä kääntää päitä

Tää on just kaikkea sitä vastoin, mitä Cristofer on linnanherrana koettanut ohjeistaa.

Nimenomaan. Tässä rupeaa alkuperäinen idea pikkuisen himmenemään kun touhu on mennyt Selviytyjät-tyyppiseksi selän takana supinaksi ja sopimiseksi jo etukäteen, miten äänestetään. Olisi tarkoitus kerätä huomioita, faktoja, havaintoja ja spekuloida niillä pyöreässä pöydässä, heitellä siellä kysymyksiä, ottaa nimiä esille, saada kommentteja, osallistua ja syntyneiden teorioiden perusteella äänestää. 

Tällä kaudella on äänestykset sovittu etukäteen ja oltu pirun vihaisia jos joku on ottanut nimen esiin pyöreässä pöydässä saatika esittänyt kysymyksiä. Aiotaankohan tälle tehdä jotain jatkossa vai onko tämä tulevaisuudessa vain sisällä selviytyjät?? 

Vierailija
1824/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mato sanoi kasijaksossa, että hänen vaihtoehdot olivat kilpi, tikari, tai kaks hopeaharkkoa. Olisi kannattanut sanoa, että kilven tai tikarin ottaminen olisi vienyt hopeaharkon, eli kilven hinta olisi ollut 3000e. Tuossa kohtaa kisaa, eli että oma todennäköisyys pudota yöllä, koska on ilman kilpeä, oli vain noin 1/6, niin oli järkevämpi matemaattisesti kasvattaa voittopottia noin 1/6. Lisäksi tuskin petolliset yöllä tiputtaa sen, joka on jo äänestetty eniten epäilyttäväksi, ja vielä toiminut "epäilyttävästi" viittaamalla kilvelle ja tikarille kintaalla.

Jos Mato olisi ottanut tikarin niin Kaitsu olisi pudonnut äänestyksessä ja Mato ehkä yöllä.

Vierailija
1825/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kauden voisi saman tien kuvata Thaimaalla. Ja herkullinen lisä olisi tehtävä, jossa hopeaharkkoja vastaan huutokaupataan hampurilaisaterioita ja kuvun alla olevaa hapankorppua. Äänet voisi sujauttaa puuboksiin, ja Christoffer toteaisi äänestämisen jälkeen "käyn nyt laskemassa äänet".

Shield is again up for grabs.

Jengille toki huivit kaulaan. Naisten heimo olisi joku naarastiikereitä tarkoittava thaimaan sana ja miesten heimo voisi olla vaikka uroshirvet thaimaaksi.

Vierailija
1826/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AM alkoi maalittaa Matoa eikä kukaan tajua.

Sehän oli juuri sellainen, että kerrotaan fakta, että kaikki pitää epäillä, niin AM:n mielestä se kohdistui häneen.

Eikä Mato lopulta tajunnut itsekään.

Toistaa vaan, että se on fakta eikä ihmettele, että miten sä otat heti henkilökohtaisena.

Koska juuri niin petollinen tekisi ja tekikin, mut ei, ei-ei-ei.

Sitten pitäisi Vikin tajuta, että se ei voi voittaa AM:n kanssa, koska ladyt haluaa sen pois.

Kaitsu pois ja 5:n sakissa Viki ja 4 naista.

Mitä luulette kuinka kovasti AM puolustaisi pöydässä Vikiä ?

Jos Jonsu lähtee, luuletteko että Suski ja Sofia haluaa lopettaa pelin, kun Viki on vielä mukana ? 

Muistuksena, että vain Tuure on toistaiseksi pistetty pihalle.

Vierailija
1827/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananaivo Suskilta taisi tippua se ainoa ajatus päästä, ja toinen tuli tilalle, kun se sanoi, että AM:kin vois petollinen.

Vierailija
1828/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaitsu ja Viki tippuu vika jaksossa, emännät uskoo että pahuus voi asua vain miehissä, no aika usein asuukin. Naiset hihittelevät onnellisen emansipoituneina kuinka paha on saatu kitkettyä pois paratiisista. Annimari voittaa yksin. Just my opinion. 

