Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Costello suostu tajuamaan että Popeda on ohi. Ei ole enää mitään Popedaa.

Vierailija
20.06.2025 |

Jatkaisi elämäänsä. Kivan oloinen heppu muuten. Joku llapsiensa kanssa bändiviritys herättäisi enemmän mielenkiintoa.

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia, mutta minusta Popedan heikoin lenkki on Laku, jonka soitto kuulostaa minusta useimmissa biiseissä vähän kiilaavalta, kun valtaosaan P:n tsipaleista sopisi hieman takakenoinen rumpubiitti, tyyliin Hohdin Holm ja Ari Toikka (Tahdotko mut tosiaan?).

Vierailija
162/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.

Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?

Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä. 

Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.

Costellolla ja kumppaneilla on täysi oikeus rahastaa myös sillä nimellä. Sekin kuuluu bändin toimintaan, sitä kutsutaan bisnekseksi. Edelleen, miksi se on joku ongelma? Ei Popeda ollut mitään Paten yksityistä omaisuutta, vaan hän päätti itse hypätä pois kelkasta, Costello ja muut päättivät jatkaa ja aika onnistuneesti saivat rekrytoitua uuden solistin.

Kylää tässä on kaikki tehty ihan oikein, ei ollut mitään syytä laittaa pillejä pussiin vain Paten poistumisen takia.

Tämä on todella hämmentävää. Vastaan Yötä koskevaan kommenttiin ja saan vihaisia vastauksia koskien Popedaa...

Mihin on kadonnut ihmiten keskittymiskyky ja luetun sisäistäminen?

Joku ei ole huomannut, että puhe on Yöstä, mutta asia itsessään pätee molempiin: bändillä tehdään rahaa niin kauan kuin se on mahdollista. Kyllä bändin omistajilla siihen on oikeus.

-eri

Kuten kirjoitin toiselle vastaajalle, niin en kirjoita bisneksestä vaan vastaukseni on enemmänkin moraaliselta puolelta. Nykyinen Yö olisi hieno tribuuttibändi muttei Yö, koska mukana ei ole "oikeita" Yön jäseniä. Popeda taas on Popeda, koska mukana on Costello. Tämä siis tavallisen kuuntelijan silmin katsottuna. 

(Juu, tiedän että Yössä on pitkään soittaneita jäseniä ja arvostan heitä, mutta he ovat olleet enemmän taustalla kuin henkilöityneinä Yöhön).

Bändi on yhtä kuin sen hetkiset jäsenensä ja taustatiiminsä. Jos bändin nimi on Yö niin se on sitä edelleen, jos bändi ei itse muuta päätä. Ei firmankaan nimi vaihdu vaikka perustajista ei olisi yksikään enää elossa tai mukana. Se on ihan tavallista historiassa, että bändikin jatkaa entisellä nimellään, vaikka kaikki jäsenet olisivat vaihtuneet, jos kysyntää ja omaa intoa riittää. Jos tarkoitus on saada rahaa, niin useimmiten on kannattavampaa jatkaa vanhalla nimellä, koska se myy. 

En muutenkaan kyllä näe, miksi se olisi moraalinen kysymys, jos uusi kokoonpano jatkaa edellisen työtä. Jos se jotakuta puristia yleisössä häiritsee niin ei voi mitään. Ei yksittäinen fani niin tärkeä ole, vaan muutoksia tehdään jos suuri yleisö reagoi.

Tässä onkin kysymys henkilökohtaisista mielipiteistä. Mielestäni bändi mikä jatkaa toimintaansa ilman siihen henkilöityneitä jäseniä on tribuuttibändi. 

Suurin osa bändeistä, joiden kultakausi on ollut viime vuosituhannen puolella, ovat oman musiikkinsa tribuuttibändejä, huolimatta siitä montako alkuperäisjäsentä bändissä enää on, varsinkin jos keikoilla ei kuulla tuoreempaa musiikkia kuin yksi tai kaksi kappaletta.

