Pitää olla päässä jotain vikaa jos nauttii tällasesta kesästä
Ihan kun ei muutenkin olisi tarpeeksi kylmää tässä maassa suurin osa vuodesta niin kesäkin vielä samaa paskaa
Kommentit (141)
Todennäköisesti hellevihaajat on l äskejä tai jotain vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
No itse en pidä helteistä. Missään kohtaa lakia ei lue, että helteistä on pakko pitää.
Itse asiassa lukee. Et taida olla kovin perillä laeista.
Vierailija kirjoitti:
No itse en pidä helteistä. Missään kohtaa lakia ei lue, että helteistä on pakko pitää
Kuka on puhunutkaan mistään v*tun helteistä?? Olisi edes lämmin
Vierailija kirjoitti:
Joku vanhus sinustakin vielä tulee tomppeli
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin normaalipainoinen enkä ole vanhus (34v).
Ei nyt oo vielä kesä hölmö, se on heinäkuusta syyskuuhun kun tulee 30 asteen helteet. Ei ne kesäkuussa koskaan tule
On varsin yleistä, että kesäkuussa on viileämpää ja lämpimämmät ilmat tulevat vasta heinä- tai elokuussa. Ei nyt menetetä vielä toivoa.
Pitää olla päässä vikaa jos ei tykkää tällaisesta kesästä.
Eilen oli hieno keli, aurinko paistoi koko päivän. Tänään tullut sadekuuroja. Normaali kesässä siis.
Vierailija kirjoitti:
Tai työtä tekeviä. Ap ja sinä olette laiskoja narkkeja jotka palelee kun on suonet tukossa.
Ei voi tullakaan kovin kumaa, koska talvi oli niin leuto. Kevät alkoi jo kohisten helmi-maaliskuussa. Vuoden keskilämpötila on aina käytännössä vakio.
Vierailija kirjoitti:
Homo
Pitää olla päässä vikaa jos ei osaa nauttia elämästä säästä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo
Kyllä. Homo sapiens olen.
Tää on juuri hyvä ja normaali keli. Aivan loistava keli. Tänä vuonna on vieläpä vähän sääskiä tällä alueella, joka vielä kruunaa kaiken.
Sopivan raikas lämmin keli, ei sellainen kauhia paahde että paahtuus hengiltä, juuri tällainen hyvä ja sade välillä aina raikastaa. Ja puutarha kukkii hyvin kun on sopivasti kosteutta koko ajan.
Tää on 10/10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en pidä helteistä. Missään kohtaa lakia ei lue, että helteistä on pakko pitää
Kuka on puhunutkaan mistään v*tun helteistä?? Olisi edes lämmin
Jos on vilu niin pukeudu. On normaali kesä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oo vielä kesä hölmö, se on heinäkuusta syyskuuhun kun tulee 30 asteen helteet. Ei ne kesäkuussa koskaan tule
Kesä on kesäkuu, heinäkuu ja elokuu. Miksi tätä on joidenkin niin vaikea ymmärtää? Lisäksi kesä on tuona ajankohtana vaikka sää olisi huono. Myös talvi on talven aikaan vaikka ei olisi lunta.
No itse en pidä helteistä. Missään kohtaa lakia ei lue, että helteistä on pakko pitää.