monta kertaa viikossa rakastelette?
meillä n3 kertaa
Kommentit (60)
Vierailija:
Kauhean moni ei saa niin usein kuin haluaisi?
(En saa itse yhtään tällä hetkellä, mutta olenkin sinkku.)
Kerran parissa kuukaudessa kun saa niin siinä ei paljon naurata. Vieraisiinkaan en lähteä. Pitää varmaan ottaa lapset mukaan ja lähtee pois.
max. 3 kertaa viikossa - joskus ei yhtään =(
joopa joo. nuo " saamattomat" viikot on ihan peestä. tyytymätön olen ja partnerin vaihto on käynyt mielessä =(
n38
Keskimääräisesti 4x kuukaudessa, mutta välillä tulee ikäviä 3vk katkoksia, kun naista ei vaan satu huvittamaan pitkään aikaan.
joskus useammin, esim. joka viikko, mut joskus menee aika monta viikkoa, ettei olla yhdynnässä. hommasta tulee mulle joskus paineita (=pitäis olla yhdynnässä) ja sit ei ainakaan huvita. ja jos mua ei huvita, en kykene harrastamaan seksiä, koska sit en ainakaan haluais varmaan useampaan kuukauteen.
harvasta tahdista huolimatta vauvatoiveita. olen tikutellut ovista, mut tikkujen mukaan mulla ei ole ovista joka kuukausi, niin ei senkään takia tule oltua yhdynnässä. olen varannut ruiskun siltä varalta, jos tikut näyttäis ovista, niin voisin ruiskutella sisääni muumumukimenetelmällä, jos ei sattuis tekemään mieli. vaan toistaiseksi on ovistikut näyttänyt niin harvoin vihreää valoa, et silloin on tullut kyllä harrastettuakin. joskin toistaiseksi tuloksetta. lekurille pitäis varmaan mennä tutkimuksiin.
Itse en ainakaan alentuisi miehenä tuollaiseen. Jos mies tekee sen mielellään, niin onpa naurettava parisuhde, tuhoon tuomittu jo aikoja sitten...
Vierailija:
olen varannut ruiskun siltä varalta, jos tikut näyttäis ovista, niin voisin ruiskutella sisääni muumumukimenetelmällä, jos ei sattuis tekemään mieli.
Tänään pannaan pitkän kaavan kautta. Saunotaan. Juodaan viiniä ja tollee. Voiski katsoa tänään sen ihanan leffan Sininen ja sen jälkeen rakastelua.
Mies yleensä nuolee ja valmistaa mut orkkufiilikseen ja saa mut villiksi, vastuuttomaksi ja hiukan tuhmeliiniksi. Tulis jo ilta :))
1-max 2. Ennen joka päivä, mut sen jälkeen kun tulin raskaaksi miehestä on tullut super nihkee. Oon ottanu asian puheeksi, mutta ei haluta ni ei sitten väkisin. Ei tunnu kivalta kun seksiä joutuu ruinaaman väkisin. Itse siis N 21 ja M 23, lapsi 3 kk. Ulkonäköni ei ole raskauden jälkeen ainankaan huonompaan suuntaan mennyt, joten en keksi muuta syytä kun että mies vaan on niin sekasin tästä uudesta elämäntilanteesta, emt. Epätoivo :P
Ennen raskautta päivittäin, ei ongelmaa sen suhteen. Kun raskaus alkoi näkyä seksiä ei. lapsi on nyt 2,5 vuotta ja säälittäviä rakastelukertoja samanverran. Mulla kyllä haluttas. En ole miehestä saanut irti että miksi se ei kiinnosta, ei kuiten erotakkaan halua..
kertokaa onko vastaavaa ja miten sevitetty!
> Ja mistähän ajattelit saavasi täytettä muumimukiisi?
> Itse en ainakaan alentuisi miehenä tuollaiseen. Jos mies tekee sen
> mielellään, niin onpa naurettava parisuhde, tuhoon tuomittu jo aikoja
> sitten...
no jaa. miestäni ei asia haittaa. itse asiassa saattais ehkä haluta tulla katsomaan, jos ruiskuttelisin sisääni.
ja meikä voisi ehkä auttaa häntä saamaan soosin mukiin, jos hän haluaisi. ei toistaiseksi käytännön kokemusta, kuten sanoin. sorry, jos jotakuta yököttää tms.
lapsitoive on yhteinen. yritystä 2.5v, mutta läheskään joka kuu ei oo ollu varmaan tärppikuu, kun kuten sanoin, ovista ei ilemsiesdti tuu läheskään joka kuu vaan vaan joskus.