Tämä voi olla vain minun mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Costi ja kumppanit jollain tavalla ottaneet hetkeä kunnioittaakseen Patea? Muuten kuin facebook-päivityksellä.

Varmasti ovat, siis keskenään. Mitä muuta kaipaat?

Jos olisit ollut tavara-aseman Ollin ensimmäisellä keikalla niin tietäisit etkä laukoisi täällä typeryyksiä.

Vierailija
164/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.

Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?

Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä. 

Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.

Costellolla ja kumppaneilla on täysi oikeus rahastaa myös sillä nimellä. Sekin kuuluu bändin toimintaan, sitä kutsutaan bisnekseksi. Edelleen, miksi se on joku ongelma? Ei Popeda ollut mitään Paten yksityistä omaisuutta, vaan hän päätti itse hypätä pois kelkasta, Costello ja muut päättivät jatkaa ja aika onnistuneesti saivat rekrytoitua uuden solistin.

Kylää tässä on kaikki tehty ihan oikein, ei ollut mitään syytä laittaa pillejä pussiin vain Paten poistumisen takia.

Tämä on todella hämmentävää. Vastaan Yötä koskevaan kommenttiin ja saan vihaisia vastauksia koskien Popedaa...

Mihin on kadonnut ihmiten keskittymiskyky ja luetun sisäistäminen?

Joku ei ole huomannut, että puhe on Yöstä, mutta asia itsessään pätee molempiin: bändillä tehdään rahaa niin kauan kuin se on mahdollista. Kyllä bändin omistajilla siihen on oikeus.

-eri

Kuten kirjoitin toiselle vastaajalle, niin en kirjoita bisneksestä vaan vastaukseni on enemmänkin moraaliselta puolelta. Nykyinen Yö olisi hieno tribuuttibändi muttei Yö, koska mukana ei ole "oikeita" Yön jäseniä. Popeda taas on Popeda, koska mukana on Costello. Tämä siis tavallisen kuuntelijan silmin katsottuna. 

(Juu, tiedän että Yössä on pitkään soittaneita jäseniä ja arvostan heitä, mutta he ovat olleet enemmän taustalla kuin henkilöityneinä Yöhön).

Bändi on yhtä kuin sen hetkiset jäsenensä ja taustatiiminsä. Jos bändin nimi on Yö niin se on sitä edelleen, jos bändi ei itse muuta päätä. Ei firmankaan nimi vaihdu vaikka perustajista ei olisi yksikään enää elossa tai mukana. Se on ihan tavallista historiassa, että bändikin jatkaa entisellä nimellään, vaikka kaikki jäsenet olisivat vaihtuneet, jos kysyntää ja omaa intoa riittää. Jos tarkoitus on saada rahaa, niin useimmiten on kannattavampaa jatkaa vanhalla nimellä, koska se myy. 

En muutenkaan kyllä näe, miksi se olisi moraalinen kysymys, jos uusi kokoonpano jatkaa edellisen työtä. Jos se jotakuta puristia yleisössä häiritsee niin ei voi mitään. Ei yksittäinen fani niin tärkeä ole, vaan muutoksia tehdään jos suuri yleisö reagoi.

Tässä onkin kysymys henkilökohtaisista mielipiteistä. Mielestäni bändi mikä jatkaa toimintaansa ilman siihen henkilöityneitä jäseniä on tribuuttibändi. 

Suurin osa bändeistä, joiden kultakausi on ollut viime vuosituhannen puolella, ovat oman musiikkinsa tribuuttibändejä, huolimatta siitä montako alkuperäisjäsentä bändissä enää on, varsinkin jos keikoilla ei kuulla tuoreempaa musiikkia kuin yksi tai kaksi kappaletta.

Tämä voi olla vain minun mielipiteeni.

Minun mielestäni sellaiset bändit muistuttavat tribuuttibändiä mutta eivät ole sitä teknisesti. Eihän ihminenkään ole itsensä tribuutti kun hän vanhana lopettaa elämästä kuten nuorena. Silti hän on sama ihminen.

Vierailija
165/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Costi ja kumppanit jollain tavalla ottaneet hetkeä kunnioittaakseen Patea? Muuten kuin facebook-päivityksellä.

