Pitää olla päässä jotain vikaa jos nauttii tällasesta kesästä
Ihan kun ei muutenkin olisi tarpeeksi kylmää tässä maassa suurin osa vuodesta niin kesäkin vielä samaa paskaa
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Helle aiheuttaa ikävän päänsäryn. Tämä sää on just hyvä.
Minulle taas tämä matalapaine, sade ja tuuli:(
Lähes tauotta särkenyt 3 vkoa, tekisi mieli vaan nukkua mutta harmittaa kun kesä(kin) menee hukkaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minustakin on joku trollaus tai mt ongelma jos näistä säistä oikeasti tykkää.
Nythän on ihan tosi hankalat säät kun on muka kesä mutta pitää olla lähes talvivaatteet päällä. Tuulee ihan älyttömän kovaa ja kylmästi ja sit on puolipilvistä. Vähän lämmin jos aurinko tulee pilven takaa mutta heti hyytävän kylmä kun aurinko menee pilveen.
Ei tiedä miten pukeutuisi. Eilen mulla oli liian ohuet sukkikset ja palelin. Edellisen kerran ulkoillessani oli paksummat eikä sekään ollut hyvä.
Toivon kovasti, että tulisi nyt sitä normaaliakin 23-26 asteennkesäsäätäkin vaihteeksi.
Miksi on vaikeaa hyväksyä, että ihmiset tykkäävät erilaisista asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on ilmoitettu asiattomaksi.
Miksi?
Harmittaa, että ihmisillä on mielipiteitä?
Vituttaa, että ihmiset eivät ole samaa mieltä kanssasi?
Kerro nyt, minä kysyn, miksi?
Onko siis mielestäsi asiallista kirjoittaa, että ihmisellä on "päässä vikaa" jos tämä on eri mieltä?
Vituttaa, että ihmiset eivät ole samaa mieltä kanssasi?
Vaikka mainitsemasi kielenkäyttö ei ole minunkaan mielestäni asiallista, yritän hyväksyä, että toiset sellaista kieltä käyttävät. Kaikkea me emme kuitenkaan pysty sensuroimaan. Enkä oikeasti haluakaan. Ihmisille pitää olla väyliä keskustella omilla sanoillaan ja tavoillaan.
Uhkaukset tappamisella tai väkivallalla j
Ei kukaan vaatinut sensuuria.
Vihdissä 8 astetta ja sataa kaatamalla. Onhan tästä matkaa helteisiin. N 20 astetta olisi kiva ei tarvitse olla hellettä.
Rakastan viileää ja raikasta säätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla päässä vikaa jos ei tykkää tällaisesta kesästä.
Homo
Kyllä. Homo sapiens olen.
Kaikki me olemme, paitsi tuo ruikuttaja on Homo Idiota. Eri lajia, ei lisäänny ihmisen kanssa.
Makea vesi on planeetan tärkein luonnonvara. Jos ruikuttaa siitä, että sitä tulee ilmaiseksi taivaalta, on typerä.
Mikään ei estä ap:ta lähtemästä Johonkin lämpimään. Paitsi se, että elää tt-tuella ja juo rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helle aiheuttaa ikävän päänsäryn. Tämä sää on just hyvä.
Minulle taas tämä matalapaine, sade ja tuuli:(
Lähes tauotta särkenyt 3 vkoa, tekisi mieli vaan nukkua mutta harmittaa kun kesä(kin) menee hukkaan
Huono ilmanvaihto. Et saa happea. Ulkoile, tuuleta.
Kuka se taas ruikuttaa säästä???
Sää on asennekysymys. Järvet on lämpimiä, ui.
Vierailija kirjoitti:
On ollut niin monta vuotta käristyshelvettikesiä että tätä kesää suorastaan rakastaa. Lennä vaikka Espanjaan.
Tämä. Muistelen viime kesää vieläkin kauhulla.
Normaali kesäsää. Välillä sentään onneksi näitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kesä, muistuttaa lapsuudesta ja ajasta kun ilmastonmuutos ei vielä ollut näin paha.
Mikä ilmastonmuutos? Sun piereskeleminen.
Accuweatherin mukaan Hgissä 11 C, tuntuu varjossa 5 astetta... Eli älkää nyt s..tana sanoko että tämä on joku normaali kesäkeli, talvellakin oli usein lämpimämpää!
Ihme kun nyt ei enää puhuta ilmaston lämpenemisestä, mitähän sille on tapahtunut kun mittarikin näyttää alle +15......
Nauroin vedet silmissä lukiessani tätä ketjua. Vain Suomessa saadaan tällaisia väittelyjä aikaan säästä. Ei käy luonnonvoimia kateeksi, kun kaikkia ei pysty ikinä miellyttämään.
Itse tykkäisin eniten sellaisesta lämpötilasta, että t-paidassa voi olla ulkona, mutta mikä vaan kesäsää on ihan ok talvikuukausien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minustakin on joku trollaus tai mt ongelma jos näistä säistä oikeasti tykkää.
Nythän on ihan tosi hankalat säät kun on muka kesä mutta pitää olla lähes talvivaatteet päällä. Tuulee ihan älyttömän kovaa ja kylmästi ja sit on puolipilvistä. Vähän lämmin jos aurinko tulee pilven takaa mutta heti hyytävän kylmä kun aurinko menee pilveen.
Ei tiedä miten pukeutuisi. Eilen mulla oli liian ohuet sukkikset ja palelin. Edellisen kerran ulkoillessani oli paksummat eikä sekään ollut hyvä.
Toivon kovasti, että tulisi nyt sitä normaaliakin 23-26 asteennkesäsäätäkin vaihteeksi.
Aiheesta oli uutinen pari päivää sitten. Keskimääräistä tyhmemmät luulee, että edustavat jonkinlaista mielipide-enemmistöä, esim. Flat earth-väki, ilmastonmuutosdenialistit, sähköautoja vihaavat, persut.
Se oli Dunning&Kruger-ilmiötä soveltava tutkimus.
Nyt kaikki lämpöisen vihaajat menkääpäs ulos juoksemaan bikinit päällä ja nauttimaan kesästä : )))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta oli uutinen pari päivää sitten. Keskimääräistä tyhmemmät luulee, että edustavat jonkinlaista mie
Ihana kesä, muistuttaa lapsuudesta ja ajasta kun ilmastonmuutos ei vielä ollut näin paha.