monta kertaa viikossa rakastelette?
meillä n3 kertaa
Kommentit (60)
pelkkää jyystämistä. Maku menis äkkiä. Meillä ehkä kerran/pari kuussa. Riittää kummallekin. Joskus ei sitäkään.
Vierailija:
pelkkää jyystämistä. Maku menis äkkiä. Meillä ehkä kerran/pari kuussa. Riittää kummallekin. Joskus ei sitäkään.
sitten illalla yleensä myös halutaan sekstailla.
2-3 kertaa viikossa,
yhteistä taivalta 16v ja 2 alle kouluikäistä lasta.
mies haluaisi kyllä joka päivä, mutta minä en jaksa =(
N32 ja M39 seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa. Kidun, koska sen kymmenen kertaa liian vähän. Koskaan -ei edes sinkkuaikoina- ole ollut näin vähän seksiä, kärsin oikeasti.
haluaisin enemmän mutta oma mieheni ei oikein nappaa, ikävää mutta niin se vaan on.
Kerran viikossa ja aina samaan aikaan.
Joskus menee parikin viikkoa että vaimo ei anna.
Kyllä pännii ja nivusia pakottaa. Taidan hommata itselleni vakio huoran joka hoitaa homman vaimon puolesta.
Ollaan 27 ja 28v, lapsia neljä.
Monipuolista ja molempia tyydyttävää seksiä.. ja koska minulla (naisella siis) ei halut hyrrää ihan niin usein kuin miehellä, niin suuseksiä on myös usein. Eipä minun suu siitä kulu, vaikka sillä mieheni teenkin tyytyväiseksi pari kertaa viikossa. Ja joskus sitten innostun itsekin ;)
1-2 kertaa kuussa. Yleensä vain kerran. Miestä ei kiinnosta sen enempi...
0.5 kertaa maksimissaan / vko. Eli kerran tai kaksi kuukaudessa. Jippii.
M27
Usein käy niin että seksiä on 1-2krt/kk. Mutta tähän on selkeät syyt; vauva, työkiireet ym.
Asia korjaantuu kyllä ajan kanssa.
pyritään päivittäin muuta yleisin on 4-5 krt viikossa.
viikonloppuisin joskus myös aamulla tai päivällä kun lapset esim ulkona
nainen on raksana 4 kk usein käy niin että seksiä on 18-40 viikoss kertaa, eli lähes joka päivä Amulla .keskipiävä eli 14:00-15:00 kello ilalla ,yöllä. 4kk joku kiivoss käy 18-40
Minulle riittäisi hyvin pari kertaa viikossa. Otollisina päivinä mies haluaa parikin kertaa päivässä. Sanoo, että mies pääsee niin harvoin elämässään tositoimiin, että haluaa kaiken ilon irti. Miehellä on kolme lasta edellisestä liitosta ja nyt meitä vaivaa hirveä vauvakuume. Toinen yritys nyt takana ja kuukautiset myöhässä 5 päivää. Hirveesti tekisi mieli testata, mutta mies on sitä mieltä, että hauskempaa on jännätä.
Kauhean moni ei saa niin usein kuin haluaisi?
(En saa itse yhtään tällä hetkellä, mutta olenkin sinkku.)
Tän vuoden puolella ei vielä kertaakaan. Hyvin menee...