Varmasti ovat, siis keskenään. Mitä muuta kaipaat?

Eli eivät ilmeisesti ole. Costellohan ei matkustanut hautajaisiinkaan. Ja siinä facebook-päivityksessään puhui itsestään vähintään yhtä paljon kuin Patesta.

Mistä sinä tiedät, mitä ovat keskenään tehneet? Hautajaisiin meneminen ei vielä kerro mitään, eikä meille muutenkaan kuulu mitä heidän välillään on/oli ihmisinä.

Itsehän sinä sanoit että varmasti ovat. 

Niin sanoin, koska olen aika varma, että ovat keskenään pitäneet edesmenneen bändikaverin muistoksi hiljaisen hetken, vaikka eivät julkisesti niin tekisikään.

Vierailija
166/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.

Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?

Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä. 

Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.

Höpö höpö tuossa mitään rahasteta vaan popeda nimen käyttöoikeus on Melartinilla,Costilla ja nyt varmaan Paten perikunnalla.

Mistä sinä popedan tähän revit? Vastasin Yötä koskevaan kommenttiin.

Molempiin pätee sama juttu. Bändi on bisnes ja se jatkuu niin kauan kuin kysyntää on. Ei se siihen loppunut, että Lindholm ja Pate poistuivat lavalta.

Kuinka niin pätee? Popedassa on soittamassa vielä Costello. 

Ketä Yössä soittaa? Tämä siis tavallisen kuuntelijan kannalta. Kaikki kunnia nykyisessä yössä soittaville, mutta he ovat tuntemattomia suuren yleisön silmin.

Yö on heille Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen.

Popeda on heille Pate Mustajärvi sekä Costello. Ehkä moni muistaa sen hassun basistin jonka nimi ei tule mieleen, mutta tunnistavat kuitenkin ulkoisesti. (Melartin)

Yössä ei ole jäljellä tunnistettavia henkilöitä kun taas Popedassa on Costello

Siis pätee se, että ne ovat bisnestä ja ne jatkavat niin kauan kuin kysyntää on. Jos keikkaa on, se tarkoittaa ettei suurta yleisöä haittaa, vaikka nimet olisivat tuntemattomia. Lypsävää lehmää ei lopeteta niin kauan kuin siitä jotain saa.

Tavallista kuulijaa nimenomaan ei tunnu haittaavan, ettei tuttuja nimiä ole juurikaan, kunhan musa on hyvää. Kyllä bändi siinä vaiheessa lopettaa kun yleisöä ei enää ole, mutta siihen asti se jatkaa.

Siinä olet kyllä oikeassa, että bisneksen puolelta tämä on aivan sama vaikka soittajina olisi peräkylän VPK:n puhallinorkesteri kunhan se myy. Onhan maailma täynnä menestyviä Elvis kopioitakin.

Kommenttini koskee enemmän ei rahallista puolta.

Eli tarkoittaa mitä?

Käytän sanaa moraali, koska en keksi tähän hetkeen parempaa sanaa. Tiedän ettei se ole täydellinen sana kuvaamaan mitä tarkoitan, mutta otetaan nyt se.

Eli onko oikein laittaa bändin nimeksi Yö jossa soittaa jäseniä jotka eivät tavallaan kuulu "oikeaan" Yö yhtyeeseen, koska he eivät henkilöidy yhtyeeseen nimeltä Yö. Vaikka he olisivatkin soittaneet siinä pitkään He ovat taitavia muusikoita ja osaavat työnsä, mutta he ovat silti "palkollisia".

Henkilöityminen on se pointti. Kun Costello lopettaa, niin Popedasta tulee tribuuttibändi jos se jatkaa. Eivät muut nykyiset soittajat henkilöidy Popedaan.

Tuolla ylempänä on jo selitetty, miksi se on oikein, vaikka alkuperäisjäseniä ei enää olisi.

Tämä onkin henkilökohtainen mielipide eikä se muutu muiden mielipiteiden mukaan.