Itseäni ei huvita nykyään lainkaan, mutta ryhdyn seksiin kun mies tahtoo. Tässäkin keskustelussa on näitä " lähden sitten vieraisiin" -kommentteja ja sitä en halua. Joten annan seksiä vaikka itse en haluaisi. Ikävää se on, haluaisin haluta taas, mutta mihin lie halut karanneet. Lähinnä iltaisin lasten nukkuessa haluaisin vaan olla rauhassa, jutella ja halailla korkeintaan. Töissä koko ajan joku vaatii, lapset vaatii ja sitten mieskin vaatii. Elämä yhtä vaatimusten täyttämistä. Sitä se seksikin nykyään on. Miehen tyytyväisenä pitämistä.
oletko koskaan miettinyt asiaa siltä kannalta että Sinua halutaan vähän joka paikassa?! Mies haluaa, lapset haluaa ja työssä monet tarvitsee apua. Haluaisitko että nämä kaikki haluaisivat jotain muuta? Jos et niin kannattaisiko olla vähän kiitollinen ja tuntea kiitollisuutta siitä että olet kai aika tärkeä ihminen näille kaikille? Voi tulla sekin päivä vielä että miehesi ei yhtäkkiä olekaan kiinostunut sinun " uhrauksistasi" kun hänellä on ehkä joku toinen joka haluaa häntä aidosti.
ja siksi ryhdyn seksiin vaikka ei aina huvitakaan. Tietysti on hyvä olla tärkeä ja tarpeellinen. Joskus vaan ei jaksa olla aina se jolta vaaditaan. Jos saisi vaan olla niinkuin itse haluaa ja välistä vaatia muilta... Itsekäs ajatus, mutta ikuinen " antajan" roolissa oleminen vie voimia.
Moni valittaa, ettei puoliso anna ja halua. Mutta tiedättekö miltä tuntuu, kun ei itse halua? Kun puoliso haluaa ja itsestä tuntuu, ettei voisi vähempää kiinnostaa, ja on vaan toisen mieliksi eikä tunnu miltään? Itku siitä tulee jälkeenpäin salaa, kun on niin paha olla. Joskus sitä oli villi ja innokas ja seksi oli ihanaa. Olisi ihanaa jos olisi yhä niin, tämä lattea olo tuntuu todella pahalta. Sitten kun siitä puhuu on kommenttina " miehesi löytää jonkun ihanan joka antaa" . On meillä seksiä, sen pari kertaa kuukaudesta - useamman kerran viikossa. Ei vaan spontaanisti minun halustani, vaikka toivoisin joskus niin käyvän. Kammottavaa olla seksihaluton ja ikävä vaimo, vielä täytyy pelätä, että mies tämän takia jättää, vai? Kun on jo menettänyt jotain suurta, intohimon ja halun. Ehkä se tulee takaisin, kun tämä elämän hektisyys ja tohina helpottaa vähän.
Meillä on välillä pitkiäkin aikoja, että seksiä ei ole ollenkaan, siis kuukausia. En tiedä haittaako se miestäni, kun ei ole mitään sanonut. Aamuisin kyllä varsinkin tuntuu hänellä tekevän mieli(Itselläni ei). Mutta nyt olen saanut haluni takaisin.. ehkä vauvatoiveiden vuoksi.. ja seksiä ollut jo kahtena päivänä peräkkäin. Normi ehkä 5 kertaa vuodessa...
Minä 34 ja mies 37, kolme pientä lasta, 4.tulossa. yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.
Lapsen syntymän jälkeen seksi tipahti top 3:sta jonnekin viidenkympin paikkeille. Käytämme itsekkäästi kaiken ylimääräisen vapaa-ajan omien asioiden hoitoon ja harrastuksiin, seksille ei jää enää aikaa. Kiihkeässä arjessa kahden ihmisen libidon synkronoituminen on silkkaa tuuria. Jonkin aikaa meni totutellessa tilanteeseen, sitten tuli totaalinen kyllästyminen vonkaamiseen. Yllättävää oli se, että libidokin tottuu tilanteeseen, eikä seksi edes pyöri mielessä nykyisin samalla tavoin kuin aiemmin. Se on helpottavaa. (M32, N31)
Vierailija:
meillä n3 kertaa
yhteiseloa 2v, tahti pysyny samana kokoajan, menkkojen aikana huilitaan :)
Seksiä (hyvää sellaista) 2-3x viikossa. Toisinaan jopa useammin.
Käsi käy, ei voi mitään. Eli enempi haluaisin.
Mutta on niin hyvä nainen etten valita. Hoitaa kodin ja lapset eikä tyhjää jäkätä. Kaveritki on kateellisia.
Vaan on kyllä tosi, että jos ei ees kertaa viikossa saa oikeaa pil**a niin kyllä sillon ei oo parisuhde enää minkään arvonen. Seksi kun kuuluu suhteeseen, oli sitten lapsia tai ei. Meillä niitä on neljä ja seksin laatu parantunu vaan jokaisen lapsen myötä.