Mikä kivana pidetty asia on sinusta tylsää?
Kommentit (288)
Hieronnassa oleminen. Ihmiset tuntuvat nauttivan hieronnasta ja oo kun ihanaa, ja ostetaan lahjaksi hierontalahjakortti jne. Pelkään, että joku ostaa vielä joskus hierontalahjakortin. En halua, että joku tuntematon koskee minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat. Paljussa lilliminen.
Palju kyllä ällöttää itteäkin. Pelkästään kylpyammekin ällöttää lillua omissa paskaliemissä, niin lisätään siihen vielä joku 3 muun liemet sekaan.
Ei sinne paljuun mennä likaisena.
Vaikka ei, niin aina ihmisesta irtoaa jotain ihosolukkoa, hilsettä, eritteitä lämpimään veteen. Jäänyt vehkeet vähän huonommalle pesulle ja sitten kaikki valkovuodot ja juustot siellä yääk.
Festarit.
Kalastaminen.
Veneily.
Joukkuelajit, siis itse pelata. (Oon aina inhonnut kori-, jalka- ja lentopalloa, ja ringetteä ja lätkää. Tykkään kyllä pelata tennistä, golfia tai pingistä esimerkiksi, juosta, kiipeillä ja jumpata.)
Vierailija kirjoitti:
Paljussa istuminen
Kokeile seisten niin alkaa naurattamaan.
Ihmisten kanssa vapaa-ajalla hengailu. Suurin osa ihmistä on tylsiä ja tyhmiä.
Fine dining. Ja ylipäätään ravintolassa syöminen ns. hienosti. Minulle se on täysin rahanhukkaa. En ymmärrä miksi monien mielestä rahaa kannattaa käyttää kalliiseen syömiseen fiinisti.
Pizzalla on kyllä kiva joskus käydä, mutta se on toinen juttu.
Hampurilaisen syöminen siellä hampurilaispaikassa.
Jäätelötötterön tai pehmiksen syönti kesähelteellä. Suuri osa jäätelöstä sulaa sormille. Jäätelö syödään kotona.
Katsoa televisiota tai elokuvaa jonkun toisen kanssa.
Jotkut kaupunginosa tapahtumat.
Matkusteleminen jossain etelässä turistirysässä
Kaikki juhlat, ei siis juhlapyhät. Ja ei, en ole epäsosiaalinen, ihmispelkoinen ym.
Konsertit. Olen mukana pari ekaa kappaletta, max puoleen väliin. Sitten vaan alan toivoa, että voisi jo poistua.
Hääjuhlat. Hautajaisissakin on mukavampaa.
Seksi. Sottaista, hikistä ja turhauttavaa puuhaa, josta nauttii vain toinen osapuoli. Mies on onnessaan, kun teeskentelen orgasmia saadakseni touhun loppumaan mahdollisimman nopeasti.
Ehkä sulla on huonoa seuraa? Kun on hyvää seuraa (vaikka siis olisi vain itsekseenkin) niin mikä sen parempaa kuin hyvä ruoka?
Minusta paremmissa paikoissa syöminen on todella edullista Suomessa myös.