Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen osaisitko elää yksin

Vierailija
20.06.2025 |

Vai pitääkö olla aina suhteessa?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

N47, ei ole ikinä ollut kumppania 

Vierailija
22/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodista muutettuani elin viisi vuotta kämppisten kanssa, sittemmin viimeiset 11 vuotta yksin. Ihan parasta, ihme pitäisi tapahtua, että suostuisin enää jakamaan kotiani kenenkään kanssa. Parisuhteessa en ole ollut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa hieman yli 20 vuotta ja rehellisesti sanottuna voisi olla alkuun todella vaikeaa elää ilman miestä.

Vierailija
24/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat _tutkitusti_ sitkeämpiä kuin miehet ja pärjäävät paremmin ääriolosuhteissa(kin),.

Pärjääköhän ap mitenkään ilman holhoajaa?

Vierailija
25/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kysymys. Suuri osa naisista tilastojen mukaan nimenomaan eroaa, jos on naimisiin mennyt, ja ei menee uudestaan suhteeseen, ja naiset tilastollisesti voi silloin paremmin, miehillä päin vastoin (keskimäärin). Naiset saavat yksin tehdä mitä haluavat ja olla rauhassa, ja mitä kertoo se, ettei parisuhteessa koeta voitavan samaan tapaan tehdä niin?

Vierailija
26/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mies pärjäisin paremmin ilman vaimoa. Kaikki onnistuu itse, mitä tarvitsen.

Koska rakkauttakaan ei enää ole vaimo on haitaksi. Turhia kompromisseja ja taloudellisia kustannuksia.

Vierailija
27/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa hieman yli 20 vuotta ja rehellisesti sanottuna voisi olla alkuun todella vaikeaa elää ilman miestä.

Varmasti. Yhtä lailla kun itselleni olisi outoa että siellä omassa kodissa tulisi aamulla vastaan joku toinen tyyppi, tai että kodissani kuuluisi aamulla kahvinkeittimen porina (en omista kahvinkeitintä) tai että joku antaisi hyvän huomenen suudelman herätessä. Ihan outoja juttuja itselle, jotka silti niin kovin haluaisin päästä kokemaan vielä vaikka yksineloa rakastankin. Oman tyypin löytäminen vain on niin vaikeaa. Ja sitten kun sellaisen löytää niin on vaan hemmetin vaikea päästää sellaista lähelle, ihan fyysisestikin. Paljon on vielä työstettävää että mahdolliset unelmat toteutuisivat joskus. N33

Vierailija
28/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mulle elinehto. Tulisin hulluksi jos joutuisin asumaan jonkun toisen kanssa, ei ikinä.

Vierailija
29/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan elää yksin. Elänyt jo yli 5 vuotta. Joten oon kai ikisinkku. Erosin sillo pitkästä liitosta. 

Vierailija
30/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen miehesi on? Olet onnekas. Ehkä epätavallisen onnekas. Saako esittää arvauksia? Miehesi ehkä tukee sinua? Kuulee ja ymmärtää sinua? Vai millainen hän on? 

Vierailija
31/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukuista päätellen luullaan että piruilen jotenkin mutta ihan aidosti olen kiinnostunut

Ap

Olen luullut, että on yleisesti kakkien tiedossa, että naiset, erityisesti nuorempien ikäluokkien naiset osaavat ja kykenevät asumaan ja elämään tutkitusti monin tavoin paremmin kuin miehet. 

Sinkkumies

Vierailija
32/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin yksin pärjää, kun ei ole lapseksi heittäytyvää miestä riippana.

Vierailija
33/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkö se kissanpissan haju tuleekin? No, kissat ei välitä siitä, että omistaja on ruma ja katkera vanhapiika. 🙂

Vierailija
34/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt vuosia yksin. En tarvitse miestä hyyssättäväksi.

Vierailija
35/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt vuosia yksin. En tarvitse miestä hyyssättäväksi.

En minäkään hyysättäväksi. Mutta elämän rikastuttajaksi, huonoille vitseille naurajaksi, yhteisten kokemusten jakajaksi, hellyyden ja läheisyyden antajaksi/vastaanottajaksi ja maailmanmenon ihmettelijäksi. 

Vierailija
36/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat _tutkitusti_ sitkeämpiä kuin miehet ja pärjäävät paremmin ääriolosuhteissa(kin),.

Pärjääköhän ap mitenkään ilman holhoajaa?

Selitä sitten, miksi se pakollinen asevelvollisuus koskee miehiä (eikä naisia)? 

Vierailija
37/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elänyt vuodesta 2017 yksin, ei ole ongelmia

Vierailija
38/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan elää yksin. Elänyt jo yli 5 vuotta. Joten oon kai ikisinkku. Erosin sillo pitkästä liitosta. 

Ikisinkku, mutta ollut suhteessa?

Ei se nyt ihan noin mene

Vierailija
39/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkö se kissanpissan haju tuleekin? No, kissat ei välitä siitä, että omistaja on ruma ja katkera vanhapiika. 🙂

Kissankusi ei muuten haise, mikäli kuivike on laadukasta, laatikko siivottu säännöllisesti ja kissalla sopiva ruokavalio. Ihan tiedoksesi vain.

Vierailija
40/97 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö olla mukamas nokkelakin?