Mikä kivana pidetty asia on sinusta tylsää?
Kommentit (288)
Saunominen joku seurana. Haluan saunoa yksin!!!! Älkää tunkeko yhtäaikaa!
Pihamaalle kukkien värkkääminen. Multaa, lannoitetta ja kastele ja nypi. En ei kiinnosta.
Sirkus, lentäminen ja kilpailujen seuraaminen
Viileys. Talvi.
Mä en saa niistä mitään irti.
Metsästys, kalastus, marjastus, sienestys, saunominen, ryyppääminen, tupakointi, ruoanlaitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ikävää olla junassa veturimiehenä.
Minä olen mieluiten junan keskellä.
t: Markku 54v
Hiilivaunu on paras paikka .
Jos on loma-aika ja kauppakeskukset täynnä lapsiperheitä sekä muita. Liika porukka vie omankin innon käveleksiä vaan ja haluaa äkkiä ulos. Ennen ei lapsia ja muita viety noin paljon eri kauppoihin, vaikka se lienee sateella ainoa sisätila. Kauppa-alueet ovat siis muuttuneet tylsiksi ja ennalta-arvattava kuvio. Ei rauhallisia kohtaamisia tai komeita prinssejä.
Juoruilu. Sellainen loputon muiden negatiivissävytteinen arvostelu. Ei vaan vois kiinnostaa. Antakaa toisten olla sellaisia kuin ovat, luuletteko olevanne parempia?
Sitten taas jos saa pitkästä aikaa kuulla vanhojen tuttujen kuulumisia, niin sellaisista juttelee mielellään, kun jutut hyvällä mielellä kerrottuja. Tykkään kuitenkin enemmän tehdä asioita yhdessä, ja haaveena olisi saada ystäviä, joiden kanssa voisi jutella kirjallisuudesta, historiasta, tieteestä, oppia yhdessä. Mistä niitä saisi?
Ihan kaikki pallopelit. Järkyttävän tylsää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaravintoloissa käynti. Se odottelun määrä. Ensin odotat tarjoilijaa, ruokalistaa, että pääset tekemään tilausta, ruokaa, laskua, jälkkärilistaa, jälkkäriä.
Totta muuten! Kaiken muun kestäisi mutta se laskun odottelu, ei jumaliste.
Pienten lasten kanssa oleminen ja niiden juttujen kuunteleminen. Lapsista tulee kiinnostavia vasta teini-iässä kun oppivat ajattelemaan aivoillaan.
Elokuvat, televisio, teatteri, kyläily, vieraiden käynti kotona, urheilun seuraaminen, lentäminen ja lentojen odottelu, laivamatkat ja varsinkin risteilyt, mökkeily sääskien syötävänä, biletys ja tanssiminen, kissat ja matelijat lemmikkeinä, metsästys, marjastus, patikointi ja vaeltelu, talvi ja kaikki siihen liittyvä. Tässä nyt aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaravintoloissa käynti. Se odottelun määrä. Ensin odotat tarjoilijaa, ruokalistaa, että pääset tekemään tilausta, ruokaa, laskua, jälkkärilistaa, jälkkäriä.
Totta muuten! Kaiken muun kestäisi mutta se laskun odottelu, ei jumaliste.
Aina ihmetellyt, miten asia ulkomaan lomilla menee niin jouhevasti ja mukava fiiliskin aina.