Miksei Costello suostu tajuamaan että Popeda on ohi. Ei ole enää mitään Popedaa.
Jatkaisi elämäänsä. Kivan oloinen heppu muuten. Joku llapsiensa kanssa bändiviritys herättäisi enemmän mielenkiintoa.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Hyvin potkii Popeda, menen katsomaan tänäkin kesänä. Taattua laatua. Mitään uutta en jaksa enkä viitsi, koska paras musa tehtiin kasarilla. Revi siitä, jonne/iigor.
Miten sait iigorin tähänkin aiheeseen liitettyä. Ai kun Popeda on venäläinen automerkki vai? Voisitko jo tutkituttaa sen pääsi.
Eri keepperi
Varmaan siitä, että noin puolet älyttömyyksistä täällä on IIgoreilta.
-samoin eri
Costellosta olisi enemmänkin säveltäjäksi. Löis vaikka päänsä yhteen pantsen kanssa ja tekisivät yhden tosi hyvän levyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Vierailija kirjoitti:
Costellosta olisi enemmänkin säveltäjäksi. Löis vaikka päänsä yhteen pantsen kanssa ja tekisivät yhden tosi hyvän levyn.
Tämä olisi ollut hieno idea vielä 90 luvulla. Nyt levymyynnistä ei saa rahaa. Suomen kokoisessa maassa on pakko keikkailla mikäli haluaa saada elannon. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Heilläkin on monella sitten elämäntyyli muokkaantunut sellaiseksi ettei ilman keikkailua sitä kustanneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Höpö höpö tuossa mitään rahasteta vaan popeda nimen käyttöoikeus on Melartinilla,Costilla ja nyt varmaan Paten perikunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö bändien olla kiellettyä jatkaa samalla nimellä, jos yksikin jäsen vaihtuu?
Vaihtui Popedassakin ukkoja vuosien varrella, mäkätitkö silloinkin, että ei tämä käy, teidän pitää lopettaa?
En mäkättänyt koska Pate on Popeda. Sama kuka siellä taustalla soittaa. Costellonkin tajusin bändissä soittavan vasta kun näin sen ensimmäisen kerran livenä.
Ei ole Pate mikään popeda. Pate oli perustamassa popedaa ja sen keulakuva ja solisti. Popeda on yhtye joka on olemassa vaikka Pate hyppäsikin pois. Popedan olemassa olo on ihan sen jäsenten päättämisvallassa oleva asia. ketään ei pakoteta keikalle ja kuuntelemaan. kuuntelijoita ja keikalla kävijöitä riittää
Kyllä ja Patehan melkein pilasi lopulta Popedan kännäilyllään. Siinä kun keikat ja palkat menee kaikilta ohi kun Pate ei pysty esiintymään ole mitään cool. Nyt bändi vetää sellaisella innolla ja energialla että tuntuu että se elää taas täysillä. Varmaan soittajistakin mukavaa kun ei tarvitse pelätä keikkojen turhia peruuntumisia, vaan saa soittaa ja nauttia keikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Höpö höpö tuossa mitään rahasteta vaan popeda nimen käyttöoikeus on Melartinilla,Costilla ja nyt varmaan Paten perikunnalla.
Mistä sinä popedan tähän revit? Vastasin Yötä koskevaan kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Costellolla ja kumppaneilla on täysi oikeus rahastaa myös sillä nimellä. Sekin kuuluu bändin toimintaan, sitä kutsutaan bisnekseksi. Edelleen, miksi se on joku ongelma? Ei Popeda ollut mitään Paten yksityistä omaisuutta, vaan hän päätti itse hypätä pois kelkasta, Costello ja muut päättivät jatkaa ja aika onnistuneesti saivat rekrytoitua uuden solistin.
Kylää tässä on kaikki tehty ihan oikein, ei ollut mitään syytä laittaa pillejä pussiin vain Paten poistumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Popeda-nimellä myydään enemmän keikkoja. Onhan suurin osa biiseistäkin varmaan Costellon tekemiä.
Popeda ei ollut yhtä kuin Pate. Miksi bändin olisi nimi pitänyt vaihtaa?
Kyllä se useimmille oli. Costello sellainen kiva kevennys tuulikoneineen.
Sitten he eivät enää käy keikoilla eivätkä osta levyjä. Heidän tilalleen on tullut paljon uusia kuuntelijoita ja paljon uutta yleisöä. Nuorta sellaista joka tekee hyvää bändin jatkumolle ja sitä kautta myös bisnekselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Höpö höpö tuossa mitään rahasteta vaan popeda nimen käyttöoikeus on Melartinilla,Costilla ja nyt varmaan Paten perikunnalla.
Mistä sinä popedan tähän revit? Vastasin Yötä koskevaan kommenttiin.
