Pitää olla päässä jotain vikaa jos nauttii tällasesta kesästä
Ihan kun ei muutenkin olisi tarpeeksi kylmää tässä maassa suurin osa vuodesta niin kesäkin vielä samaa paskaa
Kommentit (141)
Minä pidän elämästä ympäri vuoden. Välillä on kurjempi, välillä parempi sää, mutta elämä sinänsä on ilon ja kiitollisuuden arvoista joka päivä - oli päässä vikaa tai ei.
Joo. Mulla on päässä vikaa, kun säätila ei saa mua murenemaan. Sovitaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla päässä vikaa jos ei tykkää tällaisesta kesästä.
Homo
AP siis kitisee ja kokee ongelmaa sään lisäksi muiden seksuaalisuudesta.
Nolo ja onneton hyypiö. Ei sillä ikinä ole hyvin. Se on krooninen sitruuna. Ikävä ihminen ja luuseri 👆
Taidat olla piilohomo
Jep. Ja kun porukka jauhaa paskaa että tällaisen kurasään vastakohta olis joku helle.
ei, hyvä olis 20 - 24 ja puolipilvistä ja öisin lämmintä.
Ainakin Oulussa ollu ihan loistosäät. Vähän pilvistä oli tänään kylläkin, mutta oikein mainio 15 astetta ja tuulta jonkin verran. Tuuli pitää avoimilla paikoilla sääsket loitolla.
Umpihullut odottaa jotai +35
Nautin! Sään Herra itkee kanssani, se tuo lohtua.
Sellaisella, joka tekee näin typerän avauksen, täytyy olla vikaa päässä.
Voi hitto. Ei ole helteistä koskaan valitettu näin paljon kuin kylmyydestä. Mulle riittää että on kesä. Mä nautin kesästä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti hellevihaajat on l äskejä tai jotain vanhuksia.
Olen täysin normaalipainoinen enkä ole vanhus (34v).
Odotahan kolmekymmentä vuotta kummankin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Nautin! Sään Herra itkee kanssani, se tuo lohtua.
Mikäs siinä kunhan et ala huutaa, kun tuo välillä tuikkaa auringonsäteillä. Oikein on mukava kesä, heinä kasvaa ja pian saa muhkeita mansikoita. Jaksaa tehdä töitä ja harrastaa huveja.
Ap ja muut lämpöä kaipaavat, miksi luulette esi-isienne näille seuduille tulleen? Paitsi pakoon muita ihmisiä.
Minä nautin kesästä, oli hellettä tai ei. Minulle sopii sekä helteet että tällaiset säät.
Sellaisilla ihmisillä on asiat tosi hyvin, joilla on suurin pohdinnan aihe kesäsää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Oulussa ollu ihan loistosäät. Vähän pilvistä oli tänään kylläkin, mutta oikein mainio 15 astetta ja tuulta jonkin verran. Tuuli pitää avoimilla paikoilla sääsket loitolla.
Umpihullut odottaa jotai +35
Siis tarvitaan tuulta, että ei olisi sääskiä? Kauheaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti hellevihaajat on l äskejä tai jotain vanhuksia.
Olen täysin normaalipainoinen enkä ole vanhus (34v).
Eli olet ruma ja masentunut.
Kerran eräässä suomen gp kisassa oli hellettä 26. Lähes kaikilla oli tukalaa. Mutta eräs intialainen kehui kisaa vaikka keli oli hänestä kolea.
Lisää sun resilienssiä elämässä niin huomaat, että on tosi vähän paskaa keliä. Camoon, viime kesä oli hellettä 71 päivää ja parut nyt normikesänä sen perään. Myös suhteellisuudentaju ja asioiden mittasuhteiden ymmärtäminen vähentävät paskoja fiiliksiä. Ammattiavun piiriin vain ja homma hoituu. Täältä vauvalla poraudut vain syvemmälle paskaan.
Hieno aurinkoinen sää koko juhannusviikonlopun ajan. Tuulinen.. +16 varjossa Huomenna samaa. Kesäsäät on aina vaihdelleet. Se on pohjoismaissa hyvin tiedossa. Eipä hyttyset ole kiusana.
Elämä on aina hyvää, oli sää mikä tahansa. Elämä on lahja.
AP siis kitisee ja kokee ongelmaa sään lisäksi muiden seksuaalisuudesta.
Nolo ja onneton hyypiö. Ei sillä ikinä ole hyvin. Se on krooninen sitruuna. Ikävä ihminen ja luuseri 👆