Näin menee, tosin jos tiputtavan Kaitsun ensin, pitäisi kellojen soida, että toinen petollinen on nainen. Vai tuleekohan tässäkin Uk:n kaltainen käänne, etteivät finalistit paljasta pudotessaan, ovatko uskollisia vai ei..

Siis luoja mitä pösilöitä on Susanna "minä kun pelaan tunteella enkä noista petankkipeleistä välitä, miten voi olla noin idari.

Ja Sofia-parka perässä, häntä vedetään perässä. Ei ole kielestä kaikki kiinni. Miten voi olla noin pihalla. Hän ei kuitenkaan herätä sellaista ikävää ahnemaista tunnetta kuin Susanna joka mauttomampi tyyppi jolla entisen karjakon habitus, joka olisi kyllä kunniallinen ammatti.

Kiero savolainen Kaitsu lähti puhumaan Sofiaa ympäri. Sofia selvästi suuttui Toffelle hautojen äärellä kun vastasi Sofialle:"MINÄ kyllä pysyn perässä tässä pelissä.."

Susanna lohdutti Sofiaa että äänestää vielä sitten kun heitä on 3 jäljellä, missä vaiheessa se äänestäminen muuten loppuu? Missä säännöt?

Anni saattoi ampua itseään nilkkaan Vikin nimeä syöttämisellä. Olisi tarvinnut hänen äänensä. Toivottavasti se Jonsukin herää jos Susanna ja Sofia vaihtoi kelkkaa. Toivon melkein että Viki voittaa koska Annista tuli niin ahne ja Viki ollut uskollinen koko ajan häntä kohtaan.

Pliis TAVIS KAUSI EI ENÄÄ NÄITÄ HEMMETIN MITÄLIE-julkimoita! Pilaavat formaatin

Vierailija
1829/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestysmielessä huonointa toimintaa uskollisilta seitsemässä kaudessa mitä olen katsonut.

Pöydän ulkopuolella tulee kovalla syötöllä hyviä huomioita. Esim. Sofian latinoveren kiehahdus, kun Annimari hieroo vispilää ukkojen kanssa heti naisten liiton riemunkiljahdusten jälkeen. Jonsu tuli uskollisten epäonneksi selittämään mustaa valkoiseksi. Siinä se petollinen taas silmien edessä juonitteli. Mut kun ei maistu. Ei sitten millään!

Vierailija
1830/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kirjoittaa, eikö tuo yks plondi voi laittaa noi muovitissit välillä piiloon.😡

Vierailija
1831/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annimari saanut hyvin rakenneltua joukon, jossa järkipuhe on kirosana. Jos tuossa joukossa toteat että kehenkään ei voi luottaa mikä on koko ohjelman idea olet heti itse epäilyttävä ja epäluotettava. Hauskaa seurattavaa kun dream team nelikko valitsee fiilispohjalta jonkun, johon eivät "100 prosenttisesti luota" ja tätä fiilistä ei sitten pilaa mikään :D Päinvastoin yhtäkkiä kaikki tähdet ja merkit tukee sitä! Ei sillä niin väliä saadaanko petollinen äänestettyä ulos kunhan pidetään yhtä ja mennään yhdessä finaaliin<3

Vierailija
1832/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja Sergei pyörittää peliä. Mato, Viki ja Kaitsu vois nyt myös pelata yhteen enemmän. 

Vierailija
1833/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vain kaksi mahdollisuutta. Joko Suski ja Sofia voittavat. Tai sitten heidän kanssaan lopussa on Annimari joka sitten vie potin. 

Molemmat tosi huonoja vaihtoehtoja.

Suomen historian huonoin petolliset kausi.

Vierailija
1834/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vici tietäis , miten Annamari puukottaa selkään sitä .

Vierailija
1835/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä vielä enemmän ärsyttää JOUKKOTYHMYYS.

Mutta sanontahan kuuluukin: "joukossa tyhmyys tiivistyy". Tämä noitaenkelit on hyvä osoitus siitä.

Mennään tytöt yhdessä finaaliin, ihquuuu <3

Vierailija
1836/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimman Ruutu+ jakson meininki alkoi ärsyttää. Päätetään taas porukalla etukäteen kuka tiputetaan. Naistenliitto eli päättömät kanat. Ei mitään logiikkaa tai järkeilyä. Ihan pihalla koko porukka. 

