Petolliset kausi 4 official
Petollisten neljäs kausi alkaa jo syyskuussa 2025. Kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin.
Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.
Jännittävää. Veikkauksia kilpailijoista?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1854)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai hiljaisemmat naiset; Susanna, Sofia ja Jonsu pääsevät finaaliin, koska Annimari ei ole eikä tule suostumaan heistä ketään murhaamaan ja he juuri sopivat keskenään ennen pyöreää pöytää ketä äänestävät.
Tylsäähän se on, todella tylsää
Annimari haluaa vaan kaikki miehet ulos pelistä, koska on todennäköisesti miesvihaaja.
Am on kaiken lisäksi ahne, muista piittaamaton muija, joka toivottavasti ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petolliset kausi 4
jakso 9
Yöllä murhattiin Sergey ja pöydässä karkotettiin Mato
Miksi ihmeessä vain miehiä tiputetaan pelistä, ihme pelleilyä.
Koska, Jonsu on keksinyt, että joku miehistä on petollinen. Ensin Mato, sitten Kaitsu ja lopuksi Viki. Eihän, kukaan näistä naisista voi olla petollinen. Onnistui, vielä nämä puupäät saamaan kelkkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki:
"Siis tää Vainajan linna missä me nyt ollaan, tääl on taisteltu perinnöstä, tääl on murhattu jengii ennenkin"
"Teemu Packalen ku tuli ni mä sanon että te ootte kaikki pelkästään kuolleita"
"Pakko sanoo että tota tää Cristoffer, Mr Ken-malli, tuli mä tunsin mun pakaroissa semmosen niinku, toi mikä se on tää...tuli toi niinku hiki!"
"Mä olen nyt petollinen.. mä oon susi, iso paha susi hhhähähähä moottorisaha"
"Hitto tää on vaikee tehtävä, oisinpa ollu uskollinen... mä pelkään mun suu tällä hetkellä, mun suu on ilmansuodatin"
"En ois uskonu et tää menee näin henkisesti ihon alle.. toivottavasti pää kestää"
"Tää avaintehtävä on vähän kussu"
"Mullon nt vähän paskat housuss
Sori mutta mikä pointti on kirjoittaa näitä sanomisia tänne?
--- --- ----
Peliin osallistuvat ei ole tajunneet Petollisten pointtia eikä
kaikki kommentoijat keskustelupalstalle kirjoittelun pointtia.
Tämä kausi tiivistettynä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä peleissä on oltava pumpulipää,tai kaksi. Susanna Penttilä on yksi sellainen joka vaan puuhaa ystävyys edellä, ettei suostu äänestämään ns Hyvää tyyppiä tai ystävää ulkomaailmasta...
Toisaalta Suskihan sanoi lopuksi, ettei luota enää naistenliittoon. Mutta lähteekö Kaitsun, Sofian kanssa suunniteltuun kolmen kimppaan..todennäköisesti ei ja Sofia seuraa lampaana perässä. Ensi viikolla finaali, joten veikkaan, että ensin miehet ja sitten Jonsu. Suski kyllä heitti epäilyn Annimariin, mutta tuskin uskaltaa lähteä sen pidemmälle..
"Ensi viikolla finaali", finaali on 15.11. Pari viikkoa joutuu vielä kärvistelemään, mutta kyllä Susanna hoitaa tämän petollisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petolliset kausi 4
jakso 9
Viimeisessä pöydässä siis ovat Kaitsu, Viki, Annimari, Jonsu, Susku ja Sofia. Veikkaan että miesten pudotus jatkuu. Sitten Annimari turvautuu Suskuun ja pyrkii pudottamaan Jonsun tai Sofian. Mahtaakohan Susku järkiintyä ajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Jonsu ajaa miehet ulos liikettä, naisten täytyy voittaa ja muut naiset lähtee mukaan. Annimarille tietysti hyvä juttu..mutta nyt ei olla Selviytyjissä, täysin eri peli.
Jonsu uskoo olevansa, naiset voittoon hinnalla millä hyvänsä. Heillä on noitaryhmä ja kunhan miehet on ulkona, sama kuka voittaa. Toivottavasti lähtee seuraavana.
Huhhuh kuinka loistavasti Annimari on pelannut petollisena, todella nostan hattua ja kumarran, wau!
Uusimman Ruutu+ jakson meininki alkoi ärsyttää. Päätetään taas porukalla etukäteen kuka tiputetaan. Naistenliitto eli päättömät kanat. Ei mitään logiikkaa tai järkeilyä. Ihan pihalla koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
Uusimman Ruutu+ jakson meininki alkoi ärsyttää. Päätetään taas porukalla etukäteen kuka tiputetaan. Naistenliitto eli päättömät kanat. Ei mitään logiikkaa tai järkeilyä. Ihan pihalla koko porukka.
Miksi se nyt vasta ärsyttää, koko ajanhan he on tehneet niin.
Cristoffer on pari kertaa sanonutkin, että tulkaa avoimin mielin pyöreään pöytään ja kuunnelkaa faktat, tehkää päätös sen perusteella mitä pöydässä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
ja kukaan ei välitä taaskaan kun Cristoffer toteaa että ystävä tai vihollinen, teille valehdellaan täällä päin naamaa
Kukaan ei ole missään vaiheessa kuunnellut.
Cristofferilla on valtava itsehillintä.
Hieroo vinkkejä naamaan, ketään ei kiinnosta.
Kaitsu ja Viki tippuu vika jaksossa, emännät uskoo että pahuus voi asua vain miehissä, no aika usein asuukin. Naiset hihittelevät onnellisen emansipoituneina kuinka paha on saatu kitkettyä pois paratiisista. Annimari voittaa yksin. Just my opinion.
Jollain tavalla käy miehiä vähän sääliksi noin niinku yleisesti, että kuinka vietävissä ne on. Edellisellä kaudella portiontiina veti sääliä ja itkeä pillas joka käänteessä, ja sai sääliä ja myötätuntoa. Nyt annimari kans on ottanut heikkonainen roolin. Kuinka paljon naiset käyttää tota oikeassa elämässä miesten pyörittelyyn. Mä oon sen verran ruma ja tavallinen etten ois voinu käyttää tota toimintatapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petolliset kausi 4
jakso 9
Siksi kun siinä on niksi.
Annimari pelaa todella taitavasti ja tajuaa miten vietävissä Susanna ja Sofia ovat. Seuraavassa pyöreässä pöydässä äänestävät pois Kaitsun, sitten Vikin. Sen jälkeen Jonsuun luotetaan vähiten jäljelle jääneistä tytöistä (ihan vaan fiilispohjalta), eli finaaliin jää Annimari, Susanna ja Sofia, jolloin Annimari voittaa pelin.
Vierailija kirjoitti:
Kaitsu ja Viki tippuu vika jaksossa, emännät uskoo että pahuus voi asua vain miehissä, no aika usein asuukin. Naiset hihittelevät onnellisen emansipoituneina kuinka paha on saatu kitkettyä pois paratiisista. Annimari voittaa yksin. Just my opinion.
Näin menee, tosin jos tiputtavan Kaitsun ensin, pitäisi kellojen soida, että toinen petollinen on nainen. Vai tuleekohan tässäkin Uk:n kaltainen käänne, etteivät finalistit paljasta pudotessaan, ovatko uskollisia vai ei..
Ehkä tulevissa kausissa, jos niitä tulee, target onkin näissä ns. viattomissa naisissa. Ja sitten ne onkin uskollisia, on tää hauska peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viki:
"Siis tää Vainajan linna missä me nyt ollaan, tääl on taisteltu perinnöstä, tääl on murhattu jengii ennenkin"
"Teemu Packalen ku tuli ni mä sanon että te ootte kaikki pelkästään kuolleita"
"Pakko sanoo että tota tää Cristoffer, Mr Ken-malli, tuli mä tunsin mun pakaroissa semmosen niinku, toi mikä se on tää...tuli toi niinku hiki!"
"Mä olen nyt petollinen.. mä oon susi, iso paha susi hhhähähähä moottorisaha"
"Hitto tää on vaikee tehtävä, oisinpa ollu uskollinen... mä pelkään mun suu tällä hetkellä, mun suu on ilmansuodatin"
"En ois uskonu et tää menee näin henkisesti ihon alle.. toivottavasti pää kestää"
"Tää avaintehtävä on vähän kussu"
<
pointti on kerätä Suomen 👩🏻valkoroska säännöllisesti TV:n ääreen.