Kari Kanala hakee tuomiorovastiksi
Usein ihmetellyt että kirkko haluaa olla tekemisissä ensitreffit alttarilla-ohjleman kanssa. Jos joku on avioliiton häpäisemistä niin tämä - ja Kanala siellä mukana.
Kommentit (69)
Huvittaa että yhden Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan kirkkoherran eli tuomiorovastin valinnasta puhutaan täällä kuin kyse olisi jostain koko kirkkoa koskevasta asiasta.
Siitä olen samaa mieltä, että Kanala ei ole sopiva tähän virkaan. Niin kirkkoherran kuin kenen tahansa muun papin virka on paimenvirka, jossa pappi on myös esikuva seurakuntalaisilleen. Tähän rooliin ei sovi sen paremmin Kanala kuin Helsingin piispakaan. Samanlaisia telkkaripellejä molemmat.
Onpa Kari energinen. Itse tuskin jaksaisin erikoisia uria jos olisin lähelle 60v. Tai no rahaa kai saa virasta ja muuta iloa.
Vierailija kirjoitti:
Kanala oli muistaakseni sarjapettäjä. Ties mitä muuta. Suomen "kirkon" taso vuonna 2025.
Pettäminen ei ole mitenkään oleellista.
Kanalassa kaa kaa, Kari katala...
Liian levoton. Tuomiorovastin tulee olla mielestäni rauhallisen jämäkkä. En näe Kari Kanalaa tällaisena vaikka olisikin muuten pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Mua henkilökohtaisesti vtuttaa se, että kirkko ei muka voi siunata homopareja, mutta jotain julkisuuskipeitä tyrkkyjä realityohjelmassa kylläkin.
Homoseksuaalisuus on kirkon opetuksen mukaan syntiä
Todellinen Putous-hahmo tämä pappi vai mikälie.
Kanala-hullu on päässyt taas karkuun suljetulta osastolta.
Kanala ja Laajasalo ovat molemmat huonoja pappeja. Erottaa heidät pitäisi kummatkin.
Tuollainen pellepappi sopii sikalaan saarnaamaan sioille
Ja rovastilla palkka tietenkin tähtitieteellinen. Onneksi en kuulu Valtion kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitainen tyyppi
Papiksi kyllä. Enempi toimis jossain hellareissa tuommoinen "hulivili".
Tuntuu viihtyvän por no inan kanssa samoissa tv ohjelmissa. Melkonen rovasti.
Vierailija kirjoitti:
Huomiorovasti
Todella.
Ja kyllä se sarjapettäminen on kirkon viroissa oleellista. Kertoo niin paljon siitä, minkä verran piittaa muiden vahingoittamisesta ja seksuaalisesta vastuusta. Onko mitään omaatuntoa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua henkilökohtaisesti vtuttaa se, että kirkko ei muka voi siunata homopareja, mutta jotain julkisuuskipeitä tyrkkyjä realityohjelmassa kylläkin.
Homoseksuaalisuus on kirkon opetuksen mukaan syntiä
Avioliitto on pyhä liitto, rakkauden takiahan naimisiin mennään. Miksi papit siunaavat toisilleen ventovieraita ihmisiä, jotka todennäköisesti ottavat pian avioeron? Eikös aviero ole syntiä raamatun mukaan?
Tekopyhä ja teennäinen jätkä.