Miksi se nyt vasta ärsyttää, koko ajanhan he on tehneet niin.

Cristoffer on pari kertaa sanonutkin, että tulkaa avoimin mielin pyöreään pöytään ja kuunnelkaa faktat, tehkää päätös sen perusteella mitä pöydässä puhutaan.

Jakso 9 - Arkkuarvoitus

Pyöreässä pöydässä äänestetään pois, ennakkosopimuksen mukaisesti, Mato.

Jonka jälkeen Cristoffer: "Päätätte etukäteen asioita, tulette tähän pöytään ja teistä tuntuu kaikenlaisia eri tunteita. Ette perustele asioitanne ja päätöksiänne mihinkään. Ja sitä paitsi olette pelkureita! Tässä pöydässä äänestää petolliset ja pelkurit.

Jonka jälkeen Susanna kameralle: "Tyttöjen liitto on mun osalta nyt ainakin tällä hetkellä viel ihan pelkkää feikkiä. Täällähän ei sais mennä tunteella, mutta mä meen tunteella. Anteeks mutta mä en laskeskele niin hirveesti niit todennäköisyyksii noista petankkipeleistä. "

Hohhoijjaa just näin... ja Kaitsu ei oo nähny näin jännää finaalia koskaan.

Totanto please, ensi kaudelle osallistujia jotka osaavat pelata ja ehdottomasti ei ystävyksiä. Kiitos ja heippa, loppu ei enää kiinnosta...

Vierailija
1837/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Petollisten paljastus - Sergei:

Mä uskon, että Petollisia ovat Kaitsu, Mato, ehkä jopa mahdollisesti Annimari. Ja ehkä Viki.

Joku niistä neljästä.

Annimari! Rehellisesti sanottuna mä oon aika järkyttynyt. Sen verran monta kertaa  mä oon joutunut häntä rauhoittelemaan et tuntuu jopa vähän häiritsevältä, miten joku pystyy noin vuolaasti itkemään ja valehdella kun eii edes ole jäämässä kiinnni. Olen järkyttynyt, olen järkyttynyt.

Vierailija
1838/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmit ihan finaalissa!

Voimaantuminen, manifestointi, nouseva oinas, astraalijooga, vetovoiman laki, maadoittumisen salaisuudet. Girl power!

Mimmit vetää ihan kybällä! Go girls!

Miehet on Marsista ja naiset Venuksesta. Ota siitä sitten selvää.

Mitä Seppo Räty sanoisi?

Vierailija
1839/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Tuuren puheista  paistoi selvästi läpi, keitä muut uskolliset on, sehän sen sanoikin, että Annimari ja Viki on petollisia, ennen kuin Tuure itse äänestettiin ulos.

Jos ei uskolliset tuosta tajunneet, niin missä uskollisten hoksottimet on. 

Uskolliset koko ajan höpöttävät jollekulle, myös petollisille, minä luotan sinuun,  siis  missä asiassa luottaa. Vähän ihmetyttää.

Jöipä mieleen että syyllistyikö Tuure sääntörikkomukseen. Oli sanonut kameroiden ulkopuolella Kaitsulle että jos hän lähtee niin Annimari ja Viki on petolliset. 

Mistä tieto, että Tuure olisi noin sanonut Kaitsulle?

Vierailija
1840/1896 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jöipä mieleen että syyllistyikö Tuure sääntörikkomukseen. Oli sanonut kameroiden ulkopuolella Kaitsulle että jos hän lähtee niin Annimari ja Viki on petolliset. 

Ihan sääntöjen mukaista pelaamista oli Tuurelta eikä tehnyt mitään, mitä muissa Petolliset kausissa ei olis joku toinen Petollinen jo aiemmin tehnyt. Cristoffer on tästä myös puhunut, ainakin kahdessa podcast jaksossaan, kuinka ei voi käsittää noita perusteettomia syytöksiä Tuurea kohtaan ja täysin tyhjästä nyhjättyä kohua. Cristoferin mielestä mitään kohuttavaa ei ole tapahtunut tai kukaan käyttäytynyt huonosti, saatika sääntöjen vastaisesti. Ehkä hän sen tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän