Pitää olla päässä jotain vikaa jos nauttii tällasesta kesästä
Ihan kun ei muutenkin olisi tarpeeksi kylmää tässä maassa suurin osa vuodesta niin kesäkin vielä samaa paskaa
Kommentit (141)
Aloitus on ilmoitettu asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Harmittaa, että ihmisillä on mielipiteitä?
Vituttaa, että ihmiset eivät ole samaa mieltä kanssasi?
Kerro nyt, minä kysyn, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Onko siis mielestäsi asiallista kirjoittaa, että ihmisellä on "päässä vikaa" jos tämä on eri mieltä?
Jaa, minusta taas pitää olla päässä vikaa jos nauttii siitä että yölläkin hikoaa kuin sika jossain 30C lämpötiloissa
Helle aiheuttaa ikävän päänsäryn. Tämä sää on just hyvä.
Eilen oli aivan upea kesäkeli. Lämmintä ja kevyt kesätuuli. Puoliso paloi auringossa. Tänään on vähän sadellut mutta se ei haittaa.
Meillä on +11 astetta ja sataa jatkuvaa sadetta. Aurinko ei ole tänään näyttäytynyt. Onhan se nyt aika vähän, sellainen syyskuun loppupuolen tai toukokuun alkupuolen lämpötila.
Ihan ok kesä. Hyvät lenkkeilyilmat.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli aivan upea kesäkeli. Lämmintä ja kevyt kesätuuli. Puoliso paloi auringossa. Tänään on vähän sadellut mutta se ei haittaa.
Juhannusaatto oli kaunis kyllä. Muistelkaamme sitä.
En ole käyttänyt vielä mitään kesävaatteita tänä vuonna. Kevyttoppiksessa yhä.
Jos täällä jollain on päässä vikaa niin se olet kyllä sinä ap itse. Ei normaali ihminen mesoa tuolla tavalla palstalla ja nimittele ihmisiä läskeiksi ja päävikaisiksi.
Kyllä minustakin on joku trollaus tai mt ongelma jos näistä säistä oikeasti tykkää.
Nythän on ihan tosi hankalat säät kun on muka kesä mutta pitää olla lähes talvivaatteet päällä. Tuulee ihan älyttömän kovaa ja kylmästi ja sit on puolipilvistä. Vähän lämmin jos aurinko tulee pilven takaa mutta heti hyytävän kylmä kun aurinko menee pilveen.
Ei tiedä miten pukeutuisi. Eilen mulla oli liian ohuet sukkikset ja palelin. Edellisen kerran ulkoillessani oli paksummat eikä sekään ollut hyvä.
Toivon kovasti, että tulisi nyt sitä normaaliakin 23-26 asteennkesäsäätäkin vaihteeksi.
Mene vaikka aavikolle asumaan, jos lämpöä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Onko siis mielestäsi asiallista kirjoittaa, että ihmisellä on "päässä vikaa" jos tämä on eri mieltä?
Vaikka mainitsemasi kielenkäyttö ei ole minunkaan mielestäni asiallista, yritän hyväksyä, että toiset sellaista kieltä käyttävät. Kaikkea me emme kuitenkaan pysty sensuroimaan. Enkä oikeasti haluakaan. Ihmisille pitää olla väyliä keskustella omilla sanoillaan ja tavoillaan.
Uhkaukset tappamisella tai väkivallalla ja itsensä tappamiskehoitukset ovat mielestäni liikaa.
Palstan sensurointi on ollut jo pitkään mielestäni liian kireää. Asiallisiakin keskusteluita poistetaan muutaman ruman sanan tai väärän mielipiteen takia. Onko se oikein?
Minähän en siitä päätä, eikä se sinänsä minulle kuulu, mutta eikö suvaitsevaisten ihmistenkin kuuluisi suvaita vähän enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Paloi poroksi? Vai hirveksi?
On ollut niin monta vuotta käristyshelvettikesiä että tätä kesää suorastaan rakastaa. Lennä vaikka Espanjaan.
Siis mitä vikaa kuluvan kesän säissä? Aivan tyypillisen epävakaata kuten alkukesä tyypillisesti. Helteitä on useimmiten heinäkuussa. Voisi olla huonomminkin. Muistan useita kesiä, kun kesäkuussa on saanut "nauttia" räntäsateista. Muistan myös muutaman kerran kun kesäkuussa on ollut hallaa ja satanut lunta. Nythän kesäkuussa on oltu kymmenen asteen paremmalla puolella, ainakin täällä etelässä. Öisinkin ollaan oltu reilusti plussan puolella.
Heinäkuun keskiarvo +22 riittää hyvin. Nyt siitäkin tosin aika kaukana.
Vierailija kirjoitti:
No itse en pidä helteistä. Missään kohtaa lakia ei lue, että helteistä on pakko pitää.
Helteiden ja tämän kylmän sään välissä on monta lämpöastetta.
Niin sä luulet. Muutkin voi inhota pitkiä helleaikoja.