Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö tänään maistuu alkoholi?

Vierailija
21.06.2025 |

Miten on?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida enää tänään maistua. Lähden mielummin koiran kanssa pitkälle lenkille.

Mitens tää nyt menee? Itse otin eilen ja tänään koira ei ole todellakaan ollut millään lenkillä. Toki otan myös tänään eli mitkään lenkit ei tule kyseeseen huomenna myöskään. 

Miksi sinulla on koira, kun et huolehdi siitä ?

Itse olen juonut viiniä pitkin juhannusta, mutta en sellaiseen kuntoon, etten koiria ole pystynyt lenkittämään. 

Vierailija
42/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koiranne rokotettu vesikauhulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä ettei. 😁😁

Vierailija
44/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tein ensimmäisen. Kyrön Giniä ja San Pellegrinon greippilimua. On kyllä todella ärhäkkää tavaraa kun on tehty oikeista greipeistä; onhan tämä "aitoa lonkeroa" verrattuna esansseista tehtyihin mutta on kyllä tujua..

Vierailija
45/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. loma alkoi ja sade tampereella loppui. Grilli kuumaksi ja pullo valkkaria kyytipojaksi..kuivin suin ollut nämä muut päivät,

Vierailija
46/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.. loma alkoi ja sade tampereella loppui. Grilli kuumaksi ja pullo valkkaria kyytipojaksi..kuivin suin ollut nämä muut päivät,

Kai se on alkoholitonta jos koko pullon juot??

Vierailija
47/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tein ensimmäisen. Kyrön Giniä ja San Pellegrinon greippilimua. On kyllä todella ärhäkkää tavaraa kun on tehty oikeista greipeistä; onhan tämä "aitoa lonkeroa" verrattuna esansseista tehtyihin mutta on kyllä tujua..

Kyrön gini on kamalaa, itse suosin Bombayta

Vierailija
48/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maistunut. On kova krapula ja nukuin neljää asti.

Kokeilepa sellaista että juot kolme paukkua (jos sielu ei kestä raakana niin vaikka mehuun lantrattuna) ja sitten hyvin hitaasti lipittäen illan aikana 5-7 pitkää olutta. Näin ei tule krapulaa.

En kokeile, olisin jo umpikännissä  3 paukusta

Vierailija
49/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö?

Miten on?

Kyllä. Jos ei väkeviä juo niin ei voi kutsua ryyppäämiseksi.

Minä ryyppään kahvia. Menee useampi pannullinen.

Vierailija
50/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on alkoholitonta jos koko pullon juot??

Ei todellakaan, Alkon pullo🍸ja jos huvittaa niin pari paukkua päälle.

Vierailija
51/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tänään, tänäänhän se juhannus on. Suomessa on joku ihme tapa että aatto tai jopa aatonaatto on se milloin vedetään hirveät perseet ja sitten se varsinainen juhlapäivä ei olekaan juhlapäivä.

Siis tekeekö varsinaisen juhlapäivän perseiden vetäminen. ts, kun ei vedä perseitä, niin ei ole juhlapäivä? 

Vedetäänkö muualla kuin Suomessa juhannuksena perseitä juhannuksena?

Vieläkö Suomessa vedetään juhannuksena perseitä?

Vierailija
52/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kyrön Gin ole vähän liian laadukasta lantrattavaksi? Sen verran mitä itse olen ehtinyt maistamaan, niin menee hyvin pelkiltäänkin.

Vaikka totta lienee sekin, että parhaat juomat ja ruoat, pitää tehdä laadukkaista raaka-aineista.

Vierailija
53/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan tämä taas maistumaan. Ruokakaupan tuotteilla joutuu tämän illan jatkamaan, kun oli tarkoitus aattoon jättää nämä alkoholituotteet. 

Vierailija
54/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kyrön Gin ole vähän liian laadukasta lantrattavaksi? Sen verran mitä itse olen ehtinyt maistamaan, niin menee hyvin pelkiltäänkin.

Vaikka totta lienee sekin, että parhaat juomat ja ruoat, pitää tehdä laadukkaista raaka-aineista.

Riippuu vähän minkä kanssa lantraa. Jos Kyrön giniä lantraa Jaffan tai Pirkka mehun kanssa niin sitten on vähän huono suhde, mutta jos jonkun oikeasti laadukkaan juoman kanssa niin miksei.

Vierailija
55/55 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän minkä kanssa lantraa. Jos Kyrön giniä lantraa Jaffan tai Pirkka mehun kanssa niin sitten on vähän huono suhde, mutta jos jonkun oikeasti laadukkaan juoman kanssa niin miksei.

Mikä omasta mielestä parhaiten sopii on se lantrinkin. Giniä en ole niin paljon juonut että tietäisoin siihen sopivan. Varmaan harmaalla limukalla joisin. Peruskirkkaan viinan maun peittää appelsiinimehulla aika hyvin.