Löytäisikö 44-vuotiaana enää uutta puolisoa?
En käy missään eikä ole ystäviä, elämä on mennyt ihan pieleen. Nykyinen mies ei halua vieläkään sitoutua ja olen hänelle katkera lapsettomuudesta ynnä muusta, mutta löytääkö tällainen epäonnistuja ketään muutakaan? Mielenterveys ei kestä myöskään täydellistä yksinoloa.
Kommentit (55)
Mieti haluaisitko itse seurustella itsesi kaltaisen ihmisen kanssa. Ensin sun pitäisi erota ja hoitaa nuo katkeruudet, yms lastit veke.
En mä ainakaan ole löytänyt tämän 7 vuoden aikana.
N44
Jos eletään keskimäärin 8-kymppiseksi, niin onko todella järkevää ajatella, että 44 v on liian vanha uuteen suhteeseen?
olet sitten löytänyt tyypillisen panomiehen.
Valitettavasti me +30 vuotiaat kunnon miehet katsellaan 17-25.
Läheisriippuvuus on sairaus. Hoidappa sen ensin kuntoon ja kokeile sitten.
Hoida pääs kuntoon. Sitten voi olla mahiksia.
Jos et käy missään ja ei ole ystäviä: sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia löytää yhtään ketään ja jos jatkat noin niin olet kohta täysin hullu.
Mies ei löydä. Nainen löytää aina, mutta arabin.
Vierailija kirjoitti:
Jos et käy missään ja ei ole ystäviä: sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia löytää yhtään ketään ja jos jatkat noin niin olet kohta täysin hullu.
Ei tarvi käydä missään, jos etsii tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi käydä missään, jos etsii tinderistä.
Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei menetä mitään miehessä joka ei halua häntä. Sori siitä.
Erosin 43v, en ole halunnut edes seurustella sen jälkeen, vain jotain pientä sutinaa satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei menetä mitään miehessä joka ei halua häntä. Sori siitä.
Mutta nainen ilman miestä on onneton.
Ehdottomasti kyllä. Oma asenne elämää kohtaan ratkaisee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Erosin 43v, en ole halunnut edes seurustella sen jälkeen, vain jotain pientä sutinaa satunnaisesti.
Tämä. Mä oon onnellisesti naimisissa, mut jos jostain syystä eroaisin, niin en taatusti mitään vakavaa enää haluaisi. Satunnaista seksiä hottien nuorten miesten kanssa, ja jos sitä ei irtoa niin olisin ilman.
Täytyy vielä tarkastella pari vuotta, mutta erosin muutama vuosi sitten ja nyt 42-vuotiaana mulla on vuoden verran tuossa vieressä pyörinyt ihana ehdokas, vaikka mäkään en juuri liiku missään porukoissa ja viihdy yksin. Ystävän tuttava vaan kerran tuli ja sanoi, että vaikutan kiinnostavalta. Molemmilla samanlainen elämäntilanne. Kummallakaan ei ole kiire yhteiseen uusperhearkeen. Voihan se olla, ettei tää kestä loppuelämää, mut nautitaan nyt tästä eikä liikaa murehdita. Aamukahvi maistuu hyvältä.
Ei pidä loputtomasti katsella miestä, joka ei halua sitoutua. Vuosi on ehdoton maksimi.
Riippuu kriteereistä. Jos kaikki kelpaa niin löytyy 100%:n varmasti, mitä korkeammalle riman laittaa sen pienempi porukka pääsee yli.