Mielestäni bändi mikä jatkaa toimintaansa ilman siihen henkilöityneitä jäseniä on tribuuttibändi. 

No, se on sitten sinun mielipiteesi. Se ei muutu muiden mielipiteiden mukaan eikä vastaavasti mikään muutu sen mukaan.

Yö on Yö ja Popeda on Popeda, kunnes itse sanovat toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Costi ja kumppanit jollain tavalla ottaneet hetkeä kunnioittaakseen Patea? Muuten kuin facebook-päivityksellä.

Varmasti ovat, siis keskenään. Mitä muuta kaipaat?

Jos olisit ollut tavara-aseman Ollin ensimmäisellä keikalla niin tietäisit etkä laukoisi täällä typeryyksiä.

Vastaavasti voisit itse vastata kysymykseen asiallisesti sen sijaan että laukoisit täällä typeryyksiä ja halventamisia.

Vierailija
168/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Costi ja kumppanit jollain tavalla ottaneet hetkeä kunnioittaakseen Patea? Muuten kuin facebook-päivityksellä.

Varmasti ovat, siis keskenään. Mitä muuta kaipaat?

Eli eivät ilmeisesti ole. Costellohan ei matkustanut hautajaisiinkaan. Ja siinä facebook-päivityksessään puhui itsestään vähintään yhtä paljon kuin Patesta.

Mistä sinä tiedät, mitä ovat keskenään tehneet? Hautajaisiin meneminen ei vielä kerro mitään, eikä meille muutenkaan kuulu mitä heidän välillään on/oli ihmisinä.

Itsehän sinä sanoit että varmasti ovat. 

Niin sanoin, koska olen aika varma, että ovat keskenään pitäneet edesmenneen bändikaverin muistoksi hiljaisen hetken, vaikka eivät julkisesti niin tekisikään.

Mutta on se jännä, miten eivät julkisesti Patea kummemmin noteeraa.  Tai yhdessä fanien kanssa. Yleensä on tapana tehdä jotain.

Toisaalta eipä kultaisen keskitien löytäminen välttämättä helppoa ole. Nyt ei ainakaan syytetä kuolleen henkilön maineella rahastamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotkut näköjään syyttää, mutta pahemminkin voisi olla.

Vierailija
170/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Costi ja kumppanit jollain tavalla ottaneet hetkeä kunnioittaakseen Patea? Muuten kuin facebook-päivityksellä.

Varmasti ovat, siis keskenään. Mitä muuta kaipaat?

Eli eivät ilmeisesti ole. Costellohan ei matkustanut hautajaisiinkaan. Ja siinä facebook-päivityksessään puhui itsestään vähintään yhtä paljon kuin Patesta.

Mistä sinä tiedät, mitä ovat keskenään tehneet? Hautajaisiin meneminen ei vielä kerro mitään, eikä meille muutenkaan kuulu mitä heidän välillään on/oli ihmisinä.

Itsehän sinä sanoit että varmasti ovat. 

Niin sanoin, koska olen aika varma, että ovat keskenään pitäneet edesmenneen bändikaverin muistoksi hiljaisen hetken, vaikka eivät julkisesti niin tekisikään.

Mutta on se jännä, miten eivät julkisesti Patea kummemmin noteeraa.  Tai yhdessä fanien kanssa. Yleensä on tapana tehdä jotain.

Toisaalta eipä kultaisen keskitien löytäminen välttämättä helppoa ole. Nyt ei ainakaan syytetä kuolleen henkilön maineella rahastamisesta.

Varmaan Hautamäki oli pitkään kyrpiintyny, kun Mustajärvi sai naista.

Nyt sitten Hermannin kanssa menny överiksi hommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/176 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Costi ja kumppanit jollain tavalla ottaneet hetkeä kunnioittaakseen Patea? Muuten kuin facebook-päivityksellä.

Varmasti ovat, siis keskenään. Mitä muuta kaipaat?

Jos olisit ollut tavara-aseman Ollin ensimmäisellä keikalla niin tietäisit etkä laukoisi täällä typeryyksiä.