Molempiin pätee sama juttu. Bändi on bisnes ja se jatkuu niin kauan kuin kysyntää on. Ei se siihen loppunut, että Lindholm ja Pate poistuivat lavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Popeda-nimellä myydään enemmän keikkoja. Onhan suurin osa biiseistäkin varmaan Costellon tekemiä.
Popeda ei ollut yhtä kuin Pate. Miksi bändin olisi nimi pitänyt vaihtaa?
Kyllä se useimmille oli. Costello sellainen kiva kevennys tuulikoneineen.
Sitten he eivät enää käy keikoilla eivätkä osta levyjä. Heidän tilalleen on tullut paljon uusia kuuntelijoita ja paljon uutta yleisöä. Nuorta sellaista joka tekee hyvää bändin jatkumolle ja sitä kautta myös bisnekselle.
Turha sitä on itkeä fanin perään joka pitää lallintalolta ostettua Popedan bändipaitaa vuodelta 92. Moni näistä ei enää käy muutenkaan keikoilla vaan he kuuntelevat levyjään kotona ja muistelevat kuinka popeda oli kova. Tämä on toki hieno asia, mutta ei se tuota mitään bändille rahallisesti. Uusi sukupolvi tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Höpö höpö tuossa mitään rahasteta vaan popeda nimen käyttöoikeus on Melartinilla,Costilla ja nyt varmaan Paten perikunnalla.
Mistä sinä popedan tähän revit? Vastasin Yötä koskevaan kommenttiin.
Molempiin pätee sama juttu. Bändi on bisnes ja se jatkuu niin kauan kuin kysyntää on. Ei se siihen loppunut, että Lindholm ja Pate poistuivat lavalta.
Kuinka niin pätee? Popedassa on soittamassa vielä Costello.
Ketä Yössä soittaa? Tämä siis tavallisen kuuntelijan kannalta. Kaikki kunnia nykyisessä yössä soittaville, mutta he ovat tuntemattomia suuren yleisön silmin.
Yö on heille Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen.
Popeda on heille Pate Mustajärvi sekä Costello. Ehkä moni muistaa sen hassun basistin jonka nimi ei tule mieleen, mutta tunnistavat kuitenkin ulkoisesti. (Melartin)
Yössä ei ole jäljellä tunnistettavia henkilöitä kun taas Popedassa on Costello
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Costellolla ja kumppaneilla on täysi oikeus rahastaa myös sillä nimellä. Sekin kuuluu bändin toimintaan, sitä kutsutaan bisnekseksi. Edelleen, miksi se on joku ongelma? Ei Popeda ollut mitään Paten yksityistä omaisuutta, vaan hän päätti itse hypätä pois kelkasta, Costello ja muut päättivät jatkaa ja aika onnistuneesti saivat rekrytoitua uuden solistin.
Kylää tässä on kaikki tehty ihan oikein, ei ollut mitään syytä laittaa pillejä pussiin vain Paten poistumisen takia.
Tämä on todella hämmentävää. Vastaan Yötä koskevaan kommenttiin ja saan vihaisia vastauksia koskien Popedaa...
Mihin on kadonnut ihmiten keskittymiskyky ja luetun sisäistäminen?
Eilenhän he esiintyivät Ylen lähetyksessä ja oli jotenkin masentava - koko yhtye hymyili setin alusta loppuun kuin vähämieliset, erityisesti kun kamera nappasi kuvaan, niin vähämielinen hymy tuli naamalle, ja Hermanni lauloi vakavatkin biisit iloisesti nauraen - myöhemmin tullut Vesterinen yhtyeineen heitti malliksi kunnon shown.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Höpö höpö tuossa mitään rahasteta vaan popeda nimen käyttöoikeus on Melartinilla,Costilla ja nyt varmaan Paten perikunnalla.
Mistä sinä popedan tähän revit? Vastasin Yötä koskevaan kommenttiin.
Molempiin pätee sama juttu. Bändi on bisnes ja se jatkuu niin kauan kuin kysyntää on. Ei se siihen loppunut, että Lindholm ja Pate poistuivat lavalta.
Kuinka niin pätee? Popedassa on soittamassa vielä Costello.
Ketä Yössä soittaa? Tämä siis tavallisen kuuntelijan kannalta. Kaikki kunnia nykyisessä yössä soittaville, mutta he ovat tuntemattomia suuren yleisön silmin.
Yö on heille Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen.
Popeda on heille Pate Mustajärvi sekä Costello. Ehkä moni muistaa sen hassun basistin jonka nimi ei tule mieleen, mutta tunnistavat kuitenkin ulkoisesti. (Melartin)
Yössä ei ole jäljellä tunnistettavia henkilöitä kun taas Popedassa on Costello
Siis pätee se, että ne ovat bisnestä ja ne jatkavat niin kauan kuin kysyntää on. Jos keikkaa on, se tarkoittaa ettei suurta yleisöä haittaa, vaikka nimet olisivat tuntemattomia. Lypsävää lehmää ei lopeteta niin kauan kuin siitä jotain saa.
