Miksi Palon Tauno oli niin, niin, NIIN komea? MIKÄ MENI VIKAAN GEENEISSÄ?
Yhtä ainutta kertaa tämän ihmiselämäni aikana en ole nähnyt suomalaista miestä, joka muistuttaisi Palon Taunoa olematta hänelle sukua.
Kommentit (312)
Olen huomannut että Tauno Palo ja Omar Sharif olivat saman näköisiä, tuskin sukua kuitenkaan..
Mutta jos komeista suomalaisista miehistä puhutaan, niin kyllähän Tapio Rautavaara oli komea mies.
Onhan niitä komeita suomalaismiehiä varmaan vieläkin, mutta eipä tule yhtään julkkista mieleen.
Eihän nyt kaikki voi olla tämmöisiä riihitonttuja.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin tulla sanomaan, että kyllä Jukka-Pekka Palo oli hyvin komea nuorempana / keski-ikäisenäkin vielä. Mutta joo, on Taunon jälkeläisiä.
Jukka-Pekka Palo on aina näyttänyt kasvoistaan enemmän äidiltään Kirsti Ortolalta. Ja se Sylvi Palon kanssa tehdyt pojat eivät näyttäneet isältään lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tauno oli voittanut geenilotossa jättipotin, siksi.
Tämä! Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa sen ajan ihmisten kuvista on hyvännäköisten julkkisten kuvia.
Kamerat olivat armollisempia, ihan jokainen nyppy naamassa ei tallentunut filmille asti.
Kaikilla oli myös paremmat vartalot, kun elämä oli fyysisempää.
Liittyy Taunon komeuteen miten?
Oli Taunollakin puutteensa myös ulkonäössä ja muutenkin, vaikka ehdottomasti olikin aikansa komeimpia miehiä ja lahjakas näyttelijä,ja kohtalainen laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Oli kuulemma ripaus romaniverta hänessä. Siitä tummuus ja vahvat piirteet.
Tuskin oli
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Villi on komea ja se Lauri ? Jolla kiharat hiukset
Rehtori-TV-sarjassa meni koulun reksikin ihan sekaisin Ilkka Villin näyttelemän henkilön komeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että Tauno Palo ja Omar Sharif olivat saman näköisiä, tuskin sukua kuitenkaan..
Mutta jos komeista suomalaisista miehistä puhutaan, niin kyllähän Tapio Rautavaara oli komea mies.
Onhan niitä komeita suomalaismiehiä varmaan vieläkin, mutta eipä tule yhtään julkkista mieleen.
Eihän nyt kaikki voi olla tämmöisiä riihitonttuja.
Verratkaapa Tauno Paloa ja saman aikakauden englantilaista näyttlijää Jack Hawkinsia. Tainoa kuulemma luultiin ulkomailla Jack Hawkinsiksi.
Tapio Rautavaara oli mielestäni paljon komeampi kuin Tauno Palo.
Samoin komeampia olivat Åke Lindman ja Martti Katajisto.
Vierailija kirjoitti:
Martti Katajisto oli myös komea, jotenkin eteerisemmällä tavalla.
Katajisto oli kaunis, mutta eipä hänestä olisi paljoa palstammoille iloa ollut kuin silmäkarkkina.
Minulle tulee Tauno ja Sylvi Palosta riikinkukkopariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Villi on komea ja se Lauri ? Jolla kiharat hiukset
Rehtori-TV-sarjassa meni koulun reksikin ihan sekaisin Ilkka Villin näyttelemän henkilön komeudesta.
Eli villiksi.
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli heittämällä komeampi , sellainen filmitähden komea.
Taunoko ei ollut *sellainen filmitähden komea?* Oli lisäksi maamme suurin filmitähti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Paloa komeampi. Toisaalta olen vain puoliksi suomalainen.
Äitikö on sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauno Palo oli kyllä aika komea. Eniten varmaan vetosi se, että hänellä oli uskomaton karisma. Vastanäyttelijä ovat kertoneet, että kun Tauno tuli huoneeseen niin muita ihmisiä ei enää ollutkaan.
Jos hän olisi ollut Mikko Kivisen näköinen, niin et olisi nähnyt hänessä mitään karismaa. Karisma lähtee ulkonäöstä, kuten kaikki muutkin mentaalipuolen vahvat ominaisuudet.
Mites Ploiri, hänen kohdallaan puhuttiin karismasta ja varmaan yksi rumimpia miehiä. Kyllä karisma on muutakin kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Grace Kelly ja ruhtinas Rainer, onko heidän lapset ok?
Caroline oli nuorempana. Albert on äitinsä näköinen, ei sovi miehelle ja se nuorin on miehen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olihan Tapio Rautavaarakin komea. Ja tumma.
Tapio Rautavaara on heittämällä Suomen komein mies ikinä. Ja aivan mielettömän upea äänikin hänellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se suomalainen nuori pop-laulaja kuuskytluvulla oli? Se oli kans tumma ja komea.
Nykyään ei tosiaan ole enää noita tummia komeita raamikkaita miehiä enää. Esim Tapani Rautavaara - tämäntyyppinen ulkomuoto on kokonaan poistunut suomalaisesta mieskannasta. On pelkkiä Janne Katajia.
Johnny Liebkind, oliko
mutta ei etnisesti suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauno Palo oli kyllä aika komea. Eniten varmaan vetosi se, että hänellä oli uskomaton karisma. Vastanäyttelijä ovat kertoneet, että kun Tauno tuli huoneeseen niin muita ihmisiä ei enää ollutkaan.
Sama karisma näyttää periytyneen pojalle Eskolle ja pojanpoika Kristolle. Samaa näköä myös.
Eskolla jonkin verran ja Jukka-Pekalla, mutta Kristolla ei mielestäni ollenkaan.
https://www.musa24.fi/albumi/Tauno-Palo/Tauno-Palo/9397286e-6b05-45b5-8…
Jos tämän näköinen vanhus tulisi huoneeseen, kyllä hän vetäisi kuin magneetti katseet puoleensa. Minusta Tauno oli komeampi kuin Clark Gable.
Carolinen lapset ovat upeita, varsinkin vanhin poika.
Minun enolla on kumma kyllä upea pitkäsäärinen ja kaunis kasvoinen tytär. Näin kauniisti sanoen enolle ja hänen vaimolleen ei ole suotu ulkonäkö geenejä pituutta lukuunottamatta