Nainen osaisitko elää yksin
Kommentit (97)
Olen osannut ja osaisin edelleen, jos olisi tarvis. Tällä hetkellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Osan elää yksin. Elänyt jo yli 5 vuotta. Joten oon kai ikisinkku. Erosin sillo pitkästä liitosta.
Miten minusta tuntuu, että ironia on vaikea laji tai sitren et ymmärrä, mitä tarkoittaa ikisinkku, jonka kanssa yhteen sopii huonosti se, että on ollut pitkässä liitossa. Mutta onhan se totta, ettei osa käsitä, että joku voisi elää yksin, vailla kokemusra ensimmäisestäkään pidemmästä parisuhteesta ilman, että siihen on jokin ilmeinen syy, kuten se että on elänyt neliraaja halvaantuneena letkuruokinnassa ja hengityskoneessa 12 vuoden ikäisestä alkaen tai piilevää "vikaa" esim omaa/ on omannut vakaumuksen, johon kuuluu täydellinen pidättäytyminen kaikisra esiaviollisista parisuhteista.
Kaksi avioliitoa takana. En vaihtaisi tätä yksinoloa enää parisuhteeseen. Nähty on.
Olen elänyt yksin yli 14v. Lapsetkin ovat jo aikuisia.
N49
Mikä idoottimainen oletus on, että kaikki naiset haluaa aina olla koko ajan suhteessa? Löytyy paljon miehiä jotka ei osaa olla yksin vaan mennään suhteesta toiseen.
Mä olen eronnut kaksi vuotta sitten ja sinkku olen edelleen. Ero hajotti mut niin pahasti, että en enää usko rakkauteen ja parisuhteeseen. Miehet ovat mulkkuja jotka ajattelee vain itseään ja pilaavat naisten elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat _tutkitusti_ sitkeämpiä kuin miehet ja pärjäävät paremmin ääriolosuhteissa(kin),.
Pärjääköhän ap mitenkään ilman holhoajaa?
Selitä sitten, miksi se pakollinen asevelvollisuus koskee miehiä (eikä naisia)?
Se johtuu Suomessa siitä, että Puolustusvoimien päälliköiden mukaan tulisi liian kalliiksi kouluttaa koko ikäluokka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat _tutkitusti_ sitkeämpiä kuin miehet ja pärjäävät paremmin ääriolosuhteissa(kin),.
Koska naiset ovat arvokkaampia yhteiskunnan uudelleenrakentamisessa ja siksi niitä ei todellakaan laiteta tykinruoaksi. Ei siittäjiä tarvita montaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö se kissanpissan haju tuleekin? No, kissat ei välitä siitä, että omistaja on ruma ja katkera vanhapiika. 🙂
Yritätkö olla mukamas nokkelakin?
Kunhan on ruma ja katkera ihan avoimesti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miksi naiset synnyttävät mutta harvempi mies synnyttää. - Jaa, eikö kaikki naisetkaan synnytä? No eipä sitä kaikki miehetkään suorita ase, eikä siviilipalvelusta ja koulutkin ja työllistyminen takkuavat ja tuottavat jniehille vaikeuksiaa huonommat elintavat sen sijaan vaikuttavat saavan enempi miehistä itselkeen elintilaa kuin naisissa; miksi?
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö se kissanpissan haju tuleekin? No, kissat ei välitä siitä, että omistaja on ruma ja katkera vanhapiika. 🙂
Se, että joku nainen on nyt sinkku ei tarkoita sitä, että on ruma ja katkera vanhapiika. Mä olen 46v enkä voi mitenkään olla vanhapiika koska mulla on lapsi ja olen ollut naimisissa. En ole myöskään ruma tai katkera. En vain jaksa enää miehiä, ihan omalla käytöksellään aiheuttaneet tämän.
Luulisin, mutten ole ihan varma. En ole pitkään aikaan asunut yksin. Siitä kyllä haaveilen.
Osaan ja olen elänytkin ja nyt on pakko, kun avopuoliso jätti. Yksin eläminen on käsittämättömän masentavaa sen jälkeen, kun on tavannut sen ainoan ihmisen, jota on koskaan rakastanut, mutta minkäs teet. Nyt on vain pakko elää näin.
Mies huutelee väliin. Osaisin, mutten halua.
Sen sijaan haluan koskettaa, rakastaa, helliä, hemmotella ja palvoa ihanaa naista. Ja saada tuntea olevani mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sönkötät?
Onhan tässä haasteita. Jos pyöränkumi tyhjä niin kauppaan pitää mennä kävellen.
Osaan, osasin olla myös suhteessa, enää ei kiinnosta.
Olen asunut yksin siitä lähtien kun muutin kotoa 19-vuotiaana. Viihdyn yksin enkä ole koskaan ollut suhteessa.
N 40+
Eipä nyt pälkähdä päähäni mitään syytä, miksi en voisi. Olen joskus elänyt monta vuotta eikä minulla ollut mitään pakkomiellettä parisuhteesta.
Olen aina elänyt yksin, myös suhteessa ollessa. Toki mies olisi kiva seksissä ja matkailussa. Miksikään työjuhdaksi en miestä kaipaa.
Kyllä ne on miehet, jotka ei pysty olemaan ilman suhdetta, jos nyt jätetään peräkammarinpojat omaksi luvukseen.