Tavallista kuulijaa nimenomaan ei tunnu haittaavan, ettei tuttuja nimiä ole juurikaan, kunhan musa on hyvää. Kyllä bändi siinä vaiheessa lopettaa kun yleisöä ei enää ole, mutta siihen asti se jatkaa.
Eilen (se telkasta tullu keikka) kuulin ekaa kertaa Popedaa, kun Herman on laulajana ja luulin eka, että joku coverbändi soittaa. En tykänny yhtään ja biisit vedettiin ihan jäätävällä vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Costellolla ja kumppaneilla on täysi oikeus rahastaa myös sillä nimellä. Sekin kuuluu bändin toimintaan, sitä kutsutaan bisnekseksi. Edelleen, miksi se on joku ongelma? Ei Popeda ollut mitään Paten yksityistä omaisuutta, vaan hän päätti itse hypätä pois kelkasta, Costello ja muut päättivät jatkaa ja aika onnistuneesti saivat rekrytoitua uuden solistin.
Kylää tässä on kaikki tehty ihan oikein, ei ollut mitään syytä laittaa pillejä pussiin vain Paten poistumisen takia.
Tämä on todella hämmentävää. Vastaan Yötä koskevaan kommenttiin ja saan vihaisia vastauksia koskien Popedaa...
Mihin on kadonnut ihmiten keskittymiskyky ja luetun sisäistäminen?
Joku ei ole huomannut, että puhe on Yöstä, mutta asia itsessään pätee molempiin: bändillä tehdään rahaa niin kauan kuin se on mahdollista. Kyllä bändin omistajilla siihen on oikeus.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Eilen (se telkasta tullu keikka) kuulin ekaa kertaa Popedaa, kun Herman on laulajana ja luulin eka, että joku coverbändi soittaa. En tykänny yhtään ja biisit vedettiin ihan jäätävällä vauhdilla.
Tottumiskysymys. Tässä vaiheessa on jo nuorimmille kuulijoille yllätys, että Herman ei ole aina ollut laulamassa Popedassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen Yö on pahempaa rahastusta. Ei taida olla ketään alkuperäistä jäsentä.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?
Tuossa ei rahasteta bänditoiminnalla vaan nimellä.
Tämä olisi ihan oikein mikäli tätä olisi suunniteltu bändin johtohahmojen kanssa etukäteen. Kuten Kiss suunnittelee. Kiss jatkaa bändinä vaikka maailman tappiin asti vaihtuvilla esiintyjillä.
Höpö höpö tuossa mitään rahasteta vaan popeda nimen käyttöoikeus on Melartinilla,Costilla ja nyt varmaan Paten perikunnalla.
Mistä sinä popedan tähän revit? Vastasin Yötä koskevaan kommenttiin.
Molempiin pätee sama juttu. Bändi on bisnes ja se jatkuu niin kauan kuin kysyntää on. Ei se siihen loppunut, että Lindholm ja Pate poistuivat lavalta.
Kuinka niin pätee? Popedassa on soittamassa vielä Costello.
Ketä Yössä soittaa? Tämä siis tavallisen kuuntelijan kannalta. Kaikki kunnia nykyisessä yössä soittaville, mutta he ovat tuntemattomia suuren yleisön silmin.
Yö on heille Olli Lindholm ja Jussi Hakulinen.
Popeda on heille Pate Mustajärvi sekä Costello. Ehkä moni muistaa sen hassun basistin jonka nimi ei tule mieleen, mutta tunnistavat kuitenkin ulkoisesti. (Melartin)
Yössä ei ole jäljellä tunnistettavia henkilöitä kun taas Popedassa on Costello
Siis pätee se, että ne ovat bisnestä ja ne jatkavat niin kauan kuin kysyntää on. Jos keikkaa on, se tarkoittaa ettei suurta yleisöä haittaa, vaikka nimet olisivat tuntemattomia. Lypsävää lehmää ei lopeteta niin kauan kuin siitä jotain saa.
Tavallista kuulijaa nimenomaan ei tunnu haittaavan, ettei tuttuja nimiä ole juurikaan, kunhan musa on hyvää. Kyllä bändi siinä vaiheessa lopettaa kun yleisöä ei enää ole, mutta siihen asti se jatkaa.
Siinä olet kyllä oikeassa, että bisneksen puolelta tämä on aivan sama vaikka soittajina olisi peräkylän VPK:n puhallinorkesteri kunhan se myy. Onhan maailma täynnä menestyviä Elvis kopioitakin.
Kommenttini koskee enemmän ei rahallista puolta.
Bänditoiminta on aina rahastusta, ellei kyseessä ole joku satunnainen harrastus. Miksi pitää siis noin kyynisesti moittia, jos Yö tekee rahaa tekemisillään?