Vastaavasti voisit itse vastata kysymykseen asiallisesti sen sijaan että laukoisit täällä typeryyksiä ja halventamisia.

Bändi veti Paten sanoittaman punaista ja makeaa todella mahtipontisesti ja suurella hartaudella kunnioittan Patea tuo jos mikä oli suurta muistamista. 

Vierailija
172/176 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.

Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?

Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä. 

Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.

Costellolla ja kumppaneilla on täysi oikeus rahastaa myös sillä nimellä. Sekin kuuluu bändin toimintaan, sitä kutsutaan bisnekseksi. Edelleen, miksi se on joku ongelma? Ei Popeda ollut mitään Paten yksityistä omaisuutta, vaan hän päätti itse hypätä pois kelkasta, Costello ja muut päättivät jatkaa ja aika onnistuneesti saivat rekrytoitua uuden solistin.

Kylää tässä on kaikki tehty ihan oikein, ei ollut mitään syytä laittaa pillejä pussiin vain Paten poistumisen takia.

Tämä on todella hämmentävää. Vastaan Yötä koskevaan kommenttiin ja saan vihaisia vastauksia koskien Popedaa...

Mihin on kadonnut ihmiten keskittymiskyky ja luetun sisäistäminen?

Joku ei ole huomannut, että puhe on Yöstä, mutta asia itsessään pätee molempiin: bändillä tehdään rahaa niin kauan kuin se on mahdollista. Kyllä bändin omistajilla siihen on oikeus.

-eri

Kuten kirjoitin toiselle vastaajalle, niin en kirjoita bisneksestä vaan vastaukseni on enemmänkin moraaliselta puolelta. Nykyinen Yö olisi hieno tribuuttibändi muttei Yö, koska mukana ei ole "oikeita" Yön jäseniä. Popeda taas on Popeda, koska mukana on Costello. Tämä siis tavallisen kuuntelijan silmin katsottuna. 

(Juu, tiedän että Yössä on pitkään soittaneita jäseniä ja arvostan heitä, mutta he ovat olleet enemmän taustalla kuin henkilöityneinä Yöhön).

En mä tuota Costello koskaan ollut edes noteerannut, kyllä se Pateen henkilöityi samoin kuin Yö Olliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/176 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö bändien olla kiellettyä jatkaa samalla nimellä, jos yksikin jäsen vaihtuu?

Vaihtui Popedassakin ukkoja vuosien varrella, mäkätitkö silloinkin, että ei tämä käy, teidän pitää lopettaa?

En mäkättänyt koska Pate on Popeda. Sama kuka siellä taustalla soittaa. Costellonkin tajusin bändissä soittavan vasta kun näin sen ensimmäisen kerran livenä.

Kai sentään tajuat, että ne muut ovat tehneet pääasiassa kaikki popedan biisit.

Eikai joku ole vieläkin niin naiivi, että kuvittelee laulajan olevan kärkihahmona aina se, joka tekee kaikki biisit.

Vierailija
174/176 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bändit voi jatkaa olemassaoloaan, vaikka ei olisi yhtäkään alkuperäisjäsentä jäljellä. Laulajakin on monissa tunnetuissa bändeissä vaihtunut, jopa useampaan kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/176 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisia , naisia, antautuvaisia.."  siinä on klassikko line  joka kuulostaa täysin erilaiselta, kun sen lauloi Pate, tai  nyt Olli, en sano nyt että  onko Olli.parempi, vaan ovat vaan täysin erilaisia, samoin Repe ja Lissu kuulostaa jotenkin jopa eri biisiltä, Olli tuo siihen eri kulman. 

Vierailija
176/176 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö bändien olla kiellettyä jatkaa samalla nimellä, jos yksikin jäsen vaihtuu?

Vaihtui Popedassakin ukkoja vuosien varrella, mäkätitkö silloinkin, että ei tämä käy, teidän pitää lopettaa?

Oliko ainoa oikea Iron Maiden 1979-1981 Paul Di'Annon aikainen kokoonpano? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän