Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen osaisitko elää yksin

Vierailija
20.06.2025 |

Vai pitääkö olla aina suhteessa?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on paljon vaikeampaa asua parisuhteessa miehen kanssa kuin yksin.

T. Kokemusta 35 v yksin, 10 v naimisissa

Vierailija
62/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mitään osaamista tarvita, mutta en haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin mutta en halua. 

Vierailija
64/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäätkö ap ilman tätä naista vai koostuuko tulosi aina tämän tietyn naisen vainoamisesta?

Vierailija
65/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäätkö ap ilman tätä naista vai koostuuko tulosi aina tämän tietyn naisen vainoamisesta?

En ummarra

Vierailija
66/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat _tutkitusti_ sitkeämpiä kuin miehet ja pärjäävät paremmin ääriolosuhteissa(kin),.

Pärjääköhän ap mitenkään ilman holhoajaa?

Selitä sitten, miksi se pakollinen asevelvollisuus koskee miehiä (eikä naisia)? 

Suomessa näin, koska perinteet. Nainen on uuden elämän luoja ja lasten hoivaaja. Perinteisesti naisen ajateltiin pitävän huolta kotijoukoista, kun epäempaattisemmat miehet taistelevat. Miehet ovat myös fyysisesti vahvempia ja usein isokokoisempia kuin naiset. Näistä ominaisuuksista oli ennen hyötyä useissa aselajeissa. Nykyään ei juurikaan.

Monessa maassa naiset ovat myös asevelvollisia siinä missä miehetkin. Miksiköhän näin? Mietipä sitä.

Vierailija
67/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin kerran viikon verran ilman suhdetta mieheen. Tämä viimeinen on kestänyt jo  40 vuotta. 

En varmaan esim. mökillä pärjäisi, en uskalla esim. kiivetä katolle ja muutenkin olen pieni ja heiveröinen, kai hengissä selviäisin kuitenkin.

Vierailija
68/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman suhdetta joo, ilman kahdenvälisiä seksiä en. Kauppa leviää jos on liian pitkään ilman. Ja ei, oma apu ei riitä.

N40

Vierailija
69/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
70/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. 

Entäpä mies, osaatko sinä?

Vierailija
71/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v edellisestä suhteesta, ikää nyt 51v. Tällä tyylillään mennään ja hyvä on ollut.

Vierailija
72/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs osaamista ja ihmeellistä tässä on? Mun tuttavat ja sukulaiset naiset ovat enimmäkseen yksin eläjiä. Parempi se yksin on kun huonon kanssa. Lisäksi tykkään olla yksin ja rauhassa, saa tehdä mitä huvittaa eikä ole kellekään tilivelvollinen, telkkarista saa katsoa mistä tykkää ja milloin haluaa.. Olen ollut nyt n 5v yksin eron jälkeen ja voi että on ihana olla.  Mökilläkin olen yksin parikin kk kerrallaan, ei naapureita, linnut, porot, ym on seurana ja juttukaverina. Mä luen, kudon, kannan puita ja vettä, soutelen, kalastan,käyn kävelyllä, lämmitään takkaa ja saunaa...  Jokaisen pitäisi osata olla yksin. 

Vierailija
73/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukuista päätellen luullaan että piruilen jotenkin mutta ihan aidosti olen kiinnostunut

Ap

Jos olet noin kiinnostunut asiasta, varmaan myös tiedät, että naiset yhä enenevässä määrin haluavat asua yksin. Tästä voisi päätellä, että naiset todellakin osaavat asua yksin.

Vierailija
74/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yksin miltei koko aikuisikäni lukuunottamatta paria kihlausta ja avoliittoa. Yksi oleminen on parasta. En koskaan enää aio olla miesten kanssa tekemisissä. Ei ole mun juttu vaan miehet ottaa enemmän mitä antaa. Parisuhteen tulisi parantaa elämänlaatua ei huonontaa sitä. 

Vierailija
75/97 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja asun nyt ensimmäistä kertaa elämässäni yksin. En joudu enää syömään rauhoittavia ja särkylääkkeitäkään ei enää juuri kulu. Painokin putoaa kuin itsekseen, koska laitan semmoista ruokaa kuin itse haluan ja kortisolitaso on varmasti alentunut.

76/97 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi elää, jos täällä olis joku mun lisäksi 😄

Vierailija
77/97 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt suurimman osa elämästäni yksin ja ongelmia on vähänlaisesti.

Vierailija
78/97 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat _tutkitusti_ sitkeämpiä kuin miehet ja pärjäävät paremmin ääriolosuhteissa(kin),.

Suomessa näin, koska perinteet. Nainen on uuden elämän luoja ja lasten hoivaaja. Perinteisesti naisen ajateltiin pitävän huolta kotijoukoista, kun epäempaattisemmat miehet taistelevat. Miehet ovat myös fyysisesti vahvempia ja usein isokokoisempia kuin naiset. Näistä ominaisuuksista oli ennen hyötyä useissa aselajeissa. Nykyään ei juurikaan.

Monessa maassa naiset ovat myös asevelvollisia siinä missä miehetkin. Miksiköhän näin? Mietipä sitä.

Koska miesten psykoosi. Missään luonnon olosuhteissa naaraat eivät tappeel ja sodi, se on koiraiden touhua ja johtuu heidän vammaisesta homornitoiminnastaan. Misogynia-suomessa kuitenkin naiseus on kielletty jo lain tasola kaikilta osin paitsi siltä missä naisen on IHAN PAKKO olla nainen eli vauvan ulos tuuttaamisessa. Ja sekin toimint ovarmuuden vuoksi vielä r aiskataan ettei nainen ainakaan opi nauttimaan naiseudestaan.

Vierailija
79/97 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan vaikka nainen ei synnyttäisi ja imettäisi 24/7 niin meissä ei aktivoidu mitään sotahulluus-geeniä, missä miehet elävät 24/7. Se ei yksinkertaisesti kuulu biologiaamme ja se siitä. 

Tosi sotahullut tietävät, että jos naiset pakko-osallistettaisiin sotaan, ne loppuisivat välittömästi ja muuttuisivat seesteiseksi joogatuokioksi. Tämän vuoksi vain typeristä typerimmät veeti-ikäiset edes leikittelevät naisten asevelvollisuudella.

Vierailija
80/97 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksinhän mä elin ennen tämän suhteen aloittamista